Pk-seutulaisten treffit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elsiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on kalenterissa tyhjää 14.-15.5. :) Jälkimmäisestä viikonlopusta en vielä ihan varma.

14.-15.5. Saattais onnistua seuraava vkloppu varattu, ristiäisäisiin meno :)

Aika monelle vastanneelle tuntuu sopivaan la 14.5. Jos vaan lyödään se lukkoon niin ei jää roikkumaan.
Sit seuraava dilemma on kellonaika ja paikka. En tunne hyvin Helsingin kahviloita et missä mahtuu olee ja kuulee jutella. Ehkä lapselliset tietäis jonkin hyvän?
Minulle käy mihin akaan vaan jos ei jää viimetippaan sopiminen :)

Moi! Saan todennäköisesti järjestettyä että pääsen myös la 14.5 :) kävisikö teille suht aikaisin aamupäivällä?

Mä oon sillon lauantaina Tukholmassa, mutta jospa pääsisin sit seuraavaan tapaamiseen. :)

Miltä kuulostaisi tapaaminen 14.5 esimerkiksi jo klo 10/11 maissa? Joku hyvä paikka Helsingin keskustassa minne kaikki pääsee hyvin (esimerkiksi Kampin Johto cafe tms)?

Moi, mulle sopii kyllä! Johto Cafe olis muuten oikein hyvä, mutta kotisivujen mukaan se on menossa remonttiin 22.4. kuten koko Kampin 5. krs. Sivujen mukaan 2.5. avataan Kampin 2. kerrokseen Twist Cafe, joka korvaa tuon Johto Cafeen.

Mulla on ilmeisesti babyshowerit tuolloin 14.5, joten en pääse treffeille. Mutta voisin vinkata teille, että Kampin sähkötalon Robert´s coffeeseen mahtuu hyvin myös vaunujen kanssa, jos jollain teistä on siis vaunut mukana :)

Mulla ei pitäisi olla tuolloin mitään, mutta katson sitten vaikka muutamaa päivää aikaisemmin jos tulisin myös treffeille. En kuitenkaan varmaan ota tuota 3vuotiastani mukaan tällä kertaa.

Olisi kiva joku sellainen paikka missä mahtuu saman pöydän ympärille koko poppoo, ettei jouduta eriytymään kovin moneen eri pöytään. Toi Johto Cafe oli siitä kiva kun siellä oli niitä sohvarykelmiä isommillekin porukoille. :)
Mä en harmi kyllä tunne noita keskustan kahviloita kovin hyvin niin en osaa oikein ehdotella mitään.

Mäkään en ehdi nyt just keskustaan kiertelemään, joskus sitä tunsi useammankin hyvän kahvilan.
Oon jostain ymmärtänyt, että Sanomatalossa ja Stockan yläkerrassa aikakin olis ilmavaa, kummassakin olen käynyt mut tosi kauan aikaa sitten.
Twist vois toki kans olla yks, mut pelkään, et Kampin 2.kerrokseen ei mahdu mitään Johto cafeen kaltaista, eli onkohan tilaa rittävästi...

Minäkin yritän päästä paikalle (miehen työvuorot pitää ensin varmistaa). Paikasta en osaa sanoa mitään, tulee niin vähän käytyä.

Muistin kans, et joku oli joskus kehunut Sanoma-talossa olevaa kahvilaa, mutta en ole siellä koskaan itse käynyt.

Sanomatalon kahvila oli ainakin muutama vuosi sitten aika jees. Mutta siellä on usein isoja mamma-porukoita vaunujen kanssa että en tiedä onko varmasti tilaa... Tämä saattaa tosin olla vanhaakin tietoa :)

Heippa! Olen kuullut että Aleksi13 yläkerrassa on pidetty mammatreffejä( Factory-kahvila) muistaakseni nimeltään. Myös Sähkötalon Roberts Coffeessa on hyvin tilaa. Itse en tuolloin pääse, mutta menkää ihmeessä te ketkä pääsette jos siten saisi "rutiinin" käyntiin! Koskaanhan ei kaikki pääse joten härkää sarvista kiinni vaan. Jos sitte seuraavin pääsen ja nekin jotka ei nyt pääse. Hauskaa tapaamiista teille!:):talk017

Takaisin