Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa! Ilmoittaudun mukaan myös. Lapsettomuushoidoista tärppäs ekalla ovulaatio induktiolla ja positiivinen testi tehty toissa päivänä clearbluen digitaalisella. Vaikea uskoa todeksi ja varmaan joutuu vielä uuden digitaalisen tekemään, jotta ymmärrän tän. Menkoista laskin, että laskettu aika olisi 6.3. :cat:

Oli sellanen tunne että kaikki ei oo okei.. Ei alkanu viivat vahvistua ni kävin hcg verikokeessa. Hcg 15 ja menkoista laskettuna olis rv4+3. Todennäköisesti siis raskautta ei kuulemma ole, on vaan yrittänyt kiinnittyä. :( Oikeestaan arvasin tän, tuntu vähän siltä että tää onnistu vähän "liian helposti". :( Ootellaan josko ne menkat alkas, jos ei niin käyn ens viikolla uudestaan labrassa. Toivottavasti ei nyt olis mikään kohdunulkoinen. :(

voi että, tsemppiä unicorn17!
eikö tuo hcgn määrä kuitenkin voi vaihdella jonkin verran? tai voiko hedelmöittyminen plla tapahtunut myöhemmin?
jaksamista sinne!

Paljon onnea kaikille plussanneille <3 itellä kauhee ressi päällä kun tulee tätä ruskeeta vuotoo ja tullu siis jo plussauksesta asti ja nyt meneillään 5+6 ja ajattelin viikon päähän varata varhaisultran :) mulla on niin monta keskenmenoa takana ja viimesen vuoden aikana niitä on jop 3 tai 4.. oon menny laskuissa sekasin jo kun niitä on niin paljon.. mä niin toivon että kaikki menis hyvin nyt ja pikkuinen pysyis kyydissä :)

Muput, sitä mäkin toivon että ovis olis ollut vaan myöhemmin ja hedelmöittyminen tapahtunut myöhemmin.. mut en jaksa uskoa :/

Voihan noi hcg vaihdella mutta th oli melko varma ettei mitään raskautta nyt ole. Arvo pitäisi olla hirveestipaljon korkeampi.

5d0888d91c6139f4fdc894e27a427790

Tämmönen juttu oli vau:n sivulla. Hormonien nousussa on valtava ero eri ihmisten väillä

minäki meinasintuon kuvan tonkia jostain. ehkä ne ei terkkaritkaan halua "turhia" toiveita nostaa, mutta mullakin on se käsitys että hcgn nousu voi vaihdella paljonkin.
pidetään vielä peukkuja yllä kuitenkin.

Muokattu viimeksi:
Paljon onnea kaikille plussanneille <3 itellä kauhee ressi päällä kun tulee tätä ruskeeta vuotoo ja tullu siis jo plussauksesta asti ja nyt meneillään 5+6 ja ajattelin viikon päähän varata varhaisultran :) mulla on niin monta keskenmenoa takana ja viimesen vuoden aikana niitä on jop 3 tai 4.. oon menny laskuissa sekasin jo kun niitä on niin paljon.. mä niin toivon että kaikki menis hyvin nyt ja pikkuinen pysyis kyydissä :)

Mulla kans tullu vuotoa, tosin ei ruskeeta vaan ihan punasta. Viikon verran on nyt tullu ja ehkä pikkuhiljaa alkaa näyttää hiipuvan. Mullakin kauhee stressi. Itte en aatellu varhaisultraa mennä, on niin hintavia. Tänää aattelin viel testaa et näyttääkö viel testi positiivista. Ja mullakin siis 5+6

Onnea ja tervetuloa uusille :happy:
Voi ei unicorn, toivottavasti pikkuinen pysyy mukana :Heartred
Täällä koko ajan kova nälkä :laughing002 ja väsymystä on ilmassa, sekä menkkamaisia tuntemuksia. Nyt 5+0 :love017
Onko muilla tullut jo oireita?

Tsemppiä unicorn, täälläkin pidetään peukkuja, et kaikki on kuitenkin hyvin!
Täällä myös toinen aina väsynyt ja nälkäinen :D Nuo vatsakipuilut ovat jo helpottaneet, aina ajoittain vain jotain pientä enää tuntuu - menossa 6+0 menkoista laskettuna :)

5d235d83d77ae35c7bce85eea4886a18

Onko normii et noi hailakka viiva ja viikot 5+6. Tai onko muut ny testaillu.

Muokattu viimeksi:
5d235d83d77ae35c7bce85eea4886a18

Onko normii et noi hailakka viiva ja viikot 5+6. Tai onko muut ny testaillu.

Mulle tuli ensin kolme tällästä haamua samoilla päivillä ja sitten tein clearbluen digitaalisella, josta tuli selvä teksti "raskaana". Kokeile sitä kans, niin ei tarvitse epäröidä ☺️

Takaisin