Plussa vai ei?

Tänään ei ole vuotanut mitään outoa. Listaanpa nyt huvikseni oireet tähän niin voi sitten katsoa jos ei ole raskaana että kuinka hämäävää voi olla :D

Dpo -1 : ovistesti aamulla plussa, venyvä ovisvuoto

Dpo 0: -1/0 yöllä kovat oviskivut, aamulla tikku haalentunut reilusti, tallettelut aamulla

Dpo 1: aamulla edelleen vuoto geelimäistä? Venyvää mutta ei niin runsasta.. mietin onko ovis vieläkään tapahtunut. Illalla vuoto muuttuu eo hedelmälliseksi. Vieläkin oviskivut päällä mietona.

Dpo 2: ilmaa vatsassa, vihlonnat munasarjoissa ja alavatsalla, väsymys

Dpo 3: kylmä, lämmöt koholla

Dpo 4: juilimista vatsalla, huono-olo, elohiirituntemuksia munasarjassa, punaviiniä kiinnittymisen edistämiseksi annos

Dpo 5: lämmöt koholla, sormia turvottaa, punaviiniannos, pari elohiirituntemusta

Dpo 6: punaviiniannos. En ole muuta merkannut

Dpo 7: huono-olo, pieni pääkipu, rytmihäiriöt, ärsytys

Dpo 8: limainen beige/vaalpun vuoto, elohiirituntemukset, menkkafiilis

Dpo 9: menkkajomoa mahassa, ei vuotoa enää, kurkku vähän kipeä

Mulla ollut ihan samat mut eilen ei ollut närästys niinku yleensä vaan kunnon kipu vatsalaukun / pallean seudulla ja sitä ei ole ollut kymmeneen vuoteen
 
Mää en kyllä nyt ymmärrä kun taas tänään nyt iltapäivällä/illalla tullu huono olo ja nyt o ollu jo monena iltana sama ja silti se testi oli nega ja sit on ollu vihlasuja ja sellasia repäsykipuja tuol alakerrassa varmaan ainakin viikon verran jo ja vieläki jatkuu:confused004 En nyt haluis enään elätellä toiveita plussasta täl kierrolla kun jo niin harmitti aikasemmin tänään toi nega. Mut mistä nää mun kivut ja huono olo vois johtuu jos en raskaana oo:think005
 
Mää en kyllä nyt ymmärrä kun taas tänään nyt iltapäivällä/illalla tullu huono olo ja nyt o ollu jo monena iltana sama ja silti se testi oli nega ja sit on ollu vihlasuja ja sellasia repäsykipuja tuol alakerrassa varmaan ainakin viikon verran jo ja vieläki jatkuu:confused004 En nyt haluis enään elätellä toiveita plussasta täl kierrolla kun jo niin harmitti aikasemmin tänään toi nega. Mut mistä nää mun kivut ja huono olo vois johtuu jos en raskaana oo:think005

Nää on kyllä niin mysteerejä. Toivottavasti vielä plussa pärähtäis koska kyllähän vois huomennakin vasta näkyä :)
 
Tänään ei ole vuotanut mitään outoa. Listaanpa nyt huvikseni oireet tähän niin voi sitten katsoa jos ei ole raskaana että kuinka hämäävää voi olla :D

Dpo -1 : ovistesti aamulla plussa, venyvä ovisvuoto

Dpo 0: -1/0 yöllä kovat oviskivut, aamulla tikku haalentunut reilusti, tallettelut aamulla

Dpo 1: aamulla edelleen vuoto geelimäistä? Venyvää mutta ei niin runsasta.. mietin onko ovis vieläkään tapahtunut. Illalla vuoto muuttuu eo hedelmälliseksi. Vieläkin oviskivut päällä mietona.

Dpo 2: ilmaa vatsassa, vihlonnat munasarjoissa ja alavatsalla, väsymys

Dpo 3: kylmä, lämmöt koholla

Dpo 4: juilimista vatsalla, huono-olo, elohiirituntemuksia munasarjassa, punaviiniä kiinnittymisen edistämiseksi annos

Dpo 5: lämmöt koholla, sormia turvottaa, punaviiniannos, pari elohiirituntemusta

Dpo 6: punaviiniannos. En ole muuta merkannut

Dpo 7: huono-olo, pieni pääkipu, rytmihäiriöt, ärsytys

Dpo 8: limainen beige/vaalpun vuoto, elohiirituntemukset, menkkafiilis

Dpo 9: menkkajomoa mahassa, ei vuotoa enää, kurkku vähän kipeä

Pitääpä itekii naukkailla punkkua vähä jos kiinnittyisi :rolleyes: kiitos vinkistä
 
Mää en kyllä nyt ymmärrä kun taas tänään nyt iltapäivällä/illalla tullu huono olo ja nyt o ollu jo monena iltana sama ja silti se testi oli nega ja sit on ollu vihlasuja ja sellasia repäsykipuja tuol alakerrassa varmaan ainakin viikon verran jo ja vieläki jatkuu:confused004 En nyt haluis enään elätellä toiveita plussasta täl kierrolla kun jo niin harmitti aikasemmin tänään toi nega. Mut mistä nää mun kivut ja huono olo vois johtuu jos en raskaana oo:think005

Mulla ainaki huonoa oloa oviksen aikaa ja ennen menkkoja.. Nää on tullu esikoisen syntymän jälkeenvastanää oireet.
 
Nää on kyllä niin mysteerejä. Toivottavasti vielä plussa pärähtäis koska kyllähän vois huomennakin vasta näkyä :)
No periaatteessa se plussa vois sieltä vielä tulla, mut jos tää pahoinvointi olis siitä johtuvaa niin eikös se just tulis niistä hormooneista ja sit kyl olis pitäny näkyy myös testissäkin:bored:
On nää kummallisia ja vaikeita juttuja:hilarious:
 
Mulla ainaki huonoa oloa oviksen aikaa ja ennen menkkoja.. Nää on tullu esikoisen syntymän jälkeenvastanää oireet.

Kyllä mullakin on juu välillä ennen menkkoja ainakin mut nyt o ollu jotenki voimakkaampaa ja kauemmin ku yleensä. Mut jos mulle onki alkamassa jokku supermenkat:arghh::hilarious:
 
Minä join punaviiniä lounaan kanssa usein täällä kun ulkomailla asun ihan normaalia ja lääkäri suositteli punaviiniä. Minulla myös käytössä seidivid plus vitamiini jonka piti auttaa siihen ettei ollut vastaanottavainen sille clomifenille mun munasarja ku toinen ei reagoinut mitenkään. Oikealla puolella oli jokin reaktio mut follikkelin koosta ei niin mitään puhetta.
Mulla on kaamea olo oviksen aikana ja ihmetytti et se edes tuli kun lääkäri väitti et ei tuu ja sit loppu migreeni ja noin dpo 5 alkoi sitten armottomasti oireita vaikka kuitenkin oireetonta jos mun sepustuksessa mitään järkeä. Idioottina testasin sen haamun mut enpä uskalla luottaa kun tuntuu et megamenkat tulossa vaikka kohtu ei kramppaa kuin yleensä tähän aikaan . Nyt se vain on ja tuntuu jotenkin selkeästi olemassaolevalta. Kurkkukipu oli ja ääni käheä mut ei mulla yskiessä tunnu kuin oikealla puolella vähän repäistä. Usko tohon haamuun tippuu koko ajan vaikka aivot huutaa et kyllähän se ovis oli. Mut oliko tarpeeksi iso folli.. Voi näitä piinapäiviä. Mulla on siivousinto mutta energia ei riitä enää mihinkään.. Nyt tekis mieli vain nukkua ja nukkua mut silti yöllä heräilen ja uni tuu millään. Normi pms ärtymys uupuu täysin.
 
Laitoin tänään kuvan, tämän saman..
Mutta, minusta tämä ei ollut vielä plussa, joten tikuttelin tänään lisää.. testit jo kuitenkin kovin haalenneet?? :( eilen ja tänään aamulla ollut oviskipuja, mutta ajattelin saavani vahvan plussan huomenna vasta..mutta viivat senku haalenee. Perjantaina on talleteltu. Jos tänään kans? Vai missasinkohan koko oviksen.. jos heittäis vaa tikuilla vesilintua, ko menen ihan sekasin niistä :banghead::dead:

 
Laitoin tänään kuvan, tämän saman..
Mutta, minusta tämä ei ollut vielä plussa, joten tikuttelin tänään lisää.. testit jo kuitenkin kovin haalenneet?? :sad001 eilen ja tänään aamulla ollut oviskipuja, mutta ajattelin saavani vahvan plussan huomenna vasta..mutta viivat senku haalenee. Perjantaina on talleteltu. Jos tänään kans? Vai missasinkohan koko oviksen.. jos heittäis vaa tikuilla vesilintua, ko menen ihan sekasin niistä :banghead::dead:


Kyllähän tänään kerkee vielä tekee talletukset ja onhan perjantaisestakin talletuksesta voinu jo tärpätä. :happy:
 
Laitoin tänään kuvan, tämän saman..
Mutta, minusta tämä ei ollut vielä plussa, joten tikuttelin tänään lisää.. testit jo kuitenkin kovin haalenneet?? :sad001 eilen ja tänään aamulla ollut oviskipuja, mutta ajattelin saavani vahvan plussan huomenna vasta..mutta viivat senku haalenee. Perjantaina on talleteltu. Jos tänään kans? Vai missasinkohan koko oviksen.. jos heittäis vaa tikuilla vesilintua, ko menen ihan sekasin niistä :banghead::dead:


Oliko se kermis nii et toi alempi oli päivällä tehty testi ja aioit illalla tehdä kans? Jos et illalla tehny vaan vasta sit lauantaina seuraavan nii se on o+ voinu jäädä siihe väliin ja näin ollen et sitä tikulle saanu. Minähän sillo perjantaina ina 3 tikkua (aamu päuvä ja ilta). Voin viel sen kuvan laittaa mut jos sul onki sellanen räjähdusmäisen nopea lh huippu nii ei sitä välttis saa tikulle. Uskon vahvadti et sulla ton alemman tikun jälkeen aika nopsaa ollu lh huipou jos kerta seuraavan päivän tikkujo haaleempi.
 
Et jos oisin vaan kp11 esim illalka tehny nii ois voinu jäädä toi tasapaksu näkemättä. Älä lannistu. Talletukset on kuitenki tehty nii jomma on bueno ja siltä osin paketissa. Kyllä me tästä kierrosta plussataan :p
 

Liitteet

  • IMG_20181110_150743.jpg
    IMG_20181110_150743.jpg
    736.7 KB · Katsottu: 239
Oliko se kermis nii et toi alempi oli päivällä tehty testi ja aioit illalla tehdä kans? Jos et illalla tehny vaan vasta sit lauantaina seuraavan nii se on o+ voinu jäädä siihe väliin ja näin ollen et sitä tikulle saanu. Minähän sillo perjantaina ina 3 tikkua (aamu päuvä ja ilta). Voin viel sen kuvan laittaa mut jos sul onki sellanen räjähdusmäisen nopea lh huippu nii ei sitä välttis saa tikulle. Uskon vahvadti et sulla ton alemman tikun jälkeen aika nopsaa ollu lh huipou jos kerta seuraavan päivän tikkujo haaleempi.


Mä en muista, teinkö perjantai-iltana enää testiä :o kova oon kyllä testaamaa, mut joskus ne vaan unohtuu :rolleyes: teen huomenna vielä yhden ja katon, mitä se näyttää.. sit olen viel sötköttän erimerkkisil testeil, toinen haaleempi ja toinen tummempi, kun pitäs pysyä siinä yhdessä ja samassa merkissä/kierto. Eilen ja tänään mua on mahaa koskenu, kuten menkat olisi, tunnistan oviskivuiksi :grin on tässä nyt yritetty kuitenki panna parasta :wacky::grin:grin:wink
 
Tänään ei ole vuotanut mitään outoa. Listaanpa nyt huvikseni oireet tähän niin voi sitten katsoa jos ei ole raskaana että kuinka hämäävää voi olla :D

Dpo -1 : ovistesti aamulla plussa, venyvä ovisvuoto

Dpo 0: -1/0 yöllä kovat oviskivut, aamulla tikku haalentunut reilusti, tallettelut aamulla

Dpo 1: aamulla edelleen vuoto geelimäistä? Venyvää mutta ei niin runsasta.. mietin onko ovis vieläkään tapahtunut. Illalla vuoto muuttuu eo hedelmälliseksi. Vieläkin oviskivut päällä mietona.

Dpo 2: ilmaa vatsassa, vihlonnat munasarjoissa ja alavatsalla, väsymys

Dpo 3: kylmä, lämmöt koholla

Dpo 4: juilimista vatsalla, huono-olo, elohiirituntemuksia munasarjassa, punaviiniä kiinnittymisen edistämiseksi annos

Dpo 5: lämmöt koholla, sormia turvottaa, punaviiniannos, pari elohiirituntemusta

Dpo 6: punaviiniannos. En ole muuta merkannut

Dpo 7: huono-olo, pieni pääkipu, rytmihäiriöt, ärsytys

Dpo 8: limainen beige/vaalpun vuoto, elohiirituntemukset, menkkafiilis

Dpo 9: menkkajomoa mahassa, ei vuotoa enää, kurkku vähän kipeä

Apua, oireet tais sitten kuitenkin tällä kertaa viitata raskauteen!!! Mulla olikin sellainen fiilis, että voisin todella olla raskaana, vaikka esikoisen kohdalla ei oireita näin varhain ollutkaan. Tänään aamulla todella haalea plussa pc:llä. Kuitenkin selvästi erottaa livenä viivaksi ja punertaa ja viivanpaikkoja runsaasti tehneenä mieilestäni tää on ihan erilainen. Toivottavasti vahvistuu ja pysyy kyydissä. Tänään dpo 10 vasta.. ja munhan ei pitänyt tänään testata...
ImageUploadedByVau Foorumi1541998495.876468.jpg
 
Diann toivotaan että viiva rupee vahvistumaan:happy:
Mulla tosiaan taas tänään aamupissasta nega one step liuskalla joten en kyllä usko enään raskauteen tässä kierrossa.
Ei muuta kun uutta kiertoa odottelemaan:rolleyes: ja en osta kyllä raskaustestejä tulevaan kiertoon liian aikaseen, mut ovistestejä ajattelin kyl tilata et jos niitä tekis sit:)
 
Diann toivotaan että viiva rupee vahvistumaan:happy:
Mulla tosiaan taas tänään aamupissasta nega one step liuskalla joten en kyllä usko enään raskauteen tässä kierrossa.
Ei muuta kun uutta kiertoa odottelemaan:rolleyes: ja en osta kyllä raskaustestejä tulevaan kiertoon liian aikaseen, mut ovistestejä ajattelin kyl tilata et jos niitä tekis sit:)

Mulla ei viime raskaudessa näyttänyt ovistestit plussaa ennen kun raskaustesti oli vahva plussa. Tässä en ole nyt edes testannut. Näköjään itsellä on tuo dpo 10-11 aikaisin milloin näyttää. Viime raskaudessa dpo 11 ja nyt dpo 10. Ja rinnat ei ole yhtään arat niin kuin ei viime raskaudessakaan että sitä ei voi oireeksi lukea omalla kohdalla vaikka monella muulla tuntuu olevan eka oire.
 
Takaisin
Top