Pk-seutulaisten treffit

No itse en ole vielä siellä salaisella... Ja enpä usko jos tänne miettii jotain julkista paikkaa etteikö sitä vois mainta..? Vai?
 
Mua kiinnostaisi myös kovasti tulla tapaamiseen mukaan! :) Parhaiten sopisi joku viikonloppu vaikkapa just huhtikuussa. Olisiko tää tapaaminen siis helsingissä?
 
Mäkään en ole salaisella puolella, enkä keksi mitä haittaa siitä, on jos sovitaan treffit täällä. Kun siis varmaan joku julkinen paikka otetaan kuitenkin, niin ei tarvitse mitään omia tietoja kenenkään jakaa. :)
 
Minäkin saattaisin uskaltautua treffeille mukaan. Arki-illat ja viikonloput käy parhaiten. Miehen työ on tosin sellainen, että saattaa joutua töihin yllättäenkin, silloin en pääse. Huhtikuu vois olla hyvä ja sovitaan vain täällä, en ole salaisesta puolella minäkään.
 
Mä kans voisin tulla mukaan treffailemaan! Viikonloput sopii mulleki parhaiten ku arkipäivät aina töissä :)
 
Miten muuten lapsimessut. Tulevat vähän nopeasti toki, mutta tapaamista ajatellen mietin. Kahvikupin ääressä ilman suurempia järjestelyjä...
Itse menen tosin perjantaina ja varmaan jo päivällä ja ymmärrän että moni on muissa menoissa vielä silloin, mut jos sattuu joku keskustelukumppani samaan aikaan niin mikäs sen mukavampaa :)
 
Vielä harkinnassa mennäänkö vai ei, mutta varmaan lauantaina.
 
Ois kyllä kiva saada tapaaminen järjestettyä. Itselle sopii parhaiten illat tai viikonloput, kun vielä kesäkuun puoleenväliin olisi tarkoitus olla töissä. Lapsimessuille yritän mennä, ehkä lauantaina tai sunnuntaina.
 
Tapaaminen ois kyllä ihan kiva, illat ja viikonloput sopii mullekin, kun töissä muuten.

Lapsimessuille olen menossa näillä näkymin lauantaina.
 
Mäkin tulisin tosi mielelläni tapaamiseen, jos vain ajankohta sopii! :) Arki-illat sopis parhaiten, ja myös jotkin viikonloppupäivät.
 
Mä en pysty järjestämään muutamaan viikkoon mitään, kun on mm. pääsykokeisiin lukeminen tässä ohjelmassa ja siihen kuluu kaikki illat ja viikonloput. Jos jostakin muusta löytyy innokas vetäjä, niin siitä vaan? :) Mä katselen miten ehtisin sitten paikalle.
 
Pitäisi varmaan sitten vaan päättää päivä ja aika...? Toivomuksia? Ehdotuksia?
 
Takaisin
Top