Teitkö sä aamupissasta sen?Mulla ainaki näytti viime raskaudes haaleen posin jo dpo8![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teitkö sä aamupissasta sen?Mulla ainaki näytti viime raskaudes haaleen posin jo dpo8![]()
Ja kuva kiinnostaaMä sain sillä dpo 8 ( varmistettu ovulaatiotestillä) hailun positiivisen huhtikuussa-22. Kyseinen posi piti paikkansa vaikka en silmiäni uskonutkaan testin ollessa mullekin uusi tuolloin. Voin laittaa kuvan jos kiinnostaa. Nyt poika pian 10kk![]()
Ja kuva kiinnostaa![]()
En ku päivällä, mul on aina näkyny vahvempaa viivaa jostain syystä päivällä eikä aamullaTeitkö sä aamupissasta sen?
Mikä dpo sulla on?Tehtiin testi. Tuo ultra ja täysin selkeä nega. Harmittaa kyllä.
Lauantaille uus yritya ja teen saman testin.
Me ei voida hakea etukäteen testiä odottelemaan, kun miehen kans molemmat ollaan niin malttamattomia, että tehdään se heti![]()
Dpo 10-11. Kp 29. Malttamatonko?Mikä dpo sulla on?![]()
Mulle tuli paketista tänään myös viallinen,testiviivan kohdalla oli sinistä väriä. Ei kyennyt oikein sitä tulkitsemaan.Mitäs arvon raati sanoo tästä?Omaan silmään nega, mutta jotenkin outo toi kontrolliviivakin.. Viallinen testi?
Kontrolliaikana:
View attachment 126618
Noin 5min kohdalla (yleensä ollut jo ihan valkoinen tausta tässä kohtaa):
View attachment 126619
Kuivuttuaan, noin 1h päästä (joo ei sais näitä katella, mutta kattelin nyt silti):
View attachment 126620
Dpo oletettavasti 12 eli pitäis varmaan jo vahvempaa näkyä kuitenkin, jos jotain olis..? Varmaan suosiolla uutta testiä vaan.
Oikein hyvä viiva noilla päivillä! Onnea plussasta!Oooooh
Oireperustainen dpo11 ilta, iltapissi n 3-4h pidätyksellä ja kylläpä pistää hymyilyttämään tässä kohti. Tän päiväset rfsu haamujenhaamut pitää sittenkin paikkansauunituore kuva olkaa hyvä, nyt sormet ja varpaat ristiin että huomenissa alkavat menkat jäävät tulematta
riskit keskenmenoon näin aikaisin tiedän mutta nyt nautin tästä hymystä ja toistaiseksi pelottomasta tunteesta
![]()
Onnea hurjastiOooooh
Oireperustainen dpo11 ilta, iltapissi n 3-4h pidätyksellä ja kylläpä pistää hymyilyttämään tässä kohti. Tän päiväset rfsu haamujenhaamut pitää sittenkin paikkansauunituore kuva olkaa hyvä, nyt sormet ja varpaat ristiin että huomenissa alkavat menkat jäävät tulematta
riskit keskenmenoon näin aikaisin tiedän mutta nyt nautin tästä hymystä ja toistaiseksi pelottomasta tunteesta
![]()
Mul oli sillon tällanenTeitkö sä aamupissasta sen?
No ei mun mielest dpo10 oo mitenkään liian aikasin! Hyvinkin voi näyttää jo raskauden ja jos viel nega ni hyvinkin voi muuttuaDpo 10-11. Kp 29. Malttamatonko?
Muoks. Mulla ovistuntemuksia ollut jo kp12 ja sitten kp 19 ne loppui. Kp 18 oli, näin jälkeenpäin ajatellen suurimmat limat. Vatsakipuja koko tuon kp12-kp19.
Kiitos Aurora.Paljon voimia Gummanihanaa että miehesi on tukena! Toivottavasti pääsette plussaamaan pian, sitä vain on niin kamalan vaikea odotella kun ei tiedä kauanko joutuu odottamaan
stressivapaaelämä vasta onkin vaikea tavoite itselleni ainakin..
Onnittelut selkeä plussaOooooh
![]()