Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
MĂ€ sain sillĂ€ dpo 8 ( varmistettu ovulaatiotestillĂ€) hailun positiivisen huhtikuussa-22. Kyseinen posi piti paikkansa vaikka en silmiĂ€ni uskonutkaan testin ollessa mullekin uusi tuolloin. Voin laittaa kuvan jos kiinnostaa. Nyt poika pian 10kk 😍
Ja kuva kiinnostaa 😊

Tehtiin testi. Tuo ultra ja tÀysin selkeÀ nega. Harmittaa kyllÀ.

Lauantaille uus yritya ja teen saman testin.

Me ei voida hakea etukĂ€teen testiĂ€ odottelemaan, kun miehen kans molemmat ollaan niin malttamattomia, ettĂ€ tehdÀÀn se heti 😄

Liitteet

• IMG_5857_Original.jpeg
    IMG_5857_Original.jpeg
    828.1 KB · Katsottu: 202
Tehtiin testi. Tuo ultra ja tÀysin selkeÀ nega. Harmittaa kyllÀ.

Lauantaille uus yritya ja teen saman testin.

Me ei voida hakea etukĂ€teen testiĂ€ odottelemaan, kun miehen kans molemmat ollaan niin malttamattomia, ettĂ€ tehdÀÀn se heti 😄
MikĂ€ dpo sulla on? 🙂

EipÀ siinÀ mittÀÀn nÀy :(

Liitteet

• 20231011_193653.jpg
    20231011_193653.jpg
    541.7 KB · Katsottu: 96
  • 20231011_193629.jpg
    20231011_193629.jpg
    585.2 KB · Katsottu: 98
MikĂ€ dpo sulla on? 🙂
Dpo 10-11. Kp 29. Malttamatonko?

Muoks. Mulla ovistuntemuksia ollut jo kp12 ja sitten kp 19 ne loppui. Kp 18 oli, nÀin jÀlkeenpÀin ajatellen suurimmat limat. Vatsakipuja koko tuon kp12-kp19.

MitĂ€s arvon raati sanoo tĂ€stĂ€? 😅 Omaan silmÀÀn nega, mutta jotenkin outo toi kontrolliviivakin.. Viallinen testi?

Kontrolliaikana:

View attachment 126618

Noin 5min kohdalla (yleensÀ ollut jo ihan valkoinen tausta tÀssÀ kohtaa):

View attachment 126619

Kuivuttuaan, noin 1h pÀÀstÀ (joo ei sais nÀitÀ katella, mutta kattelin nyt silti):

View attachment 126620

Dpo oletettavasti 12 eli pitÀis varmaan jo vahvempaa nÀkyÀ kuitenkin, jos jotain olis..? Varmaan suosiolla uutta testiÀ vaan.
Mulle tuli paketista tÀnÀÀn myös viallinen,testiviivan kohdalla oli sinistÀ vÀriÀ. Ei kyennyt oikein sitÀ tulkitsemaan.

TĂ€ssĂ€ kuvassa just joku tummentuma jos on silmĂ€t oikeassa asennossa pÀÀssĂ€. Noh, ehkĂ€ mĂ€ oon viivanpaikkojen kerĂ€ilijĂ€ 😼‍💹

Liitteet

• 20231011_193527.jpg
    20231011_193527.jpg
    972.7 KB · Katsottu: 117
Oooooh😍

Oireperustainen dpo11 ilta, iltapissi n 3-4h pidĂ€tyksellĂ€ ja kyllĂ€pĂ€ pistÀÀ hymyilyttĂ€mÀÀn tĂ€ssĂ€ kohti. TĂ€n pĂ€ivĂ€set rfsu haamujenhaamut pitÀÀ sittenkin paikkansa đŸ©” uunituore kuva olkaa hyvĂ€, nyt sormet ja varpaat ristiin ettĂ€ huomenissa alkavat menkat jÀÀvĂ€t tulematta đŸ€ž riskit keskenmenoon nĂ€in aikaisin tiedĂ€n mutta nyt nautin tĂ€stĂ€ hymystĂ€ ja toistaiseksi pelottomasta tunteesta đŸ€©

Liitteet

• 20231011_201734.JPG
    20231011_201734.JPG
    1.1 MB · Katsottu: 247
Oooooh😍

Oireperustainen dpo11 ilta, iltapissi n 3-4h pidĂ€tyksellĂ€ ja kyllĂ€pĂ€ pistÀÀ hymyilyttĂ€mÀÀn tĂ€ssĂ€ kohti. TĂ€n pĂ€ivĂ€set rfsu haamujenhaamut pitÀÀ sittenkin paikkansa đŸ©” uunituore kuva olkaa hyvĂ€, nyt sormet ja varpaat ristiin ettĂ€ huomenissa alkavat menkat jÀÀvĂ€t tulematta đŸ€ž riskit keskenmenoon nĂ€in aikaisin tiedĂ€n mutta nyt nautin tĂ€stĂ€ hymystĂ€ ja toistaiseksi pelottomasta tunteesta đŸ€©
Oikein hyvĂ€ viiva noilla pĂ€ivillĂ€! Onnea plussasta! 🍀🌈

Oooooh😍

Onnea hurjasti đŸ„°
Nauti ihmeessÀ!!! ElÀmÀ kyllÀ ilmoittaa aikanaan, JOS jotain haasteita asiassa on ja sitÀ ehtii surra sitten myöhemmin.

Tarrasukkia isosti mukaan ❀

Dpo 10-11. Kp 29. Malttamatonko?

Muoks. Mulla ovistuntemuksia ollut jo kp12 ja sitten kp 19 ne loppui. Kp 18 oli, nÀin jÀlkeenpÀin ajatellen suurimmat limat. Vatsakipuja koko tuon kp12-kp19.
No ei mun mielest dpo10 oo mitenkÀÀn liian aikasin! Hyvinkin voi nĂ€yttÀÀ jo raskauden ja jos viel nega ni hyvinkin voi muuttua 😊 mulla itsellĂ€ on nĂ€kyny kaikki raskaudet viim. dpo 10, mut tiiĂ€n et monilla ei

Kiitos, toivotaan pysyvĂ€n 💚 raskaana kunnes toisin todistetaan đŸ„ŽđŸ˜… oon jotenki pessimisti ettĂ€ kyllĂ€ se km tai muu vielĂ€ joskus elĂ€mĂ€ssĂ€ tulee koettua varmasti ettei niin hyvÀÀ tuuria voi olla ja tiedĂ€n ettĂ€ kaikenlaiset pelotkin kyllĂ€ tulee luultavasti piankin mukaan jos jatkuu "normaalisti" mutta kyllĂ€ nyt on piinattu jo niin monta pĂ€ivÀÀ (ja ihan liian aikaisin) ettĂ€ helpotus suuri edes tĂ€mĂ€kÀÀn viiva tĂ€hĂ€n kohti.

Toivon plussaa odottaville samaa onnen tunnetta ja vahvistuvia viivoja đŸ€—

TÀÀllÀ tuli iso itku tÀssÀ illalla. Huomasin stressanneeni plussan saamista tosi paljon, ettÀ miksi sitÀ ei nÀy eikÀ kuulu. Oon raskautunut lÀhes ajatuksen voimalla aikaisemmin.

Sain miehelle kerrottua lenkillÀ, ettÀ mua stressaa.
Hoidan kotona meidÀn lapsia vielÀ tammikuuhun asti ja sitten mun pitÀÀ lÀhteÀ kouluun. Tai saan. Mulla ei oo koulupaikkaa haettuna, oon jotenkin ollut saamaton sen kanssa, vaikka se onkin jo pari vuotta pÀÀssÀ muhinut ja tiedÀn jo oman alani. Kuitenkin tuo on stressannut paljon alitajunnassa, vaikka sujuvasti aihetta oonkin kÀytÀnnössÀ vÀltellyt.

Paine asioista meni siis överiksi tÀssÀ kierrossa monella tapaa.
Ja oon luonteeltani myös sellainen, ettÀ uppoudun syvÀlle, tai en ollenkaan. All in tai ei sitten yhtÀÀn.

Mies lohdutti ja kÀytiin lÀpi realistisesti asiat lopuksi. HeinÀkuun alussa lopetin pillerit ja tÀÀ on toinen kierto sen jÀlkeen. EihÀn tÀssÀ ole hÀtÀÀ.

Oon pÀÀssÀni kelannut jo kaikkea tÀn 2kk aikana, ettÀ pitÀÀ mennÀ lÀÀkÀriin jos en raskaudu. Toki 2 keskenmenoa mahtuu tÀlle vuodelle jotka laittanut pelkoja, ettÀ mussa on vikaa, mut se tavallaan vaan kertoo kuitenkin, ettÀ hedelmÀllisyyttÀ on. Keskenmenoja sattuu monelle, huonoa tuuria.

Myös kaikkea itsesyytöstÀ ja stressiÀ oon kehitellyt nÀiden kahden kierron aikana, et tÀytyy syödÀ paremmin, liikkua enemmÀn, tikuttaa ovista, mitata lÀmpöjÀ, seurata kehoa paremmin, olla stressittömÀmpi jne. Vaikka oikeastaan elÀmÀntavat on ihan kohtuu mallillaan ja elÀmÀ muutenkin melko tasapainoista. Ja kaikki ylimÀÀrÀinen arjen lisÀksi(tikuttelut, mittaukset ja liika itsesyyttely "elÀmÀntavoista") vaan lisÀÀ mulla stressiÀ.

Mulla on elÀmÀssÀ kaikki hyvin. Ihana mies kenen rintaa vasten itkeÀ ja joka silittÀÀ mun hiuksia ja pyyhkii kyyneleitÀ. Ihanat lapset ja turvallinen koti.

PÀÀdyin siihen, ettĂ€ keksin itselleni tammikuussa jotain opiskelua ensivuodeksi ja keskityn seuraavaksi siihen ja vauva tulee sen aikana jos tulee. Jos ei, mietimme sitten uudelleen ensivuoden syksyllĂ€ mahdollisia lÀÀkĂ€reitĂ€ tms apukeinoja. Siihen asti relax ❀

MĂ€ muuten copypastaan tĂ€n itelle jemmaan kans. Palaan tĂ€hĂ€n, jos stressi ja ahdistus, epĂ€toivo ja pelot, itsesyyttelyt yms nostaa pÀÀtÀÀn. 😊

Muokattu viimeksi:
Paljon voimia Gumman đŸ©· ihanaa ettĂ€ miehesi on tukena! Toivottavasti pÀÀsette plussaamaan pian, sitĂ€ vain on niin kamalan vaikea odotella kun ei tiedĂ€ kauanko joutuu odottamaan 😔 stressivapaaelĂ€mĂ€ vasta onkin vaikea tavoite itselleni ainakin..

Paljon voimia Gumman đŸ©· ihanaa ettĂ€ miehesi on tukena! Toivottavasti pÀÀsette plussaamaan pian, sitĂ€ vain on niin kamalan vaikea odotella kun ei tiedĂ€ kauanko joutuu odottamaan 😔 stressivapaaelĂ€mĂ€ vasta onkin vaikea tavoite itselleni ainakin..
Kiitos Aurora. 💓

Ihanaa odotusta sulle đŸ„°

Oooooh😍

Onnittelut selkeĂ€ plussa 😍

Takaisin