Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Aurora vielĂ€ kerran onnittelut.😍
Gumman: Kuullostaa erittĂ€in hyvĂ€ltĂ€ suunnitelmalta! Ja tiedĂ€n itse mille tuo tuntuu,kun paineet kasautuu yrittĂ€misen ja epĂ€toivon ympĂ€rillĂ€. Yritimme iltatĂ€hteĂ€mme 8/21-4/22 ja tĂ€rppĂ€si vasta kun annoin asian "ylĂ€kerran Herran" haltuun ja olimme juuri menossa jo lapsettomuustutkimuksiin:hoitoihin. Alkututkimukset saimme valmiiksi (verikokeet minulta ja miehen spermanĂ€yte). SiinĂ€ kierrossa jossa nuo hormonikokeet otettiin ovuloin ja raskauduin! Minullakin MIEHENI oli se joka tsemppasi minut joka kuukausi jaksamaan kun epĂ€usko valtasi,ja itkinkin monesti miehelleni asiaa kun sain huonon tuloksen verikokeesta nimeltĂ€ amh. (tulos 0.20). Mutta elĂ€mĂ€ yllĂ€tti saimme Rakkaimmastakin rakkaimman lahjan,pienen pojan 12/22. đŸ„°đŸ„°

DPO 12: mille nÀyttÀÀ?

Liitteet

• IMG_6193.jpeg
    IMG_6193.jpeg
    554.1 KB · Katsottu: 249
TÀÀ on niin vahvasti muokattu, et sanon nega. Omasta kokemuksesta (kuusi plussa kiertoa) voin sanoa, ettÀ nega on sellanen jota kÀÀntelee ja vÀÀntelee valoa vasten. Haamu on kyllÀ yleensÀ sellanen, ettÀ ei siitÀ erehdy vaikka vaalea onkin. Ja helpompi myös asennoitua siten: jos pitÀÀ alkaa tihrustamaan ja vÀÀntelemÀÀn, on helpompi mieltÀÀ se suoraan negaksi ja tehdÀ uusi seuraavana pÀivÀnÀ. Jos siinÀ edellisessÀ jotain oli, kyllÀ se viimestÀÀn kahden pÀivÀn pÀÀstÀ nÀyttÀÀ jo sellaisen mistÀ ei voi erehtyÀ. Varsinki pc kohalla.

Ps. Itsekkin testejĂ€ katellu ties mitĂ€ valoa vasten joskus 😅

Kaivoin vanhoja tehtyjÀ PCn testejÀ. Oon tullut siihen tulokseen, ettÀ mulle tÀhÀn mennessÀ tehdyt kaikki testimerkit antaa silmÀllÀ erottuvan viivanpaikan.
Vaikka todella kovasti sulle toivon plussaa, en nĂ€e tuota edes orastavaksi sellaiseksi oman kokemuksen perusteella đŸ„ș

TÀÀllÀ on aika rauhalliset tunnelmat mulla. En edes yritÀkÀÀn enÀÀ pysyÀ perÀssÀ mun kohdun ja muniksien sielunelÀmÀstÀ
tai elÀmÀttömyydestÀ.
Teen viikonloppuna R-testin vielĂ€ raskauden poissulkemiseksi. Menkat tulevat aikanaan ja sen jĂ€lkeen mahdollisimman rennoin mielin uuteen kiertoon. đŸ„°

Nyt teehetkelle ja pikkulegojen kimppuun 😊
Ihanaa pĂ€ivÀÀ ja loppuviikkoa kaikille! 💖

Kuinkahan pitkÀÀn mĂ€ löydĂ€n nĂ€itĂ€ testijemmoja kotoa?😅 Syyssiivouksen yhteydessĂ€ löysin kokonaiset 2 pakettia, kyllĂ€kin jo viime kiertoon hankittuna.
Aamulla uus, en malta olla tekemĂ€ttĂ€, kun niitĂ€ nyt kerran on. 😊

Liitteet

• 20231012_174119.jpg
    20231012_174119.jpg
    141.8 KB · Katsottu: 133
Kuivuneena.
Miehen kans tehtiin vedonlyönti.
HÀn veikkaa vahvempaa viivaa, eli positiivista. Jos hÀn on oikeassa, hÀn nukkuu sunnuntaina ja mÀ herÀÀn lasten kans aamupalalle.
Jos nega, mĂ€ nukun sunnuntaina. 😁
KyllÀ saa melkeen pÀÀn työntÀÀ pepun kautta ympÀri ja sit katsoa, ettÀ tÀssÀ mitÀÀn nÀkyy.

Liitteet

• 20231012_214257.jpg
    20231012_214257.jpg
    25.9 KB · Katsottu: 116
  • 20231012_213316.jpg
    20231012_213316.jpg
    84.9 KB · Katsottu: 117
Muokattu viimeksi:
TÀmÀ kuva EI ollut muokattu. Otettu salaman (!) kanssa ja Iphone 12 Pro max. Tarkistin olenko muokannut kuvaa en.Mutta kuitenkin,haamulainen ei vahvistunutkaan ja runsas vuoto alkoi illalla... Joten kemialliseksi jÀi. Nyt siis kiertoni palautui Slinda-kokeilun jÀlkeen,vihdoin! Viime menkat oli 7.8. ja kokeilin 6 pv pillereitÀ joka sekoitti hormonit ja ehdin jo verikokeisiin joissa katsottiin ettei ole FSH noussut (ei vaihdevuosia siis). Nyt on menkat takaisin. jotain lohtua sentÀÀn.

Muokattu viimeksi:
TĂ€llĂ€ testillĂ€ on viime aikoina tosi monet saaneet ihan vastaavan nĂ€köisiĂ€ viivoja ilman raskautta, joten suosittelen ihan mitĂ€ vaan muuta testiĂ€ kuin rfsu:ta 😊 Mutta toivotaan tietenkin ettĂ€ olisi plussan alku! ❀

En jotenkin usko tÀtÀ enÀÀ viivanpaikaksi. Oon tehnyt valehtelematta ainakin 15 tÀn merkin testiÀ. Toivotaan et vahvistuu.
No tĂ€ssĂ€ on kyllĂ€ jo viivanpaikkaa tummemman nĂ€köinen! Toivotaan vahvistumista 😍

TĂ€ssĂ€ kyllĂ€ nĂ€yttÀÀ ihan tihrustelematta nĂ€in vĂ€risokean silmiinkin, ettĂ€ haamua pukkais! đŸŒˆđŸ‘»:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Jeejeejee 😍 PysyispĂ€ tĂ€mĂ€ kyydissĂ€ ja kasvaisi hyvin. Mulla on dpo 11-12 arvelisin. 😊 En oo ovista tikuttanu.

Takaisin