Plussa vai ei?

Noh jos siinä jotain on ni luulis huomenna näkyvän paremmi :p

Jos ei niin sit ei :( lämmöt on kyllä vielä korkeella. Äkkiseltään vilkasin kalenteria ja vois olla jotain dpo8-11..

Liitteet

• 1445327331718.jpg
    1445327331718.jpg
    25.1 KB · Katsottu: 290
mannikka, ei näy, ainakaan vielä. Jos sulla voi olla jopa dpo 8 niin en huolestuisi. Dpo 11 on myös melko aikainen.

Vitsit mä tässä jo valmiiksi ressaan kun ei päästä oikeen hyödyntään tota ovista ku oon luultavasti just kp 11-14 reissussa. Toivotaan et riittäs ku ennen reissua ja heti sen jälkeen tallettaa :rolleyes: voihan se olla et ovis tulee sit myöhemminki :p

Laitetaan nyt tännekin pällisteltäväksi tämä mun tän aamun kuivahtanut pc:n testi. Ensin tulkitsin sen ihan puhtaaksi negaksi, mutta myöhemmin siihen oli ilmestynyt joku hailu, joka näkyy myös valoa vasten katsottaessa. o_O Eli tämä on korkeintaan roskishaamu jos sekään.

image.jpeg

Tilanne on siitä mielenkiintoinen, että mulla oli viime viikolla 1-2 pv kestäneet menkat viikon etuajassa. Kunnon menkkakivut oli (siis suoraan sanoen olin petipotilaana), mutta punaista verta tuli vaan pyyhkiessä ja siteeseen vaan ruskeaa tuhrua. Menkoista asti on ollut kovaa kipua alavatsassa, selässä ja toisessa kyljessä. Tänään sain ajan lääkärille sekä labroihin ja tuloksia oottelen. Myös hcg otettiin verestä. Joku tulehdus on kuulemma joka tapauksessa meneillään, mutta lääkäri väläytteli myös raskauden mahdollisuutta noiden kummien menkkojen ja mun olojen takia.

Tänään on siis joko dpo 14 ja kp 27 tai kp 7 :grin

Ehkä tuo sun tuhruilu olikin vain kiinnittymisestä johtuvaa Larissa? Milloin saat tulokset?:) Jänskää! Testissäkin kyllä jotain hailuraa näkyy!

Larissa kävinkin katsomassa tuota testiä toisessa ketjussa mut en viittiny kommentoida sinne mitää :) kyllä se ihan haamulta näyttää. Mulle ei oo pregchekiin roskishaamuja tullu ;)

Kiitos pikkukonna ja Ninni :) Kiinnittymisvuoto mullekin tuli noista pikku-menkoista mieleen... Jännää, sillä myös mies näki tuon haamun hailuran :grin Tässä vielä vertailuna toissa kuun testi samoilta päiviltä (ylempi) ja alempana toi sama tämänpäiväinen testi. Voihan se toki olla vaan joku kiinnittymisyrityskin...

image (1).jpeg

Muokattu viimeksi:
Vielä testailin...
Mun viimeisin testini näyttää tältä, tänä aamuna tehty :love7
Kuvassa testi on jo kuiva.

Toivon todella että pieni pysyy mukana loppuun saakka ja on terve. Toivon että kaikki menee hyvin :Heartred:love2

Nyt multa loppuikin sitten testit :woot:

Liitteet

• 12167584_10205467743201975_247617298_n.jpg
    12167584_10205467743201975_247617298_n.jpg
    50.5 KB · Katsottu: 366
Muokattu viimeksi:
Varovaiset kiitokset Larissa :) Toivotaan että sinunkin haamu tummuu ja ottaa väriä :p:)

Nyt kp31, dpo en ole ihan 100% varma, mutta luulen sen olevan 16.

Muokattu viimeksi:
Vauvakuume, saat luvan alkaa jo pikkuhiljaa uskoa että sieltä se vauva on tulossa ;) sen verran on viivat jo vahvistunut !

Larissa koska testaat uudelleen? :) ooks muuten ollu foorumilta pois jonku aikaa, vai enkö vaa oo nähny sua täällä?

Ninni, ehkä viikonloppuna testaan uudelleen. Huomenna varmaan saan tämän päivän verikokeen tulokset myös hcg:n osalta. Ja juu oon ollu foorumitauolla ja palaan varmaan kohta taas takaisin taukoilemaan, kunhan selviää että mikä tämä mun tilanne nyt on. Jotenkin en vaan jaksa raskauteen uskoa...

Vauvakuume hienot viivat, jos on vasta dpo 16 menossa!

Larissa, onpas oudosti levinnyt väri.. Joko testasit uudestaan?

Aamutesti.. Sori miljoona kuvaa. Kuvittelin ehkä et siin saattas olla jotain :rolleyes: toi kuva mis on kaks, ylempi on eilinen..

Liitteet

• 1445410732746.jpg
    1445410732746.jpg
    10.9 KB · Katsottu: 296
  • 1445410745001.jpg
    1445410745001.jpg
    11.3 KB · Katsottu: 295
  • 1445410757591.jpg
    1445410757591.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 300
Vauvakuume, hienot viivat! Odotuksen onnea :love017

Larissalla jännä tilanne, toivottavasti tänään tulee selvyys asiaan!

Mannikka, oon pahoillani mut en näe kyllä mitään testissä. Viivalasit voi kyllä olla huurussa ja vaikka kierossakin. Tarkempinäköiset havainnoikoon. Jospa siellä alkaisi viiva vahvistua, eikä tarvitse tällaisten puusilmienkään arpoa :smiley-angelic001:happy093.

NuuNu enpä minäkään noissa kuvissa nää :D enkä kyl tiiä näänkö muutenkaa :rolleyes:

Takaisin