Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en oo vielä ees soitellu, oli puhe et 8-9rv ois eka aika niin pitää kattoa lähempänä ku tietää noita työvuoroja

Mullakin alko vuoto :arghh: ensin paperiin jäi ruskeaa valkovuotoa ja nyt verta. Pelottaa aivan hulluna meneekö tää kesken:sad010:sad015

Toivottavasti ois harmitonta. Yleensä sanotaan, että kivuton vuoto on normaalia. Jospa ei alkaisi suurempaa vuotoa <3

Mullakin alko vuoto :arghh: ensin paperiin jäi ruskeaa valkovuotoa ja nyt verta. Pelottaa aivan hulluna meneekö tää kesken:sad010:sad015

Toivotaan että vaan viatonta!
Mulla täällä sama ongelma. 13. päivä vuotojen/tuhrujen kanssa. Viimeisen viikon tullut veren eri värejä ihan jo punaiseen asti, onneksi ei menkkaveren tapaista kuitenkaan . Silloin olisi paniikki jo päällä :nailbiting: Nyt näyttää että olisi haalistumaan päin, mutta pitänee koputtaa varalta puuta..

Noniin. Nyt on eka neuvola varattu. 31.7 ja ek ultra on sit 4.8

Kyllä tämä nyt pahasti kesken menneeltä vaikuttaa:sad015
Yritän olla positiivinen ja miettiä että parempi niin että meni näin alussa kesken 4+4 eikä vasta sitten kun olisi kuullut sydänäänet yms.
Hirveetä ja todella kurjaa tää on kyllä, vedetään matto jalkojen alta, mutta alusta asti oli olo et täs ei käy hyvin. :(
Tsempit teille, toivottavasti saatte nyytit kainaloon asti, me aletaan yrittämään uudestaan <3

Yritän olla positiivinen ja miettiä että parempi niin että meni näin alussa kesken 4+4 eikä vasta sitten kun olisi kuullut sydänäänet yms.
Hirveetä ja todella kurjaa tää on kyllä, vedetään matto jalkojen alta, mutta alusta asti oli olo et täs ei käy hyvin. :(
Tsempit teille, toivottavasti saatte nyytit kainaloon asti, me aletaan yrittämään uudestaan <3

:( :( :( voi ei

Voi ei Tinkerbell!:/ Voimia kovasti, jos nyt tosiaan niin ikävästi kävi että meni kesken.:/

Tsemppiä myös muille, joilla on vuotoja. Toivotaan että on ihan viattomia vuotoja. Siskolla kans oli suht alussa, oli onneksi vaaratonta. Pelottaa kyllä itseäkin, että kun vielä ei ole vuotoja tullut, mutta joka kerta vessassa käynti pelottaa, et jos tulee verta paperiin.:sad001Mutta eipä se auta muu kuin toivoa parasta.
Minusta pahinta olis kans jos ois sydänäänet jo kuullut, ja sitten menis kesken.:/ tai että tulis keskeytynyt keskenmeno. Jotenkin tämä pahoinvointi saa uskomaan, että kaikki on hyvin, vaikka inhottavaa onkin.

Voi kurjuus Tinkerbell..:sad001
Toivottavasti tärppää pian uudelleen.

toupie, tuota keskeytynyttä keskenmenoa mäkin eniten pelkään..:nailbiting: Jos sen joutuu kuulemaan sit vasta ultrassa..

Paljon sulla tulee verta? Saako ihan sidettä vaihtaa.. Mulla tuli viikko ihan punasta verta sit pari päivä rusehtavaa ja sit loppu. Pelottaa ihan hirveesti et on menny kesken. Sen saa vasta tietää nt ultrassa.

Kyllä mulla alko vuoto tulemaan ihan kunnolla ja saa sidettä vaihtaa. Tossa pari tuntia sitten tuli selkeesti jo raskausmateriaalia ulos. :(
Nyt vaan uutta yrittämään ja saa olla edes tyytyväinen, että keho ymmärtää hedelmöittymisen ;) nyt vaan parempaa onnea mukaan :angelic:

Tsemppiä paljon tinkerbell :( kyllä se oma vaisto osuu melkein aina oikeeseen.. ainakin mulla osunut! Mulla on kolmisen viikkoo itellä tullu ruskeeta vuotoo ja ei mitään erikoisempia kipuja.. mä en osaa vielä sanoo onko mitään tunnetta tästä raskaudesta mutta toivon tosi paljon ett pysyis kyydissä pikkunen! Mulla on noita keskeytyneitä keskenmenoja aika monta takana niin ne on kyllä kamalia kun ei edes tiedä että raskaus on mennyt kesken koska ei ole vuotoja ja oireetkin jatkuneet normaalisti :/

Takaisin