Plussa vai ei?

Huomenta! Täällä olisi nyt testattu ei-aamuvirtsasta Pregcheckillä. Mille näyttää teidän mielestänne?
Näin unen viimeyönä jossa tein positiivisen raskaustestin,ja miehelleni sanoin unessa vielä lasketun ajan:22.6.2024!
Pakko oli testata!
Kuva otettu 5 min kuluttua eli testiajan lopulla

Negatiivinen. Mikä Dpo?

Mies toi mulle kaupasta testin ja sanoi, tee se. 😂
1 tunnin pidätyksellä.
Dpo 9.
Sanoin, ei näy mitään, ettei hän innostu liikoja mistään hailuroista. Mä odotan twstin tekoa lauantaille kuten päätinkin. Mies ei vaan malta odottaa, haluaisi jo niin tietää.
Testiä tehdessä viiva näkyi selkeämmin ja aluksi ruutuun ilmestyi selkeä viiva josta sydän hyppäsi kurkkuun, mutta olikin joku feikki 😂 Kuivuttuaan haaleni tällaiseksi(n30 min teosta).
Tämä RFSU herkkä tekee aina viivanpaikan mulle 🥺

Liitteet

• 20231009_132152.jpg
    20231009_132152.jpg
    142.3 KB · Katsottu: 167
Mies toi mulle kaupasta testin ja sanoi, tee se. 😂
1 tunnin pidätyksellä.
Dpo 9.
Sanoin, ei näy mitään, ettei hän innostu liikoja mistään hailuroista. Mä odotan twstin tekoa lauantaille kuten päätinkin. Mies ei vaan malta odottaa, haluaisi jo niin tietää.
Testiä tehdessä viiva näkyi selkeämmin ja aluksi ruutuun ilmestyi selkeä viiva josta sydän hyppäsi kurkkuun, mutta olikin joku feikki 😂 Kuivuttuaan haaleni tällaiseksi(n30 min teosta).
Tämä RFSU herkkä tekee aina viivanpaikan mulle 🥺
Joo hyvin tutulta näyttää valitettavasti. Saat kohta kunnon kollaasin näistä viivanpaikoista!

Huomenta! Täällä olisi nyt testattu ei-aamuvirtsasta Pregcheckillä. Mille näyttää teidän mielestänne?
Näin unen viimeyönä jossa tein positiivisen raskaustestin,ja miehelleni sanoin unessa vielä lasketun ajan:22.6.2024!
Pakko oli testata!
Kuva otettu 5 min kuluttua eli testiajan lopulla
Minusta selvä negatiivinen

Tämän aamun dpo 11(?) Pregcheck näyttää tälle:
jouduin säätämään kuvan kirkkauden ja kontrastin että kuvassa erottuu,näkeekö ketään muu??? Vai onko mun silmissä vaan? Mulla tämä Pro kamera enkä osaa ottaa kuvia hämärässä ja keinovalossa. Haamuviiva??

Liitteet

• IMG_6157.jpeg
    IMG_6157.jpeg
    262.9 KB · Katsottu: 152
jouduin säätämään kuvan kirkkauden ja kontrastin että kuvassa erottuu,näkeekö ketään muu??? Vai onko mun silmissä vaan? Mulla tämä Pro kamera enkä osaa ottaa kuvia hämärässä ja keinovalossa. Haamuviiva??
Mulla näytti viikko sitten PC jotain hailuraa ja en siis ole raskaana. :( Tuossa näyttäs olevan jotain värjäymää kyllä. Ja siis toivon tietty, että sulla olis plussa ❤️

Ei valitettavasti erota!
Miten sulla on Dpo 11 kun viime kuun lopussa oli jo Dpo 10? Onko ovulaatio varmistettu? Oletko lähiaikoina lopettanut pillereitä/kierukka pois tai muuta?

Ei valitettavasti erota!
Miten sulla on Dpo 11 kun viime kuun lopussa oli jo Dpo 10? Onko ovulaatio varmistettu? Oletko lähiaikoina lopettanut pillereitä/kierukka pois tai muuta?
Todella monimutkaista selittää miksi nyt olisi dpo 11. Ovulaatiotesti näytti Piikin. Ja siitä olen sen laskenut. Tuskin kellekään jaksa selittää erikseen mikä tilanne minulla oli. Eli siis kuukautiseni on ollut jo kauan myöhässä! Kuukautiseni sain loppumaan ja hormonitoimintani sekosi Slinda-nimisillä minipillereillä. Turha kysellä miksi söin niitä.
Kp on nyt 65.
Otin neuvolaan yhteyden hormonikokeille. Lääkäri otti hormonit (vaihdevuositestit) ja FSH-hormoni oli 3.7. (Eli normaali).En ollutkaan vaihdevuosissa vaan follikkelivaihe oli sillon meneillään.
Lääkäriltä saadun onnellisen tiedonsaannin jälkeen (olin luullut että vaihdevuodet iski päälle koska MUN KIERTO ei koskaan ole ollut epäsäännöllinen eikä menkat myöhässä turhaan)päätin aloittaa oviksen metsästelyn ja löysin melkein heti "lh-huipun"... tehnyt tarpeeksi tiheäst...Nyt tuli kerrottua sinulle Vieraaas toivottavasti tarpeeksi selvästi.☺️

Muokattu viimeksi:
Mahtavaa Emilia1983, toivotaan et olis tärpännyt ❤️
Mulla on ovulaation ajankohta pimennossa. Saas nähdä mitä testi lauantaina näyttää, päätin että teen vasta lauantaina, kun on lapset kotona ja mieskin. Saan rauhassa hajoilla, jos testi on nega. 😊 Tänään dpo 10-11 jos lasken viimeisistä limoista, yli viikon oli ovimaista oloa.

Aika samoissa mennään 😊

Mahtavaa Emilia1983, toivotaan et olis tärpännyt ❤️
Mulla on ovulaation ajankohta pimennossa. Saas nähdä mitä testi lauantaina näyttää, päätin että teen vasta lauantaina, kun on lapset kotona ja mieskin. Saan rauhassa hajoilla, jos testi on nega. 😊 Tänään dpo 10-11 jos lasken viimeisistä limoista, yli viikon oli ovimaista oloa.

Aika samoissa mennään 😊
Mielenkiintoista,jos molemmilla olisi nyt tärpännyt. ☺️🥰 Meillä mieheni kanssa on 12/22 syntynyt iltatähti. Hänelle sisarusta toivomme. Aiemmista liitoista meillä molemmilla on kaksi poikaa,sekä miehellä yksi tytär,kaikki ovat lukuunottamatta minun keskimmäistä aikuisia jo. Meillä myös ikää hiukan enemmän kuin "normilapsentekoikä",oon itse 40,5v ja mies täyttää 48v ensikuussa.😊

Mielipiteitä kyselemässä hyvin malttamaton tyyppi, oireiden ja kipujen mukaan olis dpo11 aamu tänään. 3päivää sitten illalla kiinnittymisvuotoon sopivaa joka loppui samantien. Sovelluksen (pitkän seurannan) mukaan menkat pitäisi alkaa huomena, tai pisimmällä kierrolla ihan viimeistään 4 päivän päästä. Tänään alkanut menkkajomoja mahaan/selkään. Yritän hillitä itseäni mutta ei onnistu ei sitten millään! Aiemmat testit selkeät negat mutta tästä tämän aamuisesta haen kuvitteellista haamujenhaamua..? Hetken sen näen ja toisena en. Ei mahdollisuutta ostaa toisia/uusia testejä, vielä yks tämmönen rfsu kaapissa odottelee josko menkat ei alkaisikaan. Olispa aikakone..:loudlycrying::rolling:

Liitteet

• 20231011_075240~2.JPG
    20231011_075240~2.JPG
    218.7 KB · Katsottu: 119
Mielipiteitä kyselemässä hyvin malttamaton tyyppi, oireiden ja kipujen mukaan olis dpo11 aamu tänään. 3päivää sitten illalla kiinnittymisvuotoon sopivaa joka loppui samantien. Sovelluksen (pitkän seurannan) mukaan menkat pitäisi alkaa huomena, tai pisimmällä kierrolla ihan viimeistään 4 päivän päästä. Tänään alkanut menkkajomoja mahaan/selkään. Yritän hillitä itseäni mutta ei onnistu ei sitten millään! Aiemmat testit selkeät negat mutta tästä tämän aamuisesta haen kuvitteellista haamujenhaamua..? Hetken sen näen ja toisena en. Ei mahdollisuutta ostaa toisia/uusia testejä, vielä yks tämmönen rfsu kaapissa odottelee josko menkat ei alkaisikaan. Olispa aikakone..:loudlycrying::rolling:
Kyllä minusta tässä haamulainen on, vahvistumisia! :smiling-eyes:

Takaisin