PK-seutulaisia?

käviskö ens tiistaina kaffittelut? me ollaan lähdössä keskiviikkona mökille ja tullaan vasta maanantaina takas...
 
Periaatteessa tiistai käy, jos saadaan maanantaina yks sellanen haastatteluhomma alta pois. Se siis on tarkoitus tehdä ulkotiloissa, maanantaina, jos sää sallii, ja tiistaina, jos maanantaina sää ei anna myöden... Mutta yllättäen kun en tätä osaa sanoa kuin vasta ens vkolla :)

Mites muille? Halipossulla tosin taitaa olla tää sama ongelma ku mulla...
 
Mulla on maanantaina (tai sit se oli tiistaina) kampaaja klo 11-13. Puhelin hajos ja kalenteri meni sen mukana, Kiva!
Ja tiistaina pitäis jossain vaiheessa treffata naapuritaloon muuttanut joulukuinen tyttö ja sen äiti :)
Torstaina tuleeki sit mummu ja pappa loppuviikoksi kylään, että ehkä parempi et te muut sovitte ajan ja me tullaan jos päästään [:D]
 
Keskiviikon pitäs passata myös meille! :)

Nähdäänkö keskustassa vai idässä vai missä? (meillä oli viimeks Waynesissa siellä "sivupöydillä" viltti matkassa, ja naperot mekasti siellä lattialla, niin viihtyivätkin paremmin, ku vaan sylissä istuen!)
 
Kaikki käy!! olisko välimatkojen kannalta parempi keskustassa. Waynes? äkkiä me sinne metrolla hurautetaan ;) ellette välttämättä haluu tänne itään tulla?? hih!
 
Moiiiiii!

Mä oon ollut palstalta pois ikuisuuden. Onneksi bongasin tän sananvaihdon ajoissa. :) Mullekin pitäis keskiviikon passata! Ja mä liputan keskustan puolesta. (Tiistai ei mulle käy, koska mulla on silloin äitiysneuvola...)
 
Olisko tuonne Selloon ens viikolla kukaan halukas tekemään tärskyjä? [:)] Olis nyt vihdoin kiva tavata!! Kohta must ei taida olla lähtijäksi, kun on vuoden ikäinen viipottaja ja pieni vauva... 
 
Me ei kyllä selloon asti lähdetä... [&o] mut waynesiin ihan mikä päivä vaan. muistaakseni ei oo ens viikolle mitään menoa.. paitsi se lauantain työvuoro [:o]
 
Meille käy kaikki muut päivät paitsi ke ja pe. Ja selloonki päästään näppärästi.

Oisko se sit sama vanha tiistai klo 13?
 
Meille käy Sello tai Sanomatalo, ihan kuin vaan. Eikö Riikka jaksais tulla kaupunkiin asti?

Tiistai klo 13 kuulostaa joka tapauksessa hyvältä, paikka ku paikka :)
 
tiistai klo 13 käy sanomatalossa meille... liikaa matkaa selloon busseilla ja metrolla, et sinne asti me ei kyllä lähdetä ton ipanan kans.. jos olis auto käytössä niin sit pystyis. 
 
No jos sit tiistaina siellä Sanomatalossa, niin on tasaisen simppeli matka kaikille (paitsi Bunnille, lurjus ;)).
 
Takaisin
Top