Plussa vai ei?

Mä sain sillä dpo 8 ( varmistettu ovulaatiotestillä) hailun positiivisen huhtikuussa-22. Kyseinen posi piti paikkansa vaikka en silmiäni uskonutkaan testin ollessa mullekin uusi tuolloin. Voin laittaa kuvan jos kiinnostaa. Nyt poika pian 10kk 😍
Ja kuva kiinnostaa 😊

Tehtiin testi. Tuo ultra ja täysin selkeä nega. Harmittaa kyllä.

Lauantaille uus yritya ja teen saman testin.

Me ei voida hakea etukäteen testiä odottelemaan, kun miehen kans molemmat ollaan niin malttamattomia, että tehdään se heti 😄

Liitteet

• IMG_5857_Original.jpeg
    IMG_5857_Original.jpeg
    828.1 KB · Katsottu: 272
Tehtiin testi. Tuo ultra ja täysin selkeä nega. Harmittaa kyllä.

Lauantaille uus yritya ja teen saman testin.

Me ei voida hakea etukäteen testiä odottelemaan, kun miehen kans molemmat ollaan niin malttamattomia, että tehdään se heti 😄
Mikä dpo sulla on? 🙂

Eipä siinä mittään näy :(

Liitteet

• 20231011_193653.jpg
    20231011_193653.jpg
    541.7 KB · Katsottu: 147
  • 20231011_193629.jpg
    20231011_193629.jpg
    585.2 KB · Katsottu: 148
Mikä dpo sulla on? 🙂
Dpo 10-11. Kp 29. Malttamatonko?

Muoks. Mulla ovistuntemuksia ollut jo kp12 ja sitten kp 19 ne loppui. Kp 18 oli, näin jälkeenpäin ajatellen suurimmat limat. Vatsakipuja koko tuon kp12-kp19.

Mitäs arvon raati sanoo tästä? 😅 Omaan silmään nega, mutta jotenkin outo toi kontrolliviivakin.. Viallinen testi?

Kontrolliaikana:

View attachment 126618

Noin 5min kohdalla (yleensä ollut jo ihan valkoinen tausta tässä kohtaa):

View attachment 126619

Kuivuttuaan, noin 1h päästä (joo ei sais näitä katella, mutta kattelin nyt silti):

View attachment 126620

Dpo oletettavasti 12 eli pitäis varmaan jo vahvempaa näkyä kuitenkin, jos jotain olis..? Varmaan suosiolla uutta testiä vaan.
Mulle tuli paketista tänään myös viallinen,testiviivan kohdalla oli sinistä väriä. Ei kyennyt oikein sitä tulkitsemaan.

Tässä kuvassa just joku tummentuma jos on silmät oikeassa asennossa päässä. Noh, ehkä mä oon viivanpaikkojen keräilijä 😮‍💨

Liitteet

• 20231011_193527.jpg
    20231011_193527.jpg
    972.7 KB · Katsottu: 166
Oooooh😍

Oireperustainen dpo11 ilta, iltapissi n 3-4h pidätyksellä ja kylläpä pistää hymyilyttämään tässä kohti. Tän päiväset rfsu haamujenhaamut pitää sittenkin paikkansa 🩵 uunituore kuva olkaa hyvä, nyt sormet ja varpaat ristiin että huomenissa alkavat menkat jäävät tulematta 🤞 riskit keskenmenoon näin aikaisin tiedän mutta nyt nautin tästä hymystä ja toistaiseksi pelottomasta tunteesta 🤩

Liitteet

• 20231011_201734.JPG
    20231011_201734.JPG
    1.1 MB · Katsottu: 326
Oooooh😍

Oireperustainen dpo11 ilta, iltapissi n 3-4h pidätyksellä ja kylläpä pistää hymyilyttämään tässä kohti. Tän päiväset rfsu haamujenhaamut pitää sittenkin paikkansa 🩵 uunituore kuva olkaa hyvä, nyt sormet ja varpaat ristiin että huomenissa alkavat menkat jäävät tulematta 🤞 riskit keskenmenoon näin aikaisin tiedän mutta nyt nautin tästä hymystä ja toistaiseksi pelottomasta tunteesta 🤩
Oikein hyvä viiva noilla päivillä! Onnea plussasta! 🍀🌈

Oooooh😍

Onnea hurjasti 🥰
Nauti ihmeessä!!! Elämä kyllä ilmoittaa aikanaan, JOS jotain haasteita asiassa on ja sitä ehtii surra sitten myöhemmin.

Tarrasukkia isosti mukaan ❤️

Dpo 10-11. Kp 29. Malttamatonko?

Muoks. Mulla ovistuntemuksia ollut jo kp12 ja sitten kp 19 ne loppui. Kp 18 oli, näin jälkeenpäin ajatellen suurimmat limat. Vatsakipuja koko tuon kp12-kp19.
No ei mun mielest dpo10 oo mitenkään liian aikasin! Hyvinkin voi näyttää jo raskauden ja jos viel nega ni hyvinkin voi muuttua 😊 mulla itsellä on näkyny kaikki raskaudet viim. dpo 10, mut tiiän et monilla ei

Kiitos, toivotaan pysyvän 💚 raskaana kunnes toisin todistetaan 🥴😅 oon jotenki pessimisti että kyllä se km tai muu vielä joskus elämässä tulee koettua varmasti ettei niin hyvää tuuria voi olla ja tiedän että kaikenlaiset pelotkin kyllä tulee luultavasti piankin mukaan jos jatkuu "normaalisti" mutta kyllä nyt on piinattu jo niin monta päivää (ja ihan liian aikaisin) että helpotus suuri edes tämäkään viiva tähän kohti.

Toivon plussaa odottaville samaa onnen tunnetta ja vahvistuvia viivoja 🤗

Täällä tuli iso itku tässä illalla. Huomasin stressanneeni plussan saamista tosi paljon, että miksi sitä ei näy eikä kuulu. Oon raskautunut lähes ajatuksen voimalla aikaisemmin.

Sain miehelle kerrottua lenkillä, että mua stressaa.
Hoidan kotona meidän lapsia vielä tammikuuhun asti ja sitten mun pitää lähteä kouluun. Tai saan. Mulla ei oo koulupaikkaa haettuna, oon jotenkin ollut saamaton sen kanssa, vaikka se onkin jo pari vuotta päässä muhinut ja tiedän jo oman alani. Kuitenkin tuo on stressannut paljon alitajunnassa, vaikka sujuvasti aihetta oonkin käytännössä vältellyt.

Paine asioista meni siis överiksi tässä kierrossa monella tapaa.
Ja oon luonteeltani myös sellainen, että uppoudun syvälle, tai en ollenkaan. All in tai ei sitten yhtään.

Mies lohdutti ja käytiin läpi realistisesti asiat lopuksi. Heinäkuun alussa lopetin pillerit ja tää on toinen kierto sen jälkeen. Eihän tässä ole hätää.

Oon päässäni kelannut jo kaikkea tän 2kk aikana, että pitää mennä lääkäriin jos en raskaudu. Toki 2 keskenmenoa mahtuu tälle vuodelle jotka laittanut pelkoja, että mussa on vikaa, mut se tavallaan vaan kertoo kuitenkin, että hedelmällisyyttä on. Keskenmenoja sattuu monelle, huonoa tuuria.

Myös kaikkea itsesyytöstä ja stressiä oon kehitellyt näiden kahden kierron aikana, et täytyy syödä paremmin, liikkua enemmän, tikuttaa ovista, mitata lämpöjä, seurata kehoa paremmin, olla stressittömämpi jne. Vaikka oikeastaan elämäntavat on ihan kohtuu mallillaan ja elämä muutenkin melko tasapainoista. Ja kaikki ylimääräinen arjen lisäksi(tikuttelut, mittaukset ja liika itsesyyttely "elämäntavoista") vaan lisää mulla stressiä.

Mulla on elämässä kaikki hyvin. Ihana mies kenen rintaa vasten itkeä ja joka silittää mun hiuksia ja pyyhkii kyyneleitä. Ihanat lapset ja turvallinen koti.

Päädyin siihen, että keksin itselleni tammikuussa jotain opiskelua ensivuodeksi ja keskityn seuraavaksi siihen ja vauva tulee sen aikana jos tulee. Jos ei, mietimme sitten uudelleen ensivuoden syksyllä mahdollisia lääkäreitä tms apukeinoja. Siihen asti relax ❤️

Mä muuten copypastaan tän itelle jemmaan kans. Palaan tähän, jos stressi ja ahdistus, epätoivo ja pelot, itsesyyttelyt yms nostaa päätään. 😊

Muokattu viimeksi:
Paljon voimia Gumman 🩷 ihanaa että miehesi on tukena! Toivottavasti pääsette plussaamaan pian, sitä vain on niin kamalan vaikea odotella kun ei tiedä kauanko joutuu odottamaan 😔 stressivapaaelämä vasta onkin vaikea tavoite itselleni ainakin..

Paljon voimia Gumman 🩷 ihanaa että miehesi on tukena! Toivottavasti pääsette plussaamaan pian, sitä vain on niin kamalan vaikea odotella kun ei tiedä kauanko joutuu odottamaan 😔 stressivapaaelämä vasta onkin vaikea tavoite itselleni ainakin..
Kiitos Aurora. 💓

Ihanaa odotusta sulle 🥰

Oooooh😍

Onnittelut selkeä plussa 😍

Takaisin