Pk-seutulaisten treffit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elsiina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin eihän tässä auta ku päättää ja katsoa mitä tapahtuu.

14.5. klo 11 Sanoma-kahvilassa

on ilmeisesti Fazer. ne tulevat jotka pääsevät

Otetaanko joku tunnistusmerkki? tai miten tällaiset forum tapaamiset yleensä hoidetaan? Toki kaikilla taitaa olla iso vatsa, mut luulen et siellä voi olla muitakin samassa "siunatussatilassa" :D

tuostahan voi sitten vielä valua sokoksen tai kampin suuntaan jos näyttää et paikka on huono...

Sanomatalon kahvila klo 11 sopii hyvin! :) Mä luulisin tosiaan että me isomahaiset löydämme toisemme suht helposti :) , mutta voidaan toki sopia, että joku ajoissa paikalle tuleva ottaa jonkun helposti tunnistettavan jutun mukaansa, niin me muut löydämme hänen luokseen.

Olisiko ihan vaan joku lappu, jossa lukee heinäkuiset tai jotain muuta? Vai tuleeko jollain mieleen jotain mielikuvituksellisempaa? :) Mulla on vielä vähän epävarma tulo, kun toi on ainoa viikonloppu pitkään aikaan kun voidaan mennä mökille. Hyvällä säällä varmaan mennään, kun lapsetkin oottaa sinne pääsyä kovasti, mutta sateella sinne meno ei houkuta. Jos jäädään kotiin, niin sitten oon mukana. En nyt sitten tiedä, pitäisikö siis toivoa hyvää vai huonoa säätä, kun molempiin haluaisin päästä. :P

Juu, nähdään noin tunnin kuluttua! En tiedä olikohan joku nyt ottamassa jotain tunnistusmerkkiä mukaan (?), mut mä tuun sit vaan kyselemään potentiaalisen näköiseltä porukalta. :)

Mä en pääse tulemaan :/ Paikat niin kipeenä etten uskalla lähteä ajamaan ja mies töissä. Ens kerralla yritän päästä mukaan :) Pitäkää kivaa!

Moi, olipa hauska nähdä kaikkia jotka olivat tänään paikalla!

Sovittiin, että olis kiva nähdä uudestaankin, jatketaanko sopimista tässä ketjussa vai avataanko uusi?

Toive oli että äitiysloma ehtis ainakin osalla alkaa niin sitten ehtis paremmin.

Mä ehdotan kuitenkin viikonloppua 11.-12.6. koska sen seuraavan olen poissa ja sitten on juhannus.

Joo, oli tosi mukava nähdä teitä! :) Ja toivottavasti ens kerralla pääsette mukaan myös te joille ei tänään onnistunut.
Mulla näyttää olevan tuo 11.-12.6 viikonloppu vielä ihan tyhjä. Tapaaminen silloin oliskin hyvä tapa aloittaa äitiysloma. :)

Olis kiva yrittää tulla seuraavaan tapaamiseen. Toivottavasti onnistuu. Tuona viikonloppuna ollaan menossa todennäköisesti Muumimaailmaan, mutta vain toisena päivänä.
Montako teitä oli tapaamisessa?

Oli tosiaan kiva nähdä kaikkia, meitä oli yhteensä kuusi. Täällä ainakin silti vähän hakusessa yhdistää nimimerkkiä ja naamaa ☺️.
Miullekin näyttäisi näillä näkymin sopivan tuo 11.-12.6. viikonloppu.

Me istuttiin näin, eikö, korjatkaa jos olen väärässä...toukokuu.jpg

Mulle käy toistaiseksi kumpi vaan päivä noista, eli hyvähän on jos lyödään ajoissa lukkoon niin pystyy jättää tyhjää ja tosiaan, kaikki mukaan jotka pääsee...

Oli tosi hauska nähdä ja höpöttää vauva juttuja :)

Seuraava ajankohta pitäis sopia mullekin.

Takaisin