Kyfi6993540
Satasella mukana keskusteluissa
Joo, voisin käydä verikokeessa ite niin ehkä saisin lähetteen neukasta ultraan jos hcg-arvot on kohonneet :) mielummin niin päin, koska toi ultra on aika tyyris. Tai sit vaan odottelen. Ei malttais.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Päivittelen tännekin vielä että meidän epävarma tilanne jatkuu ihanteellisesti varhaisultrassa tänään löytyi syke ja vastaa 6+5 kokoista eka plussa vaan tuli aikaisin näkyviin 3+2 tän perusteella :) mutta kaikki hyvin ja nyt vaan masua kasvattelee :)
Kop31, ei kuulu eikä näy menkkoja
Rupesin tässä nyt miettii et onko ovis aina yhtä monta päivää ennen menkkoja?
Kun laskeskelin noita mun kiertojani, niin olis mahdollista et mulla olis ollu ovis ehkä jopa kolme päivää myöhemmin tässä ku viime kierossa ja kun viimeksi oli 29 päivän kierto ni olisko nyt sitten 32 päivän?
Kosmoskukka, me mennäänki lähes samoissa päivissä sun kans! Täällä kp24. Kierto on epäselvä, koska 23.10. sain keskenmenon (rv 7+6) eikä kierto ole välttämättä entisellään. Eilen tein myös uudelleen testin, kun etova olo sen ku jatkuu. Sama haamun esi-isä ku aiemminki. Odotellaan siis vielä mihin suuntaan mennään... Noissa sun kuvissa en valitettavasti nähnyt mitään, mutta se hailakka haamu voikin olla vaikeasti nähtävä kuvista... Mutta kiva kun joku piinailee suht samoissa päivissä.
Neljättä minäkin ja meilläkin jo koululaisia.Pahoittelut myös sinulle Kosmoskukka, keskenmenosta. Monettako pientä teillä kuumeillaan? Meillä toiveissa olis nelonen, isommat jo kouluikäisiä. Ja testailemisiin...
Neljättä minäkin ja meilläkin jo koululaisia.
Mä lasken 13-14 päivää oviksesta mun menkat, viimeksi aika tarkalleen 13 päivää tuli täyteen. Eli en laske kp päiviä vaan siitä että milloin ovis oli. Jos tuntee oman luteaalivaiheen niin se on aika tarkkaa kyllä ollut mulla! Muuten mun kierto voi olla 25-34 päivää. Nyt on kp joku (tarkistaa kalenterista) 11 ja ei ole oikein ollut oireita oviksesta. Viimeiset 2 kiertoa ovat olleet about 31-32 päivää, joten sen perusteella ovis tulee kp 17-18. eli ensi viikon to-pe :) sopivasti reissun aikana. En ole testaillut ovistesteilläkään, koska no lannistuin viimeksi niin paljon. Eikä se stressi nyt auta mulla. Flunssaa ollut tällä viikolla myös joten ovis voi olla ihan milloin tahansa jos se menee sekaisin. Yleensä kai siirtyy eteenpäin? En muista...Kop31, ei kuulu eikä näy menkkoja
Rupesin tässä nyt miettii et onko ovis aina yhtä monta päivää ennen menkkoja?
Kun laskeskelin noita mun kiertojani, niin olis mahdollista et mulla olis ollu ovis ehkä jopa kolme päivää myöhemmin tässä ku viime kierossa ja kun viimeksi oli 29 päivän kierto ni olisko nyt sitten 32 päivän?