Plussa vai ei?

Verikoe otettiin noin 2-3 viikkoa sitten, kun selitin asian lääkärille. Mutta tosiaan verikoe oli täysin nega, niin asia jäi siihen.

Kannattaa kyllä soitella lääkärille ja mahollisesti tehdä uus verestä. Mun tutulla kävi just niin että sai hailuja viivoja monta päivää, kävi verikokeessa ja se oli nega, no siitä viikon päästä kuitenkin plussas ja nyt raskaus etenee normaalisti, eli voi olla että veritesti jostain syystä näyttää negaa vaikka oliskin raskaana, tosi harvinaista mutta mahdollista. Jokatapauksessa kannattaa kyllä soitella lekuriin, pitäähän toi selvittää että mistä johtuu.
 
Todella kummallista. kyllä mä menisin uudestaan terkkariin ja pyytäisin vaikka ensin virtsa testiä ja perään verikoetta. Onhan se merkillistä jos verikoe näyttää negaa ja virtsatestit plussaa. Ootko aikaisemmin tehnyt raskaustestiä joka olisi ollut puhdas nega?

Juu olen tehnyt, ennen tätä kolmen kuukauden plussajaksoa ei koskaan näkynyt viivaa testikohdassa
 
Testin kuivuttua kunnolla, taas näkyviin tuli aika selkee viivanpaikka. Et tällänen tulee vissiin aina näihin one step puikkotesteihin IMG_20181113_150258.jpg
IMG_20181113_150258.jpg
mitkä oon raskauskeijulta tilannu. o_O
 
Ohhoh. Ihan selkee! :eek: onko menkat jo alkanut vai onko vielä myöhässä? Onko sulla siis tullut näihin aikaisemminkin viivaa?

Viimeksi perjantaina tuli tälläseen samanlaiseen testiin samanlainen mut siin ei mun mielestä ollu kyl kuivumisen jälkeen enään tota väriä nois reunoissa. Ei oo menkat alkanu ja nyt olis kp 29/29 :bored:
 
Ja mihinkään muuhun testiin täs välissä ei oo tullu mitään, et en usko että oon raskaana.o_O
 
Mulla herkkä testi näytti ihan negaa. Tehty aamun kakkospissasta kun joka yö laukkaan veskissä.. Noh, en sit ollut raskaana muttei vielä menkat tullut. Verikokeissa pitää käydä kun pitää kilpirauhasarvot katsoa..
 
AZ, peukut on kyllä täällä pystyssä, että nuo haamut vielä vahvistuisivat. :thumleft

Kyfi, mitkä kp:t sulla on? Oisko voinut vielä olla liian laimea aamupissa, jos oli jo toka...

Mulla kp 22 ja olo sen kun huononee. :wtf: Koko päivän etonut, ja päiväunetki piti vaihteeksi ottaa. Valkovuotoki on edelleen runsasta ja naama kukkii. Ja hartiat. o_O Kyllä ihmetyttää, jos tuo eilinen haamu ei vahvistu...
 
Mä en saa vaan pääse yli tästä hämmennyksestä vieläkään, en sitte millään vaikka niin itselleni uskottelin. Vaikka verikoe oli nega, niin voiko tosiaan noin monta ( about kymmenen) testiä näyttää silti viivoja? Haalea punainen viiva joka ei vahvistu, pysyy tosi haaleena mutta väriä siinä kyl on. Tai sit viiva on vaan osittainen,kuten toisessa kuvassa . .. Menkat tulleet normaaliisti, ei oireita. Tätä hämmennystä nyt kestänyt 3 kk.

Sinuna olisin lääkäriin yhteydessä. En halua pelotella.. mutta esim rintasyöpäkin voi nostattaa hcg :/ mutta toivottavasti ei kuitenkaan olis mitään sellaista. Tuleeko nuo viivat kaiken merkkisiin testeihin vai johonkin tiettyyn ?
 
Ai kauhee kun pisti sydämeen kun tajusin et jos tässä kierrossa tärppäis niin pääsis taas elokuisiin ja jos ei niin sit on jo kahtena vuonna haikeana katsonut kun elokuisten ryhmä herää henkiin. Oi voi. :sorry: kaikille plussatuulet nyt näiden loppusyksyn tuulien mukana! :smiley-angelic006
 
Keväthosu, toivotaan, että pääset elokuisiin. ❤️

Minä taas toivon pääseväni heinäkuisiin. La olis just viimeinen päivä, jos nyt haamu pitää paikkaansa. Se ois mainiota, sillä kesäkuisista tipahdin, kun la oli kesäkuun alussa ennen keskenmenoa Kaks kuukautta välissä, mutta yksi kuukausi vain ehtisi vaihtua.
 
Keväthosu, toivotaan, että pääset elokuisiin. ❤️

Minä taas toivon pääseväni heinäkuisiin. La olis just viimeinen päivä, jos nyt haamu pitää paikkaansa. Se ois mainiota, sillä kesäkuisista tipahdin, kun la oli kesäkuun alussa ennen keskenmenoa Kaks kuukautta välissä, mutta yksi kuukausi vain ehtisi vaihtua.

Toivon kyllä kovasti sitä. Ja toivottavasti haamusi on paikkansa pitävä ja rupeaa vahvistumaan. Ja kaikille muillekin toivon pikaista tärppiä ihan jo senkin takia että pääsee tänne ihastelemaan plussatestikuvia ja haamujen vahvistumisia :pompus:
 
Takaisin
Top