Plussa vai ei?

Onkos sulla minkäänlaisia oireita plussaa ajatellen? Kaikille ei kyllä niitäkään tuu, varsinkaan jos noin alussa vasta..

Toivottavasti selviää :) Kiitos teille.

Tosiaan elämäni eka verestä otettu hcg ja eilen aamulla. Testi tänään keskipäivällä tehty.

En vielä uskalla ihan innostua, en halua tippua liian korkealta.
Toivotaan parasta :Heartred

Emi:
Ei mulla oikeestaan oireita. Nännit on melkolailla arat, mulla kyllä on toisinaan ennen menkkoja. Alavatsalla nippailua ihan vaan välillä jo heti oviksen jälkeen (nekin taitaa olla toisinaan ihan normaaleja mulla ennen menkkoja). Eilen iltapäivällä tuli kauhea väsy, oli pakko nukkua päikkärit vaikka nukuin edellisenä yönä 10h, join pari kuppia illalla kahvia mut unta ei tarvinnut odotella (onneks). Tuo väsymys tuli kyllä eilen vasta noin selkeästi (liekö uivelkoja sitten) :woot: Jotenkin mulla on tässä kierrossa ollut vain tunne että olis voinu tärpätä ja oon oottanut testiin jotain ilmestyvän,mutta ehkä sekin on vaan kun niin kovasti kun toivon että tulisin raskaaksi ja kaikki menisi hyvin :rolleyes:
Välillä on närästystä mut se johtuu kyllä varmasti vaan kahvista.

Muokattu viimeksi:
Hei kaikille täällä ketjussa! :happy: Ihana katsella näitä teidän testi kuvia, tulee heti kamala testailu into...:angelic: Tänään menossa kp 20/28-35 ja oviksesta ei tarkkaa tietoa...laskurin mukaan olis ollut viime viikon maanantaina mutta en mene varmaksi sanomaan :grin Intoutuneena päätin yhden kaapissa lojuneen testin päivällä testata ja pidätystä oli muutama tunti alla, testiin ilmentyi ihan ihmeellinen ´viivanpaikka´ vai mikä lie en oikein itse edes ota selvää o_O Oisko kellään kokemusta tollasesta tuloksesta vai onkohan kyseessä pelkkä nega...värikin jotenkin hassusti levisi...yleensä en ole viivanpaikkojakaan saanut vaan ihan selkeän negan...vielä liian aikaista testaillakaan mutta ei tälle intoilulle oikein mitään mahda,heh :p pregchekin testi.
IMG_5810.jpg

Pregchekissä viivan ei kuulu olla tuossa kohtaa. Väri on vaan lähteny hassusti leviämään tuolta missä se väri on. :S

Laitetaan ny tänne.. Negahan tää vaik kuin tuijottelis :D mut ratkesin kaupassa .. Ehkä nyt dpo9, mut en oo varma. Tässä kuiva

Liitteet

• 1444923514522.jpg
    1444923514522.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 295
Juu kyllähän tuo oli ootettavissa. Ja en ees oo täysin varma noista dpoista..

Mikähän ihme.. Nyt kolmatta päivää menkkajomoja, ei ees tuhrua. Tosin tädin pitäski saapua ens viikolla vasta (jossain kohti :p )

Oisko vauvakuume tehnyt uutta testiä? :) ihan plussalta se edellinen vaikutti :) Miksi muuten hcg otettiin verestä?

Mun erikoinen tilanne näyttää nyt tältä :Heartred
Tänä aamuna klo:05:30. Enhän malttanut olla katsomatta onko yhtään viiva vahvistunut eilisestä.

:love7

Mutta en uskalla liikaa innostua ennen kuin menkat on jääneet pois.
Toivon todella tämä on nyt se pysyvä plussa :Heartred

Liitteet

• 12167186_10205448868930130_855415105_n.jpg
    12167186_10205448868930130_855415105_n.jpg
    42.3 KB · Katsottu: 441
Tässä ihan puhdas nega dpo 9. dpot varhaiset mut ei näy ees viivan paikkaa. Pc testi

Liitteet

• 1445101649340.jpg
    1445101649340.jpg
    24 KB · Katsottu: 243
Takaisin