Plussa <3

PikkuR

Piirimestaruustason postaaja
Heinämammat 2016
Pikkuhiljaa alkaa varmaan plussia tulemaan maaliskuisille :Heartred oma la on 28.2. Mutta jos vain sopii, voisin jutella tälläkin puolella, kun menee niin kuun vaihteeseen.
 
Hiphei,
Täällä plussa tänään! Nyt jännittää pysyykö asukki masussa. Takana yksi keskeytys viikolla 22 huhtikuussa pahan rakennevian vuoksi ja jo yksi tuulimuna tämän jälkeen. Katsotaan pitäisikö vanha sanonta "kolmas kerta toden sanoo" kutinsa tällä kertaa. Pieni olisi niin toivottu kolmas lapsi perheeseemme.
 
Myy nyt toivotaan, että saatte pienen syliin saakka :Heartred rankkoja kokemuksia teillä
 
täälläkin vaimo sai hailakan plussan tiistaina, ja jokapäivä vahvistuu.. :Heartred
la olis 3.3 sekä menkkojen että inseminaation puolesta.. nyt jännitellää pysyykö toinen matkassa mukana.. meillä perheessä siis äiti (vaimo&biologinen äiti) , minä äiskä, ja enskuussa vuoden täyttävä poika.

onnea kaikille plussaamisesta! [emoji106]
 
Meillä plussa eilen , olipa yllätys! Sen on täytynyt tärpätä heti... Koskaan en ole näin 'pamahtanut paksuksi'. Pienin poika on nyt kohta 8kk, joten jos kaikki menee hyvin, la on 3.3.2018 ja poika on silloin 1,5 vuotta. Tulee hulinaa pienen vauvan ja pienen menevän lapsen kanssa. Nytkin poika on menossa kontaten jo jokapaikkaan ja yrittää kohta nousta vasten sohvaa, tuolia jne. Olemme tietysti iloisia ja haluamme lasta kovasti. Jännitys on näin alussa vain kova että miten menee, pysyykö sisällä, onko mitään muita ongelmia jne. Toivotaan ettei ole, ja saadaan ensi vuonna vauva syliin. Nuo lapseni ovat vain tulleet enemmän tai vähemmän ennen laskettua aikaa, joten voi tulla helposti helmikuussa 2018.
 
Minä en testejä vielä ole tehnyt, mutta on kyllä niin selkeät oireet. Menkkojen pitäisi alkaa parin pvän päästä ja jos ei ala, teen testin. Minulla ovulaatiosta asti nippaillut alavatsalla ja turvotuksen tunne, koko ajan siis tuntemuksia alavatsalla sekä alaselässä. Ja LA menisi siis maaliskuulle 2018 täällä siis jännätään. Toki tämä voi olla jotain muutakin, mutta itse veikkausin raskautumista kun yritykset sattui juuri parhaille päiville :D ensimmäinen raskauskin sai alkunsa todella helposti niin katsotaan toistaako samaa kaavaa. Minua väsyttää ihan kauheana ja hieman närästävä olo. Kaikista pahinta on vaan tuo nipistely ja erityisesti vasemmalla puolen. Noh, jännätään vielä ja sillä välin fiilistelen teudän muiden plussia, toivottavasti pääsen itsekin tähän joukkoon :)

-Lulu
 
Toivotaan Lulu että pääset mukaan joukkoon.:)
Ja onnea kaikille plussanneille.

Minäkin tein eilen plussatestin. Yk 9 tärppäsi vihdoin, aloin olla jo epätoivoinen että ei tärppää ollenkaan, ja tämä kierto oli semmoinen, että en ois uskonut että just nyt tärppää.:D oli vieraita kylässä just oviksen aikaan, muutenkin ehdittiin vaan pikaisesti hommailla pari kertaa ennen vieraiden tuloa ja sitten kerran hipihiljaa kun muut olivat menneet jo nukkumaan.:D
Oireita ei isommin vielä ole, mahaa välillä vähän jomottelee ja nipistelee, ja vähän hajuherkkyyttä välillä. Ja kauheita kipeitä finnejä nenän alla.:D ne kun ilmesty, niin mies oli arvellut että nyt olen raskaana. Ennen plussatestiä edellisenä iltana olin ihan varma että nyt plussaan, kun taas yleensä oon varma että nega tulee, ja niin on sitten tullutkin.
Meillä on ennestään yksi tyttö, hänellä ikää n. 1v10kk.:) jospa hänestä nyt tulee isosisko, sitä ollaan niin kovasti toivottu.
 
Minäkin voisin varovasti ilmoittautua
Juhannusaattona tuli tunne että pitäisiköhän se testi varalta tehdä ennen kuin vieraat tulee ja ennen kuin kerkeää yhtään mitään korkkaamaan. Sieltähän tulikin oikea haamujen haamu rfsu:n liuskaan ja eikun clearbluen hakuun kaupungista, että voiko pitää paikkaansa. Ja kyllähän sitä siihenkin se hento haamulainen piirtyi, huomattavasti nopeammin ja selvemmin.
Tänään tulikin jo vähän vahvempi haamu taas, eli en sittenkään kuvitellut vaikka jouduinkin testien kuvat näyttämään vieraille ja heillä oli hieman vaikeuksia nähdä haamua siinä. Parhaille kavereilleen on yllättävän hankala keksiä syytä miksi on juomatta jos edellispäivänä on selittänyt osallistuvansa holillisen boolin kustannuksiin :grin
Mutta nyt ei auta kuin toivoa että kyytiläinen pysyy matkassa, edellinen kun meni marraskuussa kesken..
 
Salainen ryhmä perustetaan tosiaan allekirjoittaneen toimesta sitten kun näyttää siltä että sinne olisi tulijoita. Eli sitten kun keskustelu on täällä niin vilkasta että arvelen ainakin puheliaimpien kriteerien täyttyvän. Salaisista ryhmistä voi sitä odotellessa lukea lisää täältä.
 
Täällä plussattu tänä aamuna, naistenpäivän tienoilla olisi la omien laskujen mukaan ja esikoista odotellaan (:
 
Täällä odotellaan pelonsekaisin tuntein koska raskaustesti saataisiin tehtyä; laitoin sunnuntaina tilaukseen ja ehkä tänään saapuu - tai sitten ei.. Kuukautiset ovat jo useamman päivän myöhässä ja pienesti oireiluakin ollut. Te varmasti ymmärrätte kuinka pelottaa josko testiin tuleekin ettei ole raskaana... Pitäkää peukkuja :)
 
Takaisin
Top