Pk-seutulaisten treffit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elsiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helou kaikki! Ihan aluksi pahoitteluni, että viime tapaamiselle lupauduin tulevaksi enkä sitten tullutkaan. Olin niin puhkippikkiväsy, etten saanut itseäni liikkeelle. Nyt elän vikan ultran ja synn. Tapa-arvion jälkeen aika päivä kerrallaan kun bebe voi tulla missä vaiheessa vain... Eli jos on hyvä olotila niin tuun tähän tulevaan tapaamiseen, mutta jos on vähänki epävarma olo niin jääpi tulemati. Ihanaa kun olette aktiivisia tapaamisten suhteen! :hello Ehkä itse olen mukana viimeistään kun bebe on maailmasa...

Mä tuun jos esikoinen ei tule kovin aikaisin takaisin kotiin mummolasta. Eivät vielä tienneet tänään alkuillasta että mihin aikaan starttaavat kohti Helsinkiä huomenna. Ois kyllä kiva tutustua teihin!

Me ollaan vähän myöhässä. Ekaan bussiin ei mahtunut rattaiden kanssa ja tokalla bussilla meni juna just nenän edestä. :\

Mie kans täällä just oottelen bussia. Aika tasan klo 12 pitäis olla siellä.

Mä taisin arvellakiin, että nukun kuin tukki ton vyöhyketerapian jälkeen... Huoh :D Pitäkää te hauskaa, mä täällä vasta heräilen. Uusi yritys ensi kerralla.

Mun pikku-ukko tuli kotiin ajoissa, enkä viittiny tuollaista 10-vuotias raahata mukaan, enkä raskinu jättää heti yksin kotiin kun on ollut kolme viikkoa mummolassa.

Harmi että ei onnistunut :( Kaipaisin todella äitikavereita kun niitä ei liiemmälti ole, ja ne kenellä on lapsia, lapset on jo niin isoja ja äidit töissä päivät. Äitiyslomalla hajoaa pää jos ei saa vertaistukea aika-ajoin!

Sovitteko seuraavia treffejä jo?

Sovittiin itseasiassa 14.7. klo 12. Paikka vielä vähän hakusessa, mutta jossakin keskustassa.
Oli kiva nähdä kaikkia ja ensi kertaan!

Oli kiva nähdä taas! Ja tervetuloa tosiaan 14.7 mukaan myös kaikki ketkä ei tällä kertaa päässeet! Juuri kahvilassa pohdittiin, että saapa nähdä kuinka moni meistä on tuolloin 14.7 vielä jakautumatta. :)

Saruska83, piti tulla vielä moikkaamaan sua ennen lähtöä, mutta hukkasin sut sinne vaatekauppaan. Heheit siis näin virtuaalisesti! Löysin onneks sieltä mamma-osastolta pari ihan ok vaatetta. :)

14.7. olen mukana, jos en makaa just sairaalassa tai ole päässyt edellisenä päivänä kotiin :)
Olipa kiva istua ja höpöttää taas - vatsa oli kyllä täynnä ;)
Kiitos eppula ostosseurasta, minäkin löysin yhden ihan kivan pitkän paidan jossa voin olla synnyttämässä ja yhden mekon vielä raskausajan loppumetreille tähän helteeseen.

Hiphei! Mie en kyl varmaankaan seuraavalla kerralla pääse, kun oon mitä todennäköisemmin jo lapsivuodeosastolla silloin!

Oo, tsemppiä matkaan Annnika! Mites Saruska, tuutko näyttämään poikaa meille kateellisille? :D Ite siis oon tulossa itekseni, jos ei tilanne olennaisesti muutu sitä ennen. :)

Annnikalle tsemppiä! Tule sitten heti kertomaan meille uutisia kun on jotain kerrottavaa!. :)
Miten Saruska teillä on lähtenyt vauvan kanssa sujumaan?
Mä olen melko varma että olen ens viikon tapaamisessa vielä yhtenä kappaleena, siltä ainakin tuntuu tällä hetkellä. :) Pitikös meidän muuten tavata jossain uudessa paikassa, ja mikäs se paikka olikaan?

Luulenpa että minäkin yhtenäkappaleena vielä ens viikolla. Pääsen paikalle, pienellä varauksella. Mietin kans tuota paikkaa, että mikä se oli, en muista enää, mutta jostain uudesta paikasta oli puhe :D

Takaisin