Pk-seutulaisten treffit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elsiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäiskö sitten vaan päättää jompi kumpi noista päivistä? Ehdotuksia? ☺️. Miulle käy kumpi vaan.

Mulle ei käy nuokaan, höh! Ehkä sit seuraavalla kerralla...

Mulle toimi ainakin hyvin tuo la klo 11, eli ehdotan sitä ja ehdotan melkein samaa paikkaakin samaan hengenvetoon. Pysty juttelee ja useampikin olis mahtunu.

Mut vieläehtii säätää jos on tarvetta :)

Hieno havainnekuva Saruska! Mulla on taas auki mökkeilyt, mutta tuun mukaan, jos vaan olen maisemissa. Oli tosi kiva nähdä! ☺

Nostan taas vähän tätä aihetta esiin. Eli olisko se sitten 11.6. klo 11, vai onko joku, jolle sopisi paremmin se sunnuntai 12.6. ...?

Hyvä että nostat, mulle sopii edelleen kumpi vaan, mut kannatan tuota 11.pvä klo11 tässä kohtaa :)

Olisko jollain intoa sijoittautua treffeille jonnekin toisaalle kuin ytimeen? Se on autolla tulevien kannalta kuitennii vähän omanlaisensa.

Olisin myös kiinnostunut mukaan jos uutena huolitaan. Olisi kiva löytää seuraa äitiyslomalle, lounaille ym. Vauvan kanssa myöhemminkin ☺

Olisko jollain intoa sijoittautua treffeille jonnekin toisaalle kuin ytimeen? Se on autolla tulevien kannalta kuitennii vähän omanlaisensa.
Mä ajattelin heittäytyä villiksi ja matkata junalla paikalle :D tai sitten pakotan miehen kuskaamaan... Mun hermot ei enää kestä keskustassa autoilua :/

Mä oon näillä näkymin mökillä tuolloin, hyppään kelkkaan taas seuraavaksi. Ja tietty nytkin, jos suunnitelmat jostain syystä muuttuu. ☺

Minäkin mahdollisesti mukana. Sunnuntai sopisi paremmin, mutta käy se lauantaikin. Ehdi vähäksi aikaa mukaan, lapsilla peli klo 13.00 ja pitänee mennä sitä katsomaan.

Voi olla, etten pääsekään, kun mies olikin ehtinyt sopia muuta sille päivälle... Mutta toivottavasti ensi kerralla ehdin mukaan.

Kyl mie sittenkin tuut, vai oliko paikka nyt sama Sanoma-talon kahvila ja klo 11? ☺️ siis lauantaina?
Oliko muita tulossa?

Takaisin