Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille plussanneille ja onnea! :) Ite plussasin 1,5 viikkoo sitten maanantaina aika hailakan plussan, nyt tiistaina sit tein testin koska olo on niin epätodellinen. Plussa oli voimistunut ihan reippaasti. Meille siis tulossa näillänäkymin kolmas muksu. Ensimmäinen raskaus meni kesken ihan jo alussa, sen jälkeen ollaan nuo pari muksua saatu ja nyt on todella rauhallinen ja luottavainen olo et saadaan tämäkin plussa syliin asti. Koskaanhan ei voi tietää miten kaikki on tarkotettu menevän mutta päivä kerrallaan silti porskutellaan. Raskautta ei kauheana kerkeä edes miettiä kun arki on aika hektistä noitten isompien kans :) Nyt mulla viikot 5+4.

Vuoto alkoi aamupäivällä ja jatkuu edelleen.. ei runsasta eikä hyytymiä.. mutta nestemäistä ja haaleanpunaista. Pientä menkkajomoa ajoittain, ei kovia kipuja.

Tais mennä kesken nyt sitten kuitenkin.. :/

Voi ei Unicorn, tsemppiä ja toivotaan pikaista pysyvää plussaa <3 toki vielä on toivoa matkassa, toisilla varsinkin alkuraskaudesta saattaa olla melko runsaastikkin vuotoa.

Vuoto alkoi aamupäivällä ja jatkuu edelleen.. ei runsasta eikä hyytymiä.. mutta nestemäistä ja haaleanpunaista. Pientä menkkajomoa ajoittain, ei kovia kipuja.

Tais mennä kesken nyt sitten kuitenkin.. :/

Mulla oli kans vuotoa. Samanlaista kun kuvailit. Kesti viikon ja tänään loppui. Ei kyllä vielä tietoa onko mennyt kesken vai miksi vuodin.. mutta eilen vielä testi plussaa näytti.

Mulla oli kans vuotoa. Samanlaista kun kuvailit. Kesti viikon ja tänään loppui. Ei kyllä vielä tietoa onko mennyt kesken vai miksi vuodin.. mutta eilen vielä testi plussaa näytti.

Okei.. oliko millä viikolla kun vuoto alkoi?
Aamupissasta digi näytti tänään raskaana 1-2 . Oli varmaa hedelmöityminen myöhemmin ..

ImageUploadedByVau Foorumi1499446368.964767.jpg

Nämä aamulta. Mitenkähän nopsaan mahdollisen km jälkeen hcg alkaa laskemaan? Eikä näy enää testissä? (kun hcg ollu eilen 15) Vuotoa vieläkin hiukan. Ei kipuja..

Mulla edellisessä kesken menossa veren hcg oli viikko vuodon alusta 13. Ja siitä noin viikon päästä oli pissatesti nega. Mut ennen kun vuodon seassa tulee riekaleita nii toivoo on. Negaa näyttää siis aikaisintaan kun kohdussa ei ole enää mitään raskausmateriaalia.

Mulla edellisessä kesken menossa veren hcg oli viikko vuodon alusta 13. Ja siitä noin viikon päästä oli pissatesti nega. Mut ennen kun vuodon seassa tulee riekaleita nii toivoo on. Negaa näyttää siis aikaisintaan kun kohdussa ei ole enää mitään raskausmateriaalia.

Okei.... ei oo riekaleita ja vuoto on ehkä enemmänki haaleen oranssia kun punasta...

Joo soitin äitiysneuvolaan ja selitin tilanteen ja sain lähetteen labraan , menin ja kävin ja reilun h päästä soitti tulokset.

Aijjaa. Saisinkohan määkii, soittelin täst vuodost ni sano vaan joiltain vaan vuotaa et kroppa voi olla viel sekasi. Et jos tulee kipui tai vuoto runsastuu ni soittoo uusiks. Ja laitto neuvola ajan loppu kuuhu.. ei mitään lähetteitä tms. Mut sul varmaa eri tilamne.

Juu mullkin alko vuotaan ja soitin neuvolaan josta verikokeeseen. Ja tarkotus oli just parin päivän päästä uudestaan että näkee nouseeko vaiko laskeeko. Mut mulla alko tulee materiaalia nii ei sit ollu kiirettä

Tosin mä soitin vast sitku oli vuotanu 3päivää jo. Enkä tienny ees sillo et oon raskaana ku vuoto tuli samaa aikaa ku ois ollu menkatki. Sit rupesin vaa ihmettelee et mite on näin oudot menkat ja tein testin ni oli positiivine.

Aijjaa. Saisinkohan määkii, soittelin täst vuodost ni sano vaan joiltain vaan vuotaa et kroppa voi olla viel sekasi. Et jos tulee kipui tai vuoto runsastuu ni soittoo uusiks. Ja laitto neuvola ajan loppu kuuhu.. ei mitään lähetteitä tms. Mut sul varmaa eri tilamne.

Soitin että tein testin ti ja seuraavana pvänä uudelleen , ja to kans (sillon soitin) ja omasta mielestä ei oo vahvistunu ja digi näyttää negaa.. ni sano että voitas ottaa se hcg ni selviää. Sit se oli 15, ja sano että raskautta tuskin on kun on niin alhainen viikkoihin nähden ja tod näk menee kesken, on vaan hipassu limakalvoja ja menkat alkaa normaalisti tmv.

En oo vuodosta ees soittanu.. maanantaina soitan niitä tuloksia ni sanon sitte että tämmöstä on/oli..

Vuoto alkoi runsastumaan yön aikana ja plussakin aamupissasta tosi haalea.. taidan poistua nyt maaliskuisista kun kesken tämä ilmeisesti nyt meni.. :( Kannattaakohan mun siihen maanantain hcg labraan edes mennä vai pitävätkö ihan tyhmänä ?

Takaisin