Plussa vai ei?

Mielipiteitä kyselemässä hyvin malttamaton tyyppi, oireiden ja kipujen mukaan olis dpo11 aamu tänään. 3päivää sitten illalla kiinnittymisvuotoon sopivaa joka loppui samantien. Sovelluksen (pitkän seurannan) mukaan menkat pitäisi alkaa huomena, tai pisimmällä kierrolla ihan viimeistään 4 päivän päästä. Tänään alkanut menkkajomoja mahaan/selkään. Yritän hillitä itseäni mutta ei onnistu ei sitten millään! Aiemmat testit selkeät negat mutta tästä tämän aamuisesta haen kuvitteellista haamujenhaamua..? Hetken sen näen ja toisena en. Ei mahdollisuutta ostaa toisia/uusia testejä, vielä yks tämmönen rfsu kaapissa odottelee josko menkat ei alkaisikaan. Olispa aikakone..:loudlycrying::rolling:
Minäkin nään haamulaisen, toivottavasti vahvistuu ☺️🤞🏼

Mielipiteitä kyselemässä hyvin malttamaton tyyppi, oireiden ja kipujen mukaan olis dpo11 aamu tänään. 3päivää sitten illalla kiinnittymisvuotoon sopivaa joka loppui samantien. Sovelluksen (pitkän seurannan) mukaan menkat pitäisi alkaa huomena, tai pisimmällä kierrolla ihan viimeistään 4 päivän päästä. Tänään alkanut menkkajomoja mahaan/selkään. Yritän hillitä itseäni mutta ei onnistu ei sitten millään! Aiemmat testit selkeät negat mutta tästä tämän aamuisesta haen kuvitteellista haamujenhaamua..? Hetken sen näen ja toisena en. Ei mahdollisuutta ostaa toisia/uusia testejä, vielä yks tämmönen rfsu kaapissa odottelee josko menkat ei alkaisikaan. Olispa aikakone..:loudlycrying::rolling:
Mulla tämä RFSUn liuska on näyttänyt jo yli viikon samantapaista hailuraa., en itse enää luota kyseiseen testiin ollenkaan. Paitsi, voihan sen toki tehdä, mutta odotan vahvempaa ja selkeämpää punaista viivaa itselleni. Mutta toivottavasti sulla tämä olisi alkavaa plussaa 😍

Ja joo, olispa aikakone. Piinaavia nää viimeiset päivät...😜

Tässä sitä hailuraa ja nega on.

Liitteet

• Screenshot_20231011_103751_Gallery.png
    Screenshot_20231011_103751_Gallery.png
    615.3 KB · Katsottu: 99
Ja tässä sama testi kun sulla. Livenä näki aivan selvästi, et on toinen viiva.

Liitteet

• Screenshot_20231011_103924_Gallery.png
    Screenshot_20231011_103924_Gallery.png
    492.3 KB · Katsottu: 99
En tiiä näkeekö kukaan tässä mitään ja kynsäsinkin tohon vahingossa, mutta tekeekö pc kuivuttuaan viivanpaikkoja? Viiva tossa livenä näkyy, mut en katsonut sitä testiaikana kuin minuutin verran kun piti laittaa vauva nukkumaan ja katsoin testin vasta vauvan herättyä. Eli en siis tiedä onko tullut testiaikana

Liitteet

• IMG_4854.jpeg
    IMG_4854.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 188
En tiiä näkeekö kukaan tässä mitään ja kynsäsinkin tohon vahingossa, mutta tekeekö pc kuivuttuaan viivanpaikkoja? Viiva tossa livenä näkyy, mut en katsonut sitä testiaikana kuin minuutin verran kun piti laittaa vauva nukkumaan ja katsoin testin vasta vauvan herättyä. Eli en siis tiedä onko tullut testiaikana
Näkkyy! Ei oo mulla ainakaa tehny nui selviä

Mulla tämä RFSUn liuska on näyttänyt jo yli viikon samantapaista hailuraa., en itse enää luota kyseiseen testiin ollenkaan. Paitsi, voihan sen toki tehdä, mutta odotan vahvempaa ja selkeämpää punaista viivaa itselleni. Mutta toivottavasti sulla tämä olisi alkavaa plussaa 😍

Ja joo, olispa aikakone. Piinaavia nää viimeiset päivät...😜
No ärsyttää kun menin tekemään kaapissa olleen cb varhaisen liian varhain 🥴 siis 3 päivää sitten just ennen ku se kiinnittymisvuodon tapainen ilmaantui .. rfsu.sta myös lukenut negakokemuksia, itsellä näytti plussat oikein ja selvänä aikoinaan mutta testit on tehty silloin 3+4 puhdas nega (kivut ja vuodottomuus epäilytti siksi testasin) ja yllättäen 4+2 kirkas posi ja kun ei heti uskottu niin toisenkin samanlaisen, näistä siis lapsi joka oli täysi yllätys ja menkat ei tullutkaan vaikka kipuja oli useita päiviä.

Nyt kuitenkin ovisaikaan annettu mahdollisuus ja toinen olisi toivottu 🩷 varsinaisesti yritystä ei vielä ole ollut. Noita rfsu.ta oon ostanut tyyliin vuosi sitten että voi testailla jos usean päivän menkat heittää ja lähinnä joku "vahinko" alkaisi epäilyttää. CB testejä ostaisin tai tilaisin tai varmaan tilaankin jossain kohti jos nyt aktiivinen yritys alkaa kunnolla mutta tosiaan kaapissa olevia "halpispaketteja" oon tässä tuhlaillut paremman puutteessa 😂

Välissä kyllä viiltelee alamahaa just kun raskaudessa, mitä ei koskaan muulloin ole ollut. Kunpa joku taikois pari päivää eteenpäin ja muutaman hyvän raskaustestin kotiin toimitettuna 😁

Mitäs arvon raati sanoo tästä? 😅 Omaan silmään nega, mutta jotenkin outo toi kontrolliviivakin.. Viallinen testi?

Kontrolliaikana:

1000020357.jpg

Noin 5min kohdalla (yleensä ollut jo ihan valkoinen tausta tässä kohtaa):

1000020359.jpg

Kuivuttuaan, noin 1h päästä (joo ei sais näitä katella, mutta kattelin nyt silti):

1000020360.jpg

Dpo oletettavasti 12 eli pitäis varmaan jo vahvempaa näkyä kuitenkin, jos jotain olis..? Varmaan suosiolla uutta testiä vaan.

Kaapin perukoilta löytyi paketti. Pitihän se tehdä. Eipä tuosta taida nähdä mitään erityistä.
Lauantaille on apteekin oma odottelemassa. 😍

Liitteet

• 20231011_150348.jpg
    20231011_150348.jpg
    285.2 KB · Katsottu: 92
  • 20231011_150352.jpg
    20231011_150352.jpg
    262.3 KB · Katsottu: 99
  • 20231011_150208.jpg
    20231011_150208.jpg
    140.6 KB · Katsottu: 86
Muokattu viimeksi:
Noniin kävin muissa asioissa apteekissa ja samalla nappasin apteekin herkän testin mukaan. Ja MILLÄ pirun todennäköisyydellä sinne paukkaa just mun työkaveri ja jäi vielä selän taa tuijottaa 🫥 argh, en tiiä näkikö, kun yritin salaa hivuttaa toppatakin hihan takaa testipakan kassalle ja seisoa edessä. Apteekkari hienovaraisesti näki että odotan tai väistelen takana seisovaa testini kans, joten ei hoputtanut tai tehnyt r.testistä numeroa 💚 otti nopsaan tiskin taa ja käänsi sen muiden ostosten väliin niin ettei näy etikettiä. Aaaaaaaargh, oon jotenki niin hermoheikkoki tästä ettei haluta kertoa yhdellekään tutulle tässä kohti. Välit tähän kys. työkaveriin vähän kyseenalaiset, ihan ok kumminkin, joten en todellakaan halua että saa tietää edes aikeista yhtään aiemmin kuin on pakollista. Ärsytysmaximus. Samaan hengenvetoon voisin marmattaa oudosta ällötysolosta tänään, ruokakin piti väkisin syödä ettei tuu entistä huonompi olo. Plaahplaaaah. Mutta, illaksi siis puuhaa. 🤩 Yritän jaksaa aamuun mutta en tiedä malttaako, kun testejä on herkkää 2 ja noita kökkörfsu testejä löyty vielä toinen paketti päivällä. 🤭 Tietenki sellainenkin oli tehtävä nyt iltapäivällä ja samanlaisen haamujenhaamun teki kuin aamuinen rfsu. Niissä herkkyys 25, apteekin omilla 10. Jospa siinä näkyis illalla tai viim. aamulla JOS on nähdäkseen.. 🤞

Onko kellään kokemusta apteekin Ultra R-testistä?
Tarkotatko tätä? Ostin just, ehkäpä illalla jo teen toisen näistä (tässä siis 2 testiä). Tai viimeistään aamulla.

Liitteet

• Screenshot_20231011-173718~2.png
    Screenshot_20231011-173718~2.png
    173.7 KB · Katsottu: 56
Onko kellään kokemusta apteekin Ultra R-testistä?
Mä sain sillä dpo 8 ( varmistettu ovulaatiotestillä) hailun positiivisen huhtikuussa-22. Kyseinen posi piti paikkansa vaikka en silmiäni uskonutkaan testin ollessa mullekin uusi tuolloin. Voin laittaa kuvan jos kiinnostaa. Nyt poika pian 10kk 😍

Mä sain sillä dpo 8 ( varmistettu ovulaatiotestillä) hailun positiivisen huhtikuussa-22. Kyseinen posi piti paikkansa vaikka en silmiäni uskonutkaan testin ollessa mullekin uusi tuolloin. Voin laittaa kuvan jos kiinnostaa. Nyt poika pian 10kk 😍
Teitkö aamupissasta?

Takaisin