Plussa vai ei?

First signal ja response on ollu mun luottotestejä. Niihin ei ole tullut kun kerran kemiallisessa haaleita hairuloita mutta silloin oli muissakin testeissä. Tänne laitoin kuvan noista ultrista joissa oli ihan aelkeet värilliset viivat ja muutkin ne viivat näki. Silti aina ostan noita jos ei apteekkarin testejä ole. Tuntuu että noita on kaikki apteekit vaan täynnä. Ja en sitten noita sen kummemmin enää tiiraile. Odotan vaan näkeväni leffaviivoja.

Saaks tota First signalia vielä jostain? :)
 
AZ määki oon ton pc kannalla. Se on edullinen ja mulle ainaki näyttäny aina negan negana j ei mitään viivanpaikkoja. Ja plussa on sit värillisenä näkyny.
 
Mulla lorisi vain valkovuotoa tänään, ei finnejä oikein, nännit on isontunut ja tummunut vähän. Muuta ei sit oo ku paha maku suussa kahvin jälkeen. Meinasin et käyn verikokeissa ja gynellä tsekkaan et mikä tässä nyt on.kun ei ole oireita suuntaan ei toiseen. Ihmeen tyyni olo ku pitäs olla pms. Toki voi olla että kierto heittää ja satuin tekeen viallisen testin .
 
AZ, peukut on kyllä täällä pystyssä, että nuo haamut vielä vahvistuisivat. :thumleft

Kyfi, mitkä kp:t sulla on? Oisko voinut vielä olla liian laimea aamupissa, jos oli jo toka...

Mulla kp 22 ja olo sen kun huononee. :wtf: Koko päivän etonut, ja päiväunetki piti vaihteeksi ottaa. Valkovuotoki on edelleen runsasta ja naama kukkii. Ja hartiat. o_O Kyllä ihmetyttää, jos tuo eilinen haamu ei vahvistu...

Mulla on nyt kp28. Voi olla että kierto heittää ja ovis testin tulkitsin väärin.. Nyt sit olis liian aikaista ja toi testi oli joku viallinen erä.. Kyllä tie vie gynelle ku päänsärky ja väsynyt olo koko ajan ja vain valkkaria lorisee ei kuivista päivistä tietoakaan. Ja tissit on oudot mm nännit levinnyt ja väri on hitusen tummunut. Olo on tyyni kuitenkin, yleensä olisin ihan maani myynyt kun tuli nega mut nyt vain kohauttelen hartioita et minkä sille mahtaa.. Oivoi kroppa on yhtä sekaisin kuin mun pääkoppa tällä hetkellä :wtf::nailbiting:
 
Täällä ollaan kipeenä ja odotellaan ovista joskus ensi viikolla, jotenkin tuntuu ettei tässä mitään oikein tule muuttumaan tämän vuoden puolella enää. Keskityn siis kouluun ja töihin sitten... Ehkä pieni hetki pois täältä ettei tule kateus ja suru kun muut saavat plussia :) dont get me wrong, olen iloinen teidän plussista :love017 kaikki täällä ansaitsevat niitä!
 
8109D73C-F7E8-4901-809B-DAF9DEBC236A.jpeg
Mä en oo vielä lukenut teidän viestejä täällä, mut tulin vaan päivittelemään omaa tilannetta. Tosiaan noi veriarvot oli viime pe (kp 35) neukan mukaan _liian_ alhaiset eli toi 34, pitäis kuulemma olla yli 1000 tässä kohtaa raskautta. Mut tein uuden raskaustestin tänään, apteq ja tuli ihan tällanen räikeenpunanen viiva. Ahdistaa kun neuvolatäti meni sanomaan noin. Uskon et mun ovis on vaan ollu myöhemmin. Ja ainakin kun tiirailin netistä noita HCG- taulukoita niin näyttäis menevän ihan viitearvoihin tuo 34 rv 4+ jotain. Tässä kuva testistä jonka tein eilen iltapäivän pissistä eli tehty kp 39 :) seuraavat verikokeet vasta kahden viikon päästä. Tekis mieli käydä yksityisellä jo nyt, mut maksaa sen 57e Mehiläisessä verikoe...
 
Voihan toi hcg 34 olla ollut ihan hyväkin arvo. Kyfi, onko teillä synlabin pistettä lähellä? Siellä muistaakseni toi verikoe vähän halvempi. Itse kävin Mehiläisellä ja plussaa kyll heille että tuli vielä samana iltana hiukan ennen kymppiä tulos :)
Mä jännään puolittaisessa paniikissa huomista varhaisultraa. Viikonloppuna oli vähän vuotoa mutta todennäköisesti hyytymästä, mutta ahdistaahan sekin.
 
Mä itse jännäsin täällä myös omaa hailuraista plussaani kuukausi sitten. Ja kävin myös hcg verikokeessa rv4+3 ja arvo oli 48. Mulle myös sanottiin sen olevan liian matala mutta tärkeintä olisi se arvon tuplaaminen oikealla tahdilla. Itse ehdin lukea pelkkiä huonoja lopputuloksia matalista arvoista, tuplaamisesta huolimatta ne tuntui kaikki päätyvän lopulta huonosti. Itsellä kävikin niin että rv5+3 (hcg 568.) ja rv6+3 (hcg 6690) otetuissa verikokeissa arvo oli kauniisti tuplannut oikealla tahdilla mutta pysytellen viitearvojen alarajalla. Keskenmeno tuli sitten rv7+1. Toivon todella että sulla käy toisin! Itsellä hoitoalkuisena raskautena ei ollut tuota myöhäisen oviksen mahdollisuutta mutta sulla ilmeisesti se on mahdollinen vaihtoehto ja silloinhan kaikki voi olla hyvin! Pidän kauheasti peukkuja!
 
View attachment 73933 Mä en oo vielä lukenut teidän viestejä täällä, mut tulin vaan päivittelemään omaa tilannetta. Tosiaan noi veriarvot oli viime pe (kp 35) neukan mukaan _liian_ alhaiset eli toi 34, pitäis kuulemma olla yli 1000 tässä kohtaa raskautta. Mut tein uuden raskaustestin tänään, apteq ja tuli ihan tällanen räikeenpunanen viiva. Ahdistaa kun neuvolatäti meni sanomaan noin. Uskon et mun ovis on vaan ollu myöhemmin. Ja ainakin kun tiirailin netistä noita HCG- taulukoita niin näyttäis menevän ihan viitearvoihin tuo 34 rv 4+ jotain. Tässä kuva testistä jonka tein eilen iltapäivän pissistä eli tehty kp 39 :) seuraavat verikokeet vasta kahden viikon päästä. Tekis mieli käydä yksityisellä jo nyt, mut maksaa sen 57e Mehiläisessä verikoe...

Toivotaan tosiaan että olis vaan ollu ovis myöhemmin ja siksi noin alhanen ollut arvo. Eiköhän se oo nousussa jos noin selkeä viivakin testiin tulee:) Tsemppiä verikokeiden odotteluun:thumleft
 
Kävin ny ostaas sen testin mutta ei tos lähikaupassa ollu niitä pc liuskoja ni onstin sit sellasen pc puikkotestin, kai se on yhtä hyvä?:grin
 
Synlab pitäs olla tossa keskustassa joo. Hinnastosta en löytänyt tota hcg:n hintaa. Pakko varmaan käydä et saan mielenrauhan. Jopa tekis mieli mennä ihan ultraan. Jännä, kun viimeks mut laitettiin ultraan kun sain pelkästään haamupositiivisen testin ja nyt ei :sad001 kai sitä vois kysyä pääsiskö ultraan lähetteellä. Jotenkin tiedän et kaikki on hyvin mut tosiaan lukasin jotain huonoja kokemuksia.
 
Enhän mää ny jaksanu aamuun odottaa ni tein jo testin ja nega oli:sad001
Noo, ei muuta ku sit odotteelee et koska ne menkat alkaa:rolleyes:
 
Synlab pitäs olla tossa keskustassa joo. Hinnastosta en löytänyt tota hcg:n hintaa. Pakko varmaan käydä et saan mielenrauhan. Jopa tekis mieli mennä ihan ultraan. Jännä, kun viimeks mut laitettiin ultraan kun sain pelkästään haamupositiivisen testin ja nyt ei :sad001 kai sitä vois kysyä pääsiskö ultraan lähetteellä. Jotenkin tiedän et kaikki on hyvin mut tosiaan lukasin jotain huonoja kokemuksia.
Jos meet ultraan, niin älä ainakaan vielä. Hcgn pitää olla yli 1200 että ultrassa näkyy jotain :) tsemppiä! :Heartred
 
Takaisin
Top