Sorruin tekee nyt parina päivänä juuri kyseisen RFSU herkän puikon mitä olen epäillyt, kun lähi K-Marketissa ei muuta ollut. Eilen ekan tein 1,5 tunnin pidätyksellä ja minusta se on tyhjä testi eikä siinä näy nytkään mitään vaikka aikaa on kulunut. Noh tänään aamulla tein uuden ja se ei ollutkaan tyhjä, vaan siinä on vaaleanpunainen toinen viiva ja tuli kyllä parissa minuutissa siihen eikä häviä Näkeekö muut? Ylempi siis eilinen ja alempi tämän päivän.
Mulla on siis todella jännää alavatsa jomotusta ollut, tissit niin kipeät että tiedostan ne kokoajan ja mua närästää ihan hulluna ja se on ollu pahin raskausoire aina itsellä ja siksi testasin! Mullahan oli tässä välissä se raskausepäily, mutta siinä en digiin saanut koskaan Raskaana tekstiä ja en saanut siis varmistusta, että en tiiä oliko kemiallinen vai huijaustestejä
Mulla on siis todella jännää alavatsa jomotusta ollut, tissit niin kipeät että tiedostan ne kokoajan ja mua närästää ihan hulluna ja se on ollu pahin raskausoire aina itsellä ja siksi testasin! Mullahan oli tässä välissä se raskausepäily, mutta siinä en digiin saanut koskaan Raskaana tekstiä ja en saanut siis varmistusta, että en tiiä oliko kemiallinen vai huijaustestejä