Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei viime raskaudessa näyttänyt ovistestit plussaa ennen kun raskaustesti oli vahva plussa. Tässä en ole nyt edes testannut. Näköjään itsellä on tuo dpo 10-11 aikaisin milloin näyttää. Viime raskaudessa dpo 11 ja nyt dpo 10. Ja rinnat ei ole yhtään arat niin kuin ei viime raskaudessakaan että sitä ei voi oireeksi lukea omalla kohdalla vaikka monella muulla tuntuu olevan eka oire.
View attachment 73876 tässä vielä vähän kuivempana.
Täällä kp 7/32, eli hiljaiseloa eleillään ja mietitään mitä kaikkea tässä kierrossa tulee olemaan "selkeä" oire :D !Missä vaiheessa muilla kierrot?
View attachment 73876 tässä vielä vähän kuivempana.
Täällä kp 7/32, eli hiljaiseloa eleillään ja mietitään mitä kaikkea tässä kierrossa tulee olemaan "selkeä" oire :D !
View attachment 73861
Heippa, olen uusi täällä ja testasin tänä aamuna näin. Näkeekö kukaan tässä yhtään mitään? 3 kuukautta sitten testasin ensimmäisen kerran sitten suht. selkeän plussan. Pari päivää siitä se olikin nega. Varoiksi testasin vielä muutaman päivän päästä, ja taas olikin hämmästykseksi plussa mutta haalea. Näiden 3 kuukauden aikana olen saanut haaleita viivoja monta, ja sitten pääsin verikokeille joka oli nega. Nyt uutta yritystä..
Mä en saa vaan pääse yli tästä hämmennyksestä vieläkään, en sitte millään vaikka niin itselleni uskottelin. Vaikka verikoe oli nega, niin voiko tosiaan noin monta ( about kymmenen) testiä näyttää silti viivoja? Haalea punainen viiva joka ei vahvistu, pysyy tosi haaleena mutta väriä siinä kyl on. Tai sit viiva on vaan osittainen,kuten toisessa kuvassa . .. Menkat tulleet normaaliisti, ei oireita. Tätä hämmennystä nyt kestänyt 3 kk.
Voisko olla joku lääke tai muu vastaava mikä antaa plussan testiin?
Ei, tilanteeni on pysynyt samana vuosikausia. Yritystä takana reilu vuosi, ja plussat tulleet ekan kerran 3 kk sitten
Kuinka pian verikoe otettiin hailuviivan ilmestymisen jälkeen? onko otettu uudestaan verikoetta? jos ei mitään lääkitystä ole mikä selittäisi plussat niin kysyisin lääkäriltä, sillä jokingan tuota hormonin tuottoa aiheuttaa.