Tosiaan elämäni eka verestä otettu hcg ja eilen aamulla. Testi tänään keskipäivällä tehty.
En vielä uskalla ihan innostua, en halua tippua liian korkealta.
Toivotaan parasta
Emi:
Ei mulla oikeestaan oireita. Nännit on melkolailla arat, mulla kyllä on toisinaan ennen menkkoja. Alavatsalla nippailua ihan vaan välillä jo heti oviksen jälkeen (nekin taitaa olla toisinaan ihan normaaleja mulla ennen menkkoja). Eilen iltapäivällä tuli kauhea väsy, oli pakko nukkua päikkärit vaikka nukuin edellisenä yönä 10h, join pari kuppia illalla kahvia mut unta ei tarvinnut odotella (onneks). Tuo väsymys tuli kyllä eilen vasta noin selkeästi (liekö uivelkoja sitten) Jotenkin mulla on tässä kierrossa ollut vain tunne että olis voinu tärpätä ja oon oottanut testiin jotain ilmestyvän,mutta ehkä sekin on vaan kun niin kovasti kun toivon että tulisin raskaaksi ja kaikki menisi hyvin
Välillä on närästystä mut se johtuu kyllä varmasti vaan kahvista.
Hei kaikille täällä ketjussa! Ihana katsella näitä teidän testi kuvia, tulee heti kamala testailu into...:angelic: Tänään menossa kp 20/28-35 ja oviksesta ei tarkkaa tietoa...laskurin mukaan olis ollut viime viikon maanantaina mutta en mene varmaksi sanomaan Intoutuneena päätin yhden kaapissa lojuneen testin päivällä testata ja pidätystä oli muutama tunti alla, testiin ilmentyi ihan ihmeellinen ´viivanpaikka´ vai mikä lie en oikein itse edes ota selvää Oisko kellään kokemusta tollasesta tuloksesta vai onkohan kyseessä pelkkä nega...värikin jotenkin hassusti levisi...yleensä en ole viivanpaikkojakaan saanut vaan ihan selkeän negan...vielä liian aikaista testaillakaan mutta ei tälle intoilulle oikein mitään mahda,heh pregchekin testi.