Plussa vai ei?

Mannikka, Nuunu sano kyllä hyvin eli tarkkasilmäsimmät tulkitkoon :) Sitä paitsi ei noista kuvista monesti nää sitä vähää mitä livenä. Mutta ei tässä vielä hätää oo, kuhan pysyy menkat poissa! :) Toivon kyllä että teillä ois tärpänny!

Täällä tarkat viivalasit :joyful: mä nään ihan hailakat viivat noissa Mannikan alimmissa testeissä, toivottavasti vielä sais kunnolla väriä :)

Mannikka, en testannut vielä uudestaan. Eilisen verikokeen tulokset tuli ja sen mukaan hcg on alle 1 eli en olisi raskaana. Saatan kuitenkin varuiksi tehdä pc:n vielä viikonloppuna. Sun testissä en valitettavasti näe mitään :sad001

Nyt sitten vaan hoidan tämän tulehduksen jylläämästä pois ja uuteen yritykseen :wink Eteen päin sanoi mummo lumessa, ei tässä negatiiviseksi kannata ryhtyä vaikka testi sellainen olikin :wink :grin Mielenkiintoista vaan, että pc:n liuskoja olen tehnyt tässä viimeisen vuoden aikana kymmeniä ja ikinä ei ole värillistä roskishaamua tullut. Ehkä toi oli joku maanantaikappale? :grin

Tsemppiä teille kaikille ja plussia kehiin!

Larissa, höh.. Mutta jospa nyt tärppää kun tulehdus hoidetaan :) oiskohan tuohon testiin jääny alkupäähän vähän väriä kun heitit roskiin ja se sit lähteny seikkailee? Noh outo testi oli kuitenki..

mannikka ei näistä testeistä aina tiedä, mikä lie oli toikin :grin mutta juu eteen päin, uuteen yritykseen ja takaisin foorumitauolle! Stressittömyys tekee hyvää :) Jotenkin on positiivinen olo tulevaisuuden suhteen kaikesta huolimatta vaikka ongelmia on ollut ja yli vuosi jo tässä hommassa hujahtanut.

Mistäköhän vois johtua ku mulla vieläki lämmöt 37 ja menkat kuitenki päällä :eek: ei oo kyllä mitenkään flunssanen olokaan et vois siitä johtua..

Emi, joillain lämmöt tippuu vasta kun kuukautiset loppuu.. Mut voithan viel varmuudeks testata vaik parin päivän päästä..

Mulla kyllä laski lämmöt heti sillon ku menkat alko mut nyt on ollu taas korkeemmalla tänään. Huvikseen mittasin ku ihmettelin tätä palelua. Mut voihan se olla et mä oon tulossa kipeäksikki. En mä jotenki usko et raskaana olisin :woot: menkkakipuja on kuitenki ollu..

Kaippa tää tästä, uutta yritystä vaan. Mut kyllä tympii.. :(

Pahoittelen Mannikka! :( voi kumpa kaikki päästäisiin jo plussaamaan! Testasin alkuviikosta ja kaksi puhdasta negaa... Perjantaina pitäis tulla täti käymään. Siitä sitten yk 4 alkaa. Voih :(

Takaisin