Moi kaikki, uusi palstailija ilmoittautuu :) Olen seuraillut tätä ketjua jonkin aikaa, koska tykkään tiirailla testejä :D Toista lasta yritetään, vasta yk 2 menossa. Kroppa on vielä sekaisin e-pillerien jäljiltä, ja tämä toinen kierto on tuskastuttavan pitkä... Nyt on kp 41, ja olin tunnistavinani oireista oviksen kp:lle 30, eli nyt olisi ehkä dpo 11. Tämän aamun testi näyttää niin kummalliselta, että oli pakko kirjoittaa tänne.
Jonkinnäköinen toinenkin viiva siellä minun mielestäni on, mutta onko normaalia, että se on noin lähellä kontrolliviivaa? Väriä en siinä näe, eli voisi olla viivanpaikkakin, mutta tuo sijainti tuossa ihmetyttää. Testi on siis Pregcheck. Mitäs olette mieltä?
Jeudokia: tervetuloa. Viivan paikka siinä näkyy mutta en väriä. Itse en saanut edes viivan paikkaa testiin ni toivottavasti väriä tuohon ilmestyy... :)
Pahoittelut menkoista kaikille .
Minä testasin puhtaan negan. Tosin dpo 5 vasta, että ei kai siinä mitään ois voinutkaan näkyä, varsinkaan kun testit ei ole edes herkimpiä. Malttamaton mikä malttamaton, ensi viikko onkin jännä jos ei vuoto ala.
Yxvaan, mennään miltei samoilla päivillä. Mulla tänään dpo 5. :D
Tietääkseni mahdollinen kiinnittyminen alkaa vasta dpo 4-6, joten aikaisintaan voisi herkkän testin tehdä dpo 9.
Tuossa pari täällä aiemminkin ollutta kuvaa aiheesta.
Kyllä mä tiesinkin ettei mitään voi näkyä, mutta ei vaan mahtanut itselleen mitään . Maanantaina aikaisintaan testaan uudelleen, eikä kovin suuria toiveita plussasta ole (ensimmäinen miltei varmasti bongattu ovis synnytyksen jälkeen ja puolivahingossa sopivasti sattunut "varmojen päivien" yhdyntä, varsinainen kakkosen yritys olisi tarkoitus aloittaa ensi vuonna). Mutta ikinähän ei voi tietää, ois kyllä ihana ylläri jos tulis kaksi viivaa :).
Onkos äippä testannut jo uudestaan? Jokin viiva näkyy sun testissä mullekin, mutta en näe siinä väriä.
Mun perjantainen testi oli ilmeisesti jotenkin viallinen, kun tuli noinkin vahva viivanpaikka vähän väärään kohtaan. Lauantaina ja tänään tehdyt testit ovat olleet puhtaita negoja.
Vitsit oonkohan mä tulossa hulluksi ku kuvittelen vieläki et oonkohan raskaana menkathan oli ja normaalia kipeemmätki mut siitä asti silti hirvee palelu ja lämmöt koholla. Sit tissit tosi arat ja turvonneet. Alamahassa myös ihme kipuilua välillä ja turvottaa. Ehkä sitä vaan liikaa toivoo niin kuvittelee kaiken. Tuntuu tyhmältä testata kun tietää ettei se vois olla mahollista mut silti vaivaa koko ajan...