Teitkö sÀ aamupissasta sen?Mulla ainaki nÀytti viime raskaudes haaleen posin jo dpo8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teitkö sÀ aamupissasta sen?Mulla ainaki nÀytti viime raskaudes haaleen posin jo dpo8
Ja kuva kiinnostaaMÀ sain sillÀ dpo 8 ( varmistettu ovulaatiotestillÀ) hailun positiivisen huhtikuussa-22. Kyseinen posi piti paikkansa vaikka en silmiÀni uskonutkaan testin ollessa mullekin uusi tuolloin. Voin laittaa kuvan jos kiinnostaa. Nyt poika pian 10kk
Ja kuva kiinnostaa
En ku pÀivÀllÀ, mul on aina nÀkyny vahvempaa viivaa jostain syystÀ pÀivÀllÀ eikÀ aamullaTeitkö sÀ aamupissasta sen?
MikÀ dpo sulla on?Tehtiin testi. Tuo ultra ja tÀysin selkeÀ nega. Harmittaa kyllÀ.
Lauantaille uus yritya ja teen saman testin.
Me ei voida hakea etukÀteen testiÀ odottelemaan, kun miehen kans molemmat ollaan niin malttamattomia, ettÀ tehdÀÀn se heti
Dpo 10-11. Kp 29. Malttamatonko?MikÀ dpo sulla on?
Mulle tuli paketista tÀnÀÀn myös viallinen,testiviivan kohdalla oli sinistÀ vÀriÀ. Ei kyennyt oikein sitÀ tulkitsemaan.MitÀs arvon raati sanoo tÀstÀ? Omaan silmÀÀn nega, mutta jotenkin outo toi kontrolliviivakin.. Viallinen testi?
Kontrolliaikana:
View attachment 126618
Noin 5min kohdalla (yleensÀ ollut jo ihan valkoinen tausta tÀssÀ kohtaa):
View attachment 126619
Kuivuttuaan, noin 1h pÀÀstÀ (joo ei sais nÀitÀ katella, mutta kattelin nyt silti):
View attachment 126620
Dpo oletettavasti 12 eli pitÀis varmaan jo vahvempaa nÀkyÀ kuitenkin, jos jotain olis..? Varmaan suosiolla uutta testiÀ vaan.
Oikein hyvÀ viiva noilla pÀivillÀ! Onnea plussasta!Oooooh
Oireperustainen dpo11 ilta, iltapissi n 3-4h pidÀtyksellÀ ja kyllÀpÀ pistÀÀ hymyilyttÀmÀÀn tÀssÀ kohti. TÀn pÀivÀset rfsu haamujenhaamut pitÀÀ sittenkin paikkansa uunituore kuva olkaa hyvÀ, nyt sormet ja varpaat ristiin ettÀ huomenissa alkavat menkat jÀÀvÀt tulematta riskit keskenmenoon nÀin aikaisin tiedÀn mutta nyt nautin tÀstÀ hymystÀ ja toistaiseksi pelottomasta tunteesta
Onnea hurjastiOooooh
Oireperustainen dpo11 ilta, iltapissi n 3-4h pidÀtyksellÀ ja kyllÀpÀ pistÀÀ hymyilyttÀmÀÀn tÀssÀ kohti. TÀn pÀivÀset rfsu haamujenhaamut pitÀÀ sittenkin paikkansa uunituore kuva olkaa hyvÀ, nyt sormet ja varpaat ristiin ettÀ huomenissa alkavat menkat jÀÀvÀt tulematta riskit keskenmenoon nÀin aikaisin tiedÀn mutta nyt nautin tÀstÀ hymystÀ ja toistaiseksi pelottomasta tunteesta
Mul oli sillon tÀllanenTeitkö sÀ aamupissasta sen?
No ei mun mielest dpo10 oo mitenkÀÀn liian aikasin! Hyvinkin voi nÀyttÀÀ jo raskauden ja jos viel nega ni hyvinkin voi muuttua mulla itsellÀ on nÀkyny kaikki raskaudet viim. dpo 10, mut tiiÀn et monilla eiDpo 10-11. Kp 29. Malttamatonko?
Muoks. Mulla ovistuntemuksia ollut jo kp12 ja sitten kp 19 ne loppui. Kp 18 oli, nÀin jÀlkeenpÀin ajatellen suurimmat limat. Vatsakipuja koko tuon kp12-kp19.
Kiitos Aurora.Paljon voimia Gumman ihanaa ettÀ miehesi on tukena! Toivottavasti pÀÀsette plussaamaan pian, sitÀ vain on niin kamalan vaikea odotella kun ei tiedÀ kauanko joutuu odottamaan stressivapaaelÀmÀ vasta onkin vaikea tavoite itselleni ainakin..
Onnittelut selkeÀ plussaOooooh