Vitsit mä tässä jo valmiiksi ressaan kun ei päästä oikeen hyödyntään tota ovista ku oon luultavasti just kp 11-14 reissussa. Toivotaan et riittäs ku ennen reissua ja heti sen jälkeen tallettaa voihan se olla et ovis tulee sit myöhemminki
Laitetaan nyt tännekin pällisteltäväksi tämä mun tän aamun kuivahtanut pc:n testi. Ensin tulkitsin sen ihan puhtaaksi negaksi, mutta myöhemmin siihen oli ilmestynyt joku hailu, joka näkyy myös valoa vasten katsottaessa. Eli tämä on korkeintaan roskishaamu jos sekään.
Tilanne on siitä mielenkiintoinen, että mulla oli viime viikolla 1-2 pv kestäneet menkat viikon etuajassa. Kunnon menkkakivut oli (siis suoraan sanoen olin petipotilaana), mutta punaista verta tuli vaan pyyhkiessä ja siteeseen vaan ruskeaa tuhrua. Menkoista asti on ollut kovaa kipua alavatsassa, selässä ja toisessa kyljessä. Tänään sain ajan lääkärille sekä labroihin ja tuloksia oottelen. Myös hcg otettiin verestä. Joku tulehdus on kuulemma joka tapauksessa meneillään, mutta lääkäri väläytteli myös raskauden mahdollisuutta noiden kummien menkkojen ja mun olojen takia.
Larissa kävinkin katsomassa tuota testiä toisessa ketjussa mut en viittiny kommentoida sinne mitää :) kyllä se ihan haamulta näyttää. Mulle ei oo pregchekiin roskishaamuja tullu
Kiitos pikkukonna ja Ninni :) Kiinnittymisvuoto mullekin tuli noista pikku-menkoista mieleen... Jännää, sillä myös mies näki tuon haamun hailuran Tässä vielä vertailuna toissa kuun testi samoilta päiviltä (ylempi) ja alempana toi sama tämänpäiväinen testi. Voihan se toki olla vaan joku kiinnittymisyrityskin...
Ninni, ehkä viikonloppuna testaan uudelleen. Huomenna varmaan saan tämän päivän verikokeen tulokset myös hcg:n osalta. Ja juu oon ollu foorumitauolla ja palaan varmaan kohta taas takaisin taukoilemaan, kunhan selviää että mikä tämä mun tilanne nyt on. Jotenkin en vaan jaksa raskauteen uskoa...
Vauvakuume hienot viivat, jos on vasta dpo 16 menossa!
Larissalla jännä tilanne, toivottavasti tänään tulee selvyys asiaan!
Mannikka, oon pahoillani mut en näe kyllä mitään testissä. Viivalasit voi kyllä olla huurussa ja vaikka kierossakin. Tarkempinäköiset havainnoikoon. Jospa siellä alkaisi viiva vahvistua, eikä tarvitse tällaisten puusilmienkään arpoa