Plussa vai ei?

Keväthosu, toivotaan, että pääset elokuisiin. [emoji173]️

Minä taas toivon pääseväni heinäkuisiin. La olis just viimeinen päivä, jos nyt haamu pitää paikkaansa. Se ois mainiota, sillä kesäkuisista tipahdin, kun la oli kesäkuun alussa ennen keskenmenoa Kaks kuukautta välissä, mutta yksi kuukausi vain ehtisi vaihtua.

Tervetuloa vaan heinäkuisiin :Heartred
 
ImageUploadedByVau Foorumi1542171929.353779.jpg
jee jee täällä vahvistuu. Nyt dpo 12
 
Ei näy menkkoja vielä, et kai mullaki olis vielä ihan pikkuruinen mahdollisuus päästä heinäkuisiin:rolleyes: Mut en kyllä oikeen tahdo uskoa siihen:dead:
Testitki loppu jo niin ei voi enää testatakkaan:hilarious: No jos ei tänään ala menkat niin huomenna sit varmaa ostaa viel yks testi:rolleyes:
Nii ja tänään siis kp30/29
 
Ei näy menkkoja vielä, et kai mullaki olis vielä ihan pikkuruinen mahdollisuus päästä heinäkuisiin:rolleyes: Mut en kyllä oikeen tahdo uskoa siihen:dead:
Testitki loppu jo niin ei voi enää testatakkaan:hilarious: No jos ei tänään ala menkat niin huomenna sit varmaa ostaa viel yks testi:rolleyes:
Nii ja tänään siis kp30/29

Voi oispa oispa !! :Heartred
 
Olikohan tämä nyt sa haamujen esi-isä?
Oon nyt ihan liian aikaisin liikkeellä, kun dpo 8. Mutta en oo ikinä saanut mitään testiin, tämäkin edistystä.
14636545.jpg
 
Olikohan tämä nyt sa haamujen esi-isä?
Oon nyt ihan liian aikaisin liikkeellä, kun dpo 8. Mutta en oo ikinä saanut mitään testiin, tämäkin edistystä.
14636545.jpg

Tää on vissii apteekin ultra? Mä oon nyt kahdessa kierrossa saanut tähän värilliset haamut kun mihinkään muuhun ei ole mitään tullut ja raskaanakaan en ole. Toivottavasti sun ei olisi viivanpaikka.
 
Tää on vissii apteekin ultra? Mä oon nyt kahdessa kierrossa saanut tähän värilliset haamut kun mihinkään muuhun ei ole mitään tullut ja raskaanakaan en ole. Toivottavasti sun ei olisi viivanpaikka.
Okkei, no tämä pitää muistaa..tarttee varmaan ostaa first signal tai jtn muita testejä. En ole kuuteen vuoteen ostanut mitään raskaustestejä nii ei tiedä ees mitkä on luotettavia ja selkeitä.
 
APUA, Mää en oo noihin saanu kyllä tommosia, voisko olla viallinen erä? o_O

Nii voi ollao_O Ei oo kyllä viel menkat alkanu:grin Mun kierto ei oo kyllä ollu koskaan oikeen päivälleen tarkka et voi olla et onki pidempi kierto vaan:bored:
 
Okkei, no tämä pitää muistaa..tarttee varmaan ostaa first signal tai jtn muita testejä. En ole kuuteen vuoteen ostanut mitään raskaustestejä nii ei tiedä ees mitkä on luotettavia ja selkeitä.

First signal ja response on ollu mun luottotestejä. Niihin ei ole tullut kun kerran kemiallisessa haaleita hairuloita mutta silloin oli muissakin testeissä. Tänne laitoin kuvan noista ultrista joissa oli ihan aelkeet värilliset viivat ja muutkin ne viivat näki. Silti aina ostan noita jos ei apteekkarin testejä ole. Tuntuu että noita on kaikki apteekit vaan täynnä. Ja en sitten noita sen kummemmin enää tiiraile. Odotan vaan näkeväni leffaviivoja.
 
APUA, Mää en oo noihin saanu kyllä tommosia, voisko olla viallinen erä? o_O

Nii ja siis siihen testiin tuli kyl jo ihan testi ajalla tosi haalea ja aika kapee mutta punertava viiva, mikä kuivuttuaan muuttiu tollaseksi. :eek:
 
Tossa vähän tuoreempana kuva. Kuva kyl vähän huono eikä tossa näy oikeen kunnolla kun en tota parempaa kuvaa saa pistettya kun on jotenki liian iso muka:hilarious:
Luonnossa viiva näky paremmin kyllä. Saas ny nähdä et onko ihan kakkoja testejä vai ainuita mitkä toiminu mulla:rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20181114_095358.jpg
    IMG_20181114_095358.jpg
    623.7 KB · Katsottu: 259
Tossa vähän tuoreempana kuva. Kuva kyl vähän huono eikä tossa näy oikeen kunnolla kun en tota parempaa kuvaa saa pistettya kun on jotenki liian iso muka:hilarious:
Luonnossa viiva näky paremmin kyllä. Saas ny nähdä et onko ihan kakkoja testejä vai ainuita mitkä toiminu mulla:rolleyes:

Äkkiä vaan jonkun toisen merkin testiä varmistukseksi :)
 
Jossei menkat tänään ala niin sitten huomenna teen. Mietein vaan et mikä testi kannattas osaa:rolleyes:

Osta perus pregcheck. Musta ne toimii ihan hyvin. Joskus kyllä jtn viivanpaikkaa niissäkin mutta erottaa kyllä selkeesti oikeen haamun.
 
Osta perus pregcheck. Musta ne toimii ihan hyvin. Joskus kyllä jtn viivanpaikkaa niissäkin mutta erottaa kyllä selkeesti oikeen haamun.

Saako niitä k-kaupoistakin vai vaan s-kaupoista? Kun prismassa muistasin niitä ainakin nähneeni:)
 
Joo ääni tolle kanssa. Niiden viivanpaikat on selkeesti harmaita eikä niissä väriä ole. :) Ovat aika herkkiä mitä oon ymmärtänyt. Näyttää usein aikaisemmin kuin muut ja hintakin on halpa.
 
Takaisin
Top