Plussa vai ei?

Mulla ei viime raskaudessa näyttänyt ovistestit plussaa ennen kun raskaustesti oli vahva plussa. Tässä en ole nyt edes testannut. Näköjään itsellä on tuo dpo 10-11 aikaisin milloin näyttää. Viime raskaudessa dpo 11 ja nyt dpo 10. Ja rinnat ei ole yhtään arat niin kuin ei viime raskaudessakaan että sitä ei voi oireeksi lukea omalla kohdalla vaikka monella muulla tuntuu olevan eka oire.

No saa nähdä miten mulla käy niitten kanssa:grin En oo aikoinaan tehny noista kahdesta lapsesta, mut ne tärppäskin heti tokasta kierrosta kummatkin. Sillon toki olin paljon nuorempi, kun nyt esikoinen on kakkosluokalla ja pienempi eskarissa.:happy: Nii ja mieski on nyt eri. :joyful:
No kattellaan kui käy sitten noitten ovistikkujen kanssa:p

Ihanaa Diann! Onnea, eiköhän se viiva siitä ala vahvistumaan. ❤️

Mulla nyt kp 21 keskenmenon jälkeen. Viidettä päivää pahaa tekee... En tiiä mitä hittoa tämä on, mutta viime yönäkin valvoin huonolta ololta pitkään. Enkä uskalla testata... Apuva! Joko nyt on tosi sekaisin kierto tai mulla omituinen mahataudin yritys päällä. :meh:

No en malttanut olla testaamatta... On siinä ehkä joku haamun esi-isä/ viivanpaikka. Jospa se ajallaan vahvistuu. Pari tyylipuhdasta negaa olen tehnyt keskenmenon jälkeen, eli ei pitäisi enää sen näkyä.

Liitteet

• IMG_20181112_170019.jpg
    IMG_20181112_170019.jpg
    453 KB · Katsottu: 315
View attachment 73861

Heippa, olen uusi täällä ja testasin tänä aamuna näin. Näkeekö kukaan tässä yhtään mitään? 3 kuukautta sitten testasin ensimmäisen kerran sitten suht. selkeän plussan. Pari päivää siitä se olikin nega. Varoiksi testasin vielä muutaman päivän päästä, ja taas olikin hämmästykseksi plussa mutta haalea. Näiden 3 kuukauden aikana olen saanut haaleita viivoja monta, ja sitten pääsin verikokeille joka oli nega. Nyt uutta yritystä..

Mä en saa vaan pääse yli tästä hämmennyksestä vieläkään, en sitte millään vaikka niin itselleni uskottelin. Vaikka verikoe oli nega, niin voiko tosiaan noin monta ( about kymmenen) testiä näyttää silti viivoja? Haalea punainen viiva joka ei vahvistu, pysyy tosi haaleena mutta väriä siinä kyl on. Tai sit viiva on vaan osittainen,kuten toisessa kuvassa . .. Menkat tulleet normaaliisti, ei oireita. Tätä hämmennystä nyt kestänyt 3 kk.

Liitteet

• IMG_20181112_194347.jpg
    IMG_20181112_194347.jpg
    257.5 KB · Katsottu: 295
  • IMG_20181112_194604.jpg
    IMG_20181112_194604.jpg
    448.1 KB · Katsottu: 309
Mä en saa vaan pääse yli tästä hämmennyksestä vieläkään, en sitte millään vaikka niin itselleni uskottelin. Vaikka verikoe oli nega, niin voiko tosiaan noin monta ( about kymmenen) testiä näyttää silti viivoja? Haalea punainen viiva joka ei vahvistu, pysyy tosi haaleena mutta väriä siinä kyl on. Tai sit viiva on vaan osittainen,kuten toisessa kuvassa . .. Menkat tulleet normaaliisti, ei oireita. Tätä hämmennystä nyt kestänyt 3 kk.

Voisko olla joku lääke tai muu vastaava mikä antaa plussan testiin?:wideyed:

Ei, tilanteeni on pysynyt samana vuosikausia. Yritystä takana reilu vuosi, ja plussat tulleet ekan kerran 3 kk sitten

Kuinka pian verikoe otettiin hailuviivan ilmestymisen jälkeen? onko otettu uudestaan verikoetta? jos ei mitään lääkitystä ole mikä selittäisi plussat niin kysyisin lääkäriltä, sillä jokingan tuota hormonin tuottoa aiheuttaa.

Kuinka pian verikoe otettiin hailuviivan ilmestymisen jälkeen? onko otettu uudestaan verikoetta? jos ei mitään lääkitystä ole mikä selittäisi plussat niin kysyisin lääkäriltä, sillä jokingan tuota hormonin tuottoa aiheuttaa.

Verikoe otettiin noin 2-3 viikkoa sitten, kun selitin asian lääkärille. Mutta tosiaan verikoe oli täysin nega, niin asia jäi siihen.

Todella kummallista. kyllä mä menisin uudestaan terkkariin ja pyytäisin vaikka ensin virtsa testiä ja perään verikoetta. Onhan se merkillistä jos verikoe näyttää negaa ja virtsatestit plussaa. Ootko aikaisemmin tehnyt raskaustestiä joka olisi ollut puhdas nega?

ImageUploadedByVau Foorumi1542084713.811677.jpg
eilisestä ainakin viiva vähän vahvistunut. Alla nyt tänä aamuna (yöllä klo 4! Esikoinen valvotti) ja otettu kuva :) ylempi eilen. miehelle kerroin mutta se ei vielä näin haaleisiin viivoihin usko eikä näe :D

Tänään kp29/29 ja tein taas aamulla testin. Tällä kertaa taas sellasen one step puikon ja taas sain siihen ihan haaleen viivan mut mun mielestä täl kertaa siin on kyl vähän väriäkin:wideyed: (viimeksi oli kuivuttuaan ihan selvä viivan paikka missä ei väriä)
Mut en kyllä usko et olis tääkään silti plussa. Menkka jomotukset on taas tullu joten eiköhän ne sieltä huomenna ala:rolleyes:

(Ei puhelin suostunu lataa kuvaa testistä :hilarious:)

Takaisin