Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä lasken 13-14 päivää oviksesta mun menkat, viimeksi aika tarkalleen 13 päivää tuli täyteen. Eli en laske kp päiviä vaan siitä että milloin ovis oli. Jos tuntee oman luteaalivaiheen niin se on aika tarkkaa kyllä ollut mulla! Muuten mun kierto voi olla 25-34 päivää. Nyt on kp joku (tarkistaa kalenterista) 11 ja ei ole oikein ollut oireita oviksesta. Viimeiset 2 kiertoa ovat olleet about 31-32 päivää, joten sen perusteella ovis tulee kp 17-18. eli ensi viikon to-pe :) sopivasti reissun aikana. En ole testaillut ovistesteilläkään, koska no lannistuin viimeksi niin paljon. Eikä se stressi nyt auta mulla. Flunssaa ollut tällä viikolla myös joten ovis voi olla ihan milloin tahansa jos se menee sekaisin. Yleensä kai siirtyy eteenpäin? En muista...
Ja siihen ettei menkkoja näy vielä niin kannattaa ehkä se viikko odottaa. Voihan se olla että kierto on vain sekaisin. Mullakin oli kp 35 vasta menkkojen tuloa kesällä, ja nega testejä kokoajan. Se oli mulle about 1 viikko myöhässä.
Just kun sanoin ettei mulla ole ollut ovistuntemuksia niin vatsassa nippailee :D tyypillistä! mutta emmä usko että se ois tänään, viimeksi se oli oikeasti kipu jopa, ja haluan että se on vasta lomalla koska silloin ehdin juoda punaviiniä reissulla vielä eikä tarvitse miettiä että häiritsee kiinnittymistä päihtymisellä Ei vuosipäivää ilman viiniä!Juu jos mun ovistuntemukset menny oikein niin niitten perusteella vois menkat alkaakkin hyvin tänään tai huomenna
Just kun sanoin ettei mulla ole ollut ovistuntemuksia niin vatsassa nippailee :D tyypillistä! mutta emmä usko että se ois tänään, viimeksi se oli oikeasti kipu jopa, ja haluan että se on vasta lomalla koska silloin ehdin juoda punaviiniä reissulla vielä eikä tarvitse miettiä että häiritsee kiinnittymistä päihtymisellä Ei vuosipäivää ilman viiniä!
Mä menen ihan luomuna tämä kierto, lupasin miehelleni että pupuilua saa kp 14-21 joka päivä :) Sille se ei ole ollut ongelma, mikä hieman hämmästyttää. Eiks miehille tuu vähän "suorittamisen makua" jos tietää että se on enemmän raskautumisen takia, eikä koska "haluaa" kokoajan? Meidän tahdille tämä ei ole mikään suuri ero, koska ollaan muutenkin aktiivisia vielä, mutta kuuleehan sitä että jotkut eivät harrasta seksiä kuin tiettyinä päivinä ettei mielenkiinto lopu. Mites teillä? Toimiiko vehkeet molemmilla, vai vaivaako lerppuja tai kuivuutta teitä? me käytetään luomu vesipohjasta liukuvoidetta silloin kun ei tule tarpeeksi omasta takaa
Meillä on painotus kierron vaiheen mukaan ja apuja käytetään, Baby oilia. Vesipohjaiset liukkarit voi olla ongelmallisia siimahännille. Pre-seed on esim hyvä aine, jos ei tunnu tärppäävän ja haluaa kokeilla sperm friendly -liukkaria.
Me ollaan jo keski-ikäisiä, ehkä sekin libidoa jo vähän laimentaa.
samaa epäilen itsekkin ovulaatio testi uudelleen lähes yhtä tumma kuin ovulaation aikaanSan_san, mä näen tuossa haamun!
Plussa vai jotai muuta?
Plussa vai jotai muuta?