Pk-seutulaisten treffit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elsiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on tapaaminen Hakaniemessä kymmeneltä, vauva on hassussa asennossa ja meen tapaamaan osaajaa joka vois auttaa vähän kääntyilemisessä...

Joten, tulen kun ehdin ja jos olette jo menneet niin sitten harmittaa, mutta näköjään kaikki kiva pukkaa aina samalle kellon lyömälle :)

Saruska, kuulostaa mielenkiintoiselta... toivottavasti ehdit kertomaan kuin meni tuo tapaaminen. Täällä vauva on kans miten sattuu ja jos ei asetu kuten pitää niin vois kiinnostaa tuollainen tapaaminen.

Oli kiva nähdä taas! :) Juteltiin, että josko seuraava tapaaminen olisi juhannuksen jälkeisellä viikolla joku arkipäivä, esim. tiistaina tai torstaina. Silloin pitäisi jo kaikkien heinäkuisten olla äitiyslomalla, ja arkipäivänä olisi ehkä helpompi päästä paikalle kuin viikonloppuisin. Ketkä pääsisivät, ja onko toiveita päivästä?

Tehokas pieni porukka tänään - oli hauska nähdä!
toi mun aamuinen visiitti - http://www.jaga.fi - voin suositella ja jos ei muuten niin ainakin videoita jotka on blogissa.

Mulle käy juhannuksen jälkeen ti tai to, ei väliä, mielellään päivällä niin ettei joudu aamuruuhkaan eikä iltapäivä ruuhkaan jos sellaista nyt juhannuksen jälkeen vielä onkaan, ehkä lomat vähän rauhoittaa...

Muoks. olen siellä porukassa LA aika alkupäässä, et tiedä sitä sitten jos vaikka on jo tolloin synnärillä, mut sittenhän sen vasta näkee :D

Samoin, oli kiva nähdä.
Ja näillä näkymin molemmat päivät sopii miulle ☺️.

Mulla on tosiaan torstaina neuvola Vallilassa 12:30-13:30, mutta muutoin käy mullekin kumpi päivä tahansa mihin aikaan vaan!

PS. Annnika, kiitos siitä vaavi-sänkyvinkistä! Todettiin miehen kanssa, että se on meillekin ehdottomasti paras ratkaisu noiksi ekoiksi kuukausiksi. :)

Mulla on tosiaan torstaina neuvola Vallilassa 12:30-13:30, mutta muutoin käy mullekin kumpi päivä tahansa mihin aikaan vaan!

PS. Annnika, kiitos siitä vaavi-sänkyvinkistä! Todettiin miehen kanssa, että se on meillekin ehdottomasti paras ratkaisu noiksi ekoiksi kuukausiksi. :)
Hyvä, että vinkistä oli hyötyä ☺️.
Tässä vielä kuva tällaisesta pehmokirjasta, jonka ostin meille ja jota ajattelin että voidaan käyttää ainakin alkuun jonkinlaisena reunapehmusteena ImageUploadedByVau Foorumi1465806413.070575.jpg

No mut mitens sit vaikka se keskiviikko 29.6.? Miulla oli siinä menoa, mut se peruuntu, joten miten se kävis muille? ☺️

Muoks: ehdotelkaa toki, jos joku muu päivä sillä viikolla olisi parempi?

Muokattu viimeksi:
No nyt olis ainakin tod näk kolme osallistumassa keskiviikkona 29.6. ☺️. Olisko muita vielä kenelle se päivä sopii? Pidetäänkö alusvasti se päivä sovittuna? Kellonaika toiveita? Ehkä taas aamupäivästä?

Klo 12 sopii ainakin tänne ☺️.
Pidetäänkö paikka samana (Sanoma-talon kahvila) vai onko muita ehdotuksia?

Mä voisin tällä kertaa kokeilla osallistua.. Mulla tosin 28.pv vyöhyketerapia ja usein sen jälkeen asmuherääminen venyy :D eli jos herään ni tuun kyllä. :)

Mäkin voisin ehkä tulla, mutta riippuu ihan voinnista. Nyt supistellut aika paljon, niin katsoo viel miten tää tästä etenee... vasta rv 34+2

Takaisin