Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vuoto alkoi runsastumaan yön aikana ja plussakin aamupissasta tosi haalea.. taidan poistua nyt maaliskuisista kun kesken tämä ilmeisesti nyt meni.. :( Kannattaakohan mun siihen maanantain hcg labraan edes mennä vai pitävätkö ihan tyhmänä ?

Voi ei Unicorn :( toivottavasti ei nyt kuitenkaan!
Kyllä varmaan kannattaa varmuuden vuoksi käydä?

Voi unicorn, oon niin pahoillani..:sad001 Toivottavasti pian tärppää uudestaan uudella onnella. :Heartred

Tervetuloa kaikille uusille. :) Kivasti plussatuulet puhaltaneet. :love017

Paljo tullu tänne tekstiä joka puolelle, luettua tulee mutta töihin paluu lisäsi väsymystasot järkyttävävään sfäärii, että kirjottelut vähä jääny.. Oikeesti, voiko ihminen olla näin väsynyt!!?:sleep011 Toivottavasti tätä on vaan tän ekan kolmanneksen ja sit alkais piristyä..:)

F
520bb02d37f1a90e66fd46235cf73b1d

Kai täs jotain toivoo viel on! Täl kertaa tuli testiviiva samaa aikaa ku kontrolli ennen ei oo tullu. Toi on kyllä vahvempi viiva mitä tos kuvas näyttää :)

Nyt siis 6+2

Heippa kaikki:happy:
Täällä kanssa tehty perjantaina ensimmäinen testi ja vaalean plussan sain rfsulla. Nyt testannut vkl ajan pregcekillä ja selkeät plussat tullut, ei kuitenkaan controlliviivan kanssa yhtä punaiset. Mitään oireita ei ole, nännit oli kipeät mut ei sitäkään enää. Menkkamaista painon tunnetta alavatsalla aina välillä. Ja hengästyttää kävellessä helposti, ei muuta.
Jännää! Esikoista tässä toivottavasti odotellaan:angelic:
Onko teillä muilla millaisia oireita aikaisilla viikoilla?
Rv 4+2 menkoista.

Mulla alkoi nyt oireet oikeestaan joskus 5+2 kunnolla. Sitä ennen ei juuri mitään.

Mä saan ainakin kuvan lisättyä kun rajaan kuvaa pienemmäksi. :)

Mä hengästyn todella helposti! Ja mulla oli ekat päivät todella kipeä alamaha, mutta se helpotti kyllä. Kävin siis antamassa pissanäytteetkin. Ei ole kahdesta aiemmasta ollut näin voimakasta kipua.

Mulla oli sillon oletettujen menkkojen alkamispäivinä alamaha kanssa outo ja kipeä. Olin ihan varma et menkat sieltä alkaa. Edelleenkin olo on ihan käsittämätön että olisin raskaana kun ei tunnu siltä yhtään :rolleyes: Tänään aamulla oli vielä pakko tehdä Digi ja plussa siihenkin tuli, eli uskottava se on :grin
Aattelin neuvolaan soitella tällä viikolla, samalla kun oottelen oireita saapuvaksi :happy:

Mullahan "alkoi" menkat. Mutta sit ne ei alkanukkaa. Sellanen tuhruvuotoa oli. Aikasemmissa raskauksissa ei oo ollu tällästä

Mullahan "alkoi" menkat. Mutta sit ne ei alkanukkaa. Sellanen tuhruvuotoa oli. Aikasemmissa raskauksissa ei oo ollu tällästä

Mulla kans alko. Välillä hulahti puol siteellistä ja sit välil ei mitää. Ekaks viikko ihan verta ja sit muuttu sellaseks ruskeeks vereks.

Nyt uskaltauduin tänne liittyä, kun eilen sain tehtyä testin, vaikka olin kyllä jo ihan varma ilman testiäkin, että 8pv myöhässä olevat menkat tarkoittaa sitä että vihdoin tärppäs! 8.3 olis la omien laskujen mukaan.. 5+4, eli kai sitä pitää uskoa jo itsekkin että tää on todellista..

Ite varasin nyt ekan ajan äippäneuvolaan ja se on ens tiistaina:) sillon pitäs olla kasassa 7+3 ja nyt torstaina on ultra varattuna niin tietää että kaikki on niinkuin pitäisikin :)

Takaisin