Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Henz, tein eilen 5+2 ja sain vielä tosi räikeet viivat. Jos sulla on se hormoniarvo noussu jo niin korkeeksi että siksi tulis noin haalee? Tai eilen taisi joku täällä sanoa että sitten kun nousee korkeeksi niin ei enää raskaustesti toimi. En tiiä millä viikoilla se sitten nousee niin korkeeksi.

Mä tein kans ton perus testin lisäksi clear bluen. Jotenkin omaa mieltä rauhoittava vaikka olikin selkeet viivat tuossa.

mun mielestä henz noilla viikoilla pitäis olla vahva viiva.. todellakaan en sano varmaks asiaa mut näin uskoisin kyllä koska toi on aika haalea! Jos pääset yritä päästä ultraan ennen vklp niin saat mielenrauhan? Tai käy kattomassa hcg verikokeissa:) toivotaan että kaikki on hyvin :)

Voi Unicorn...toivotaan parasta. Minulle kävi noin viime kierrossa, mutta seuraavassa heti tärppäsi, eli peukut sinne, jos nyt ei onnistunut.

Henz. 5+1 minulla testiviiva vahvempi kuin kontrolli, mutta kuten sanotaan, hormonia voi erittyä toisilla hitaammin kuin toisilla. Huominen näyte kertoo paljon. Pidetään siis peukkuja.

Aattelin soittaa huome aamul sinne äitiysneuvolan ajanvarauksee ja kysellä vähän et kuin kauan tän vuodon pitää kestää yms. et pääsee johki tutkimuksii tai mikä on viel normaalin rajoissa.

Tänään ei tullu vuotoa paperiin kun otti ihan rauhassa. Mut sitku haki esikon päikyst ja tappeli senkaa ni taas alko vuotaa..

Minulla viime yrityksessä tuli vuotoa ensimmäisen viikon aikana, niin, että toisinaan pyyhkiessä ja toisinaan pikkarin suojassa huomasin veristä vuotoa. Sitten vuoto loppui ja noin viikon päästä alkoi kuukautiset ja ne olikin runsaat! Vuotoaamuna mies yritti tulla halaamaan ja minä puolestani huomasin, että jotain hulahti siteeseen ja paljon. Menin vessaan ja pikkareita pois ottaessani lattia lorisi ihan hillitön lätäkkö. Mies tuli vessaan puoliloukkaantuneena, kun en hänen aamuhuomioon reagoinut, mutta nähdessään lammikon hän totesi, että "jahas..nyt ymmärrän".

Eli keskeytyessään raskaus voi aiheuttaa runsasta vuotoa jota ei kannata säikähtää. Täytyy vain huolehtia siitä, että vuoto hiipuu. Jos näin ei käy, suoritetaan sairaalassa kaavinta joka tyrehdyttää vuodon nopeasti. Näin minulle tehtiin huhtikuun keskeytyksen jälkeen jolloin istukan pala (1cm) aiheutti ihan hullua vuotoa, mutta kaavinnan jälkeen vuoto hiipui lähes heti.

Nyt seurailin vuotoa viime kierrossa pari tuntia, jonka jälkeen se alkoi hiipumaan.

Tämä tarina vain tiedoksi, jos tämä ikävä tilanne jotakin meistä kohtaa. Siinä hetkessä suru on suuri eikä mieli kaipaa lisää huolta ja stressiä epämääräisen runsaasta vuodosta. Myös kaavinta herättää usein pelon tunteita, mutta minulla se lähinnä tuntui kuin rappaisin sormella (en kynnellä) posken sisäpintaa...eli oudolta (eikä minulla ollut mitään puudutusta). Luulen, että alkuraskauden keskeytymisen jälkeen kaavinta suoritetaan nukutuksessa kohdun kaulan ollessa kiinni (voi korjata, jos väärä tieto).

Minusta on ihana kuulla, että muilla paikkakunnilla pääsee tutkimuksiin helposti näin varhaisessa vaiheessa raskautta. Ei meillä! Minä jouduin vaatimalla vaatimaan, että pääsen hcg mittaukseen ja kun sen tulos 17 tuli, hoitaja soitti, että tulos on niiiiiiiin alhainen, että luultavasti kuukautiset alkavat parin viikon päästä viimeistään.....Että näin meillä!

Positiivinen tieto on se, että uudelleen raskautuminen tilastollisesti tapahtuu helposti keskeytyneen, tai onnistuneen raskauden jälkeen.

Pahoittelen pitkää jorinaa :)

Pidetään peukkuja, että kaikki pysyvät matkassa

Mulla on tässä raskaudessa aina ollu haaleet viivat. Oon tehny testin nyt kolmesti rv 5+2, 5+4 ja 5+6. Tai on se vähän voimistunut aina.

Eilen katoin sitä testiviivaa liian aikasin ku luulin et se oli 3min mut se oliki 5min pääst ookoo. Eli on tosta hiukan selvempi viiva.

En ny tehny tänää sitä testiä. Teen sen varmaa joskus myöhemmin vklpna.

Tänää kysyn terkalta kun tol pienimmäisel on neuvola tai sit soitan ihan sinne neuvolaan jos jää aikaa aamusta.

Apua Myy. Nyt alko pelottaa. Kummitytön ristiäiset on sunnuntaina.. tietysti se alkaa just sillon mun tuurilla. Täytyypä varata arsenaali kaikkea mahdollisia siteitä mukaan. :o :S

Täällä viivat ehkä vähän vahvistuneet... tänään siis menkoista laskettuna 4+5.

Maanantaina uusi hcg mittaus, että onko arvot tuplaantunu.

ImageUploadedByVau Foorumi1499406986.663263.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1499406997.501776.jpg

Täytyy vielä täällä sanoa että on kyllä vahvistunut ja mä vahvasti uskon että on pikkunen kyydissä <3 jännä jos noin olisi vahvistunut mut siel ei kummiskaa ketään ois. Maanantaita ootellessa! :)

Unicorn, munkin mielestä on vahvistuneet :happy: toivotaan parasta!

Mä tein tänään toisen raskaustestin ja viiva oli jo selkee eli raskaana ollaan :rolleyes: varasin tänää ekan neuvolan 2.8. eli sitä nyt sit ootellaan :grin

Eikös se eka ultra yleensä oo joskus 12 vkon paikkeilla?

Dreamy18, joo eka ultra on joskus niillä main :) Meillä kans eka neuvola 31.7. :p

Mua ahdistaa ja pelottaa kun on niin vähän oireita.. Väsymystä ja välillä tulee pientä heikotusta mut sekin voi olla kun juon niin vähän. Esikoisesta alko pahoinvointi oikeestaan heti ja se oli kunnon oksentamista.

Mietin varhaisultraa mut miehellä niin ärsyttävästi töitä etten tiedä päästäskö ikinä sinne, toiselle paikkakunnalle.. Millos niitä sydänääniä pystykään alkaa kuuntelemaan? nyt siis rv4+4 eli ei vielä :D ja tiedän että tyyliin sillon rv 12 niitä vasta neuvolassakin kuunneltais mut pakko päästä heti kuuuntelemaan kun siihen ois mahdollisuus. Esikosta ei käyty varhaisultrassa koska oli kyllä niin varma olo että oltiin raskaana :D

Pääsispä jo nt-ultraan ja näkis et kaikki on hyvin pikkusella :(

Dreamy18, joo eka ultra on joskus niillä main :) Meillä kans eka neuvola 31.7. :p

Mua ahdistaa ja pelottaa kun on niin vähän oireita.. Väsymystä ja välillä tulee pientä heikotusta mut sekin voi olla kun juon niin vähän. Esikoisesta alko pahoinvointi oikeestaan heti ja se oli kunnon oksentamista.

Mietin varhaisultraa mut miehellä niin ärsyttävästi töitä etten tiedä päästäskö ikinä sinne, toiselle paikkakunnalle.. Millos niitä sydänääniä pystykään alkaa kuuntelemaan? nyt siis rv4+4 eli ei vielä :D ja tiedän että tyyliin sillon rv 12 niitä vasta neuvolassakin kuunneltais mut pakko päästä heti kuuuntelemaan kun siihen ois mahdollisuus. Esikosta ei käyty varhaisultrassa koska oli kyllä niin varma olo että oltiin raskaana :D

Pääsispä jo nt-ultraan ja näkis et kaikki on hyvin pikkusella :(

Ne oireet aina vähän vaihtelee kyl joka raskaudessa oikeestaan et sinuna en vielä huolestuis vaan oisin kyl iloinen jos ei oo hirveen huonoa oloa :angelic: tottakai ne oireet sit vahvistaa aina paremmin sen raskauden mut niin tekee raskaustestit ja kuukautisten poisjääminenkin :happy:

Mun mielestä toi eka ultra on kyl niin myöhään et on rasittavaa kyl olla epätietoisuudessa noin pitkään siitä et onko kaikki hyvin vai ei :grumpy: ekasta päästiin melkee heti ultraan kun oltiin käyty lapsettomuushoidoissa.. nyt ei auta sit muuta kuin odottaa.

Tilasin tänää Clearbluen digitaaliset testit viel viikkonäytöil et saa sit ens viikolla taas mielenrauhan :p

Muistaakseni ekassa raskaudessa sydänäänet löysin ite joskus vkolla 13..

Mäki ootan niiin nt ultraa. Kuukaus viel.. jos sinne asti päästään. Ny taas tulee niin vähän verta etten varmaa soita mihkää. Tai sit soitan ettei jää vklpks vaivaamaan. Onneks voi klo 15 asti soittaa.

Unicorn, munkin mielestä vahvistuvat!

Jaffa93, mulla ei oo muita oireita kuin turvotus ja senkin pystyisin laittamaan ruokavalion piikkiin mikäli en tietäisi oikeaa syytä (: välillä oikein etsii oloja ja oireita mutta itselle tärkein on se FIILIS että se pieni papu on tuolla kyydissä :p

Jaffa, ei mullakaan vielä viime viikolla ollut yhtään oireita. Tällä viikolla sit muutaman päivän ajan ollut ruokahaluttomuutta ja lievää huonoa oloa. Nyt 5+4. Tuntuu kans, et esikoisen aikaan ois ollut pahempaa, mut vielähän se ehtii, ekassa raskaudessa oksensin ekan kerran 6+3 vissiin.:D Esikoisen aikaan tissitkin oli kipeemmät, nyt vaan vähän kosketusarat.
Koita nauttia oireettomuudesta, mä en kyllä tosiaankaan halua tässä raskaudessa oksentaa, tuo lievä etominen ja ruokahaluttomuus riittäis!:depressed:

Minunkin mielestä eka ultra sillon 12+ on vähän liian myöhään. En taida tässä raskaudessa kuitenkaan mennä varhaisultraan, vaikka vähän huolettaakin että jos onkin tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno tms. Mut mä nyt koitan tällä kertaa luottaa siihen, että kaikki menee hyvin.

Mustakin toi eka neuvola on liian myöhään.. Sais olla kaikille jo toi varhaisultra. Eiks se ois niinkun kaikille parasta et paljastuis jo aikasin onko kunnon raskaus :D

Mullakin on ruokahaluttomuutta. Ei oikein mikään maistu ja tein kanakastiketta ja riisii.. enhä mä sitä pysty syömää hyi.

Mul on ollu kaks edellistä raskautta hirveetä oksenteluu. Toivottavast täs ei ois.

Takaisin