Onnea vauvakuume!! Ja muutkin plussanneet!
Pitkästä aikaa kirjoittelen. Kysymys: kuinka aikaisin alatte testaamaan tärppäsikö? Mulla on nyt menossa kp 23/28-31 ja olen kehittänyt itselleni kaikki mahdolliset raskausoireet! tjottailemalla ollaan menty nyt neljättä kiertoa... kärsimätön olo :#
Onnika jos ovis ois ollu n kp 14 ni testissä vois jotain näkyy kp 25 (dpo10).. Jos ovulaatiosta ei oo tietop ni testaisin kun kuukautisten on tarkotus alkaa.
Mua jännittää nyt siis kp 29/28-29. Mahaa juilii menkkamaisesti ja lämmöt vieläkin yli 37. Normaalisti on n. 36,5. Oon ihmetelly miten hyvin oon malttanu olla testaamatta huomenna kyllä käyn ostaan testin jos ei vuotoa näy..saas nähä
Kiitos vauvakuume, toivotaan :) Ainut vaan ettei mulla oikeestaan mitään raskausoireita sen kummemmin. Rinnat kyllä vähän kipeet mut niin kai on ennen menkkojakin ja yleensä mulla tosi turvonnu maha jo viikko ennen menkkoja mut nyt ei oo sitäkään..
Mullakaan ei tullut tytöstä aluksi mitään oireita, testin osasin tehdän vaan sen takia että menkat oli myöhässä :) Testistä meni jokunen päivä ja sitten saikin halailla pönttöö niin paljon, että vieläkin karmii :D
Kiitos teille...masentaa kyllä niin paljon mut eiköhän sitä taas nousta täältä..saa nähä tuleeko kolmas syysvauva taas meille vai miten pitkään tässä menee