PK-seutulaisia?

Meikäläinen on tiistaina messissä. Stadiin siis... Paitsi, että tajusin, että mun pitää sitten käydä tsekkaamassa yks näyttely, joka on vikaa viikkoa auki. Toi tiistai on ainoa päivä, joka mulle ja miehelle sopii yhteiseen rientoon, joten voi olla, etten kauaa ehdi turista. Onneksi näyttely on siinä ihan "stadin ytimen" lähellä. :)

Mulla on vielä aikataulut pikkusen hakusessa tulevalle viikolle Selloa ajatellen. Vähän tekee tiukkaa. Seuraava viikko olis paljon helpompi, koska sinne en ole sopinut toistaiseksi kuin muutaman menon (ti ja pe). Jaksaisitko Riikka raahautua tonne stadiin asti?
 
Viikon 36 kaffet:

Käviskö SELLOTREFFIT joko maanantaina 6.9. tai sitten keskiviikkona 8.9.? Ne olis mulle nyt helpoimmat päivät, kun kalenteri alkaa jo täyttyä tulevista menoista...
 
Meille maanantai parempi, mutta kyllä keskiviikkoki käy, jos se on kaikille muille sopivampi.
 
Halipossu! Missä vaiheessa sulle noin paljon viikkoja kertynyt??! Justhan sun tickerissä oli 9 viikkoa... [:)] oi oi ja mä just äsken plussasin ja kuusi viikkoa ois laskettuun... Ihanaa, mutta samalla haikeeta. [&:] Meni vähän ohi aiheen... 
 
Sinttu ei ole vielä ilmoittautunut, mutta mitä jos sovittais se maanantai?! Sitten Sanna pääsee mukaan ja Bunninkin on helpompi tulla...

Mihin aikaan (iltapäivästä) ja missä me treffataan???

Riikka: Sitä samaa tässä itsekin olen ihmetellyt...siis miten mulla on jo ihan kohta puoliväli ylitetty? Ei käy järkeen. :)

Nyt mä meen koisimaan...Öitä!
 
No jos nyt vaikka ehdottaisin, että klo 13 ja vaikka siinä katutason aulassa juna-aseman puolella? Sitten se Sinttukin löytäis meidät ja ehkä osattais paremmin bongata Riikkakin?

Siitä vois yhtenä rintamana sitten suunnistaa vaik sinne uudenpuolen Waynesiin, sinne nyt ainaski mahtuu kärryjen kanssa.. Muut Sellon kahvilat taitaa olla vähän turhan ahtaita?
 
Klo 13 + tärskypaikka passaa mulle! Mä en ole koskaan käynyt siellä uudella puolella, joten ihan hauska päästä kurkistamaan, millainen mesta se oikein on ja tsekkaamaan, missä siellä oikein on Wayne's...
 
Se aula siis missä on niitä pikkuruokapaikkoja, Subi, Kotipizza, Nuudelipaikka? Aika ja paikka käypi siis hyvin! [:)]
 
Mä laitan sinttu sulle vaik Facessa vielä mun numeron, jos tuntuu että tarviit reittineuvoja, mutta tosiaan Sello näkyy ihan heti siihen Leppävaaran juna-asemalle. Kun tuut 550:lla, jäät siinä Leppävaaran junasillalla, tuut hissillä alas laitureille ja Sello on suoraan 4-laiturin eessä :) Toivottavasti tekin siis pääsette :)
 
Meillä poika yskässä ja nuhassa, joten katotaan päästäänkö huomenna paikalle. Jos kuumetta ei ole, niin lähdetään kyllä... Kuinka pöpökammoisia te olette? [;)] Tosin jos olisitte, ette liikkuisi yleisillä, ettekä kauppakeskuksissa, thihiii! 
 
Huomenta täältäkin.
Meillä aika raskas yö takana ja flunssaa pukkaa nyt ilmeisesti täälläkin. (Unikoulu kärsii. :/ ) Mies hoiteli alkuyön poikasta ja aamuyöllä, kun mä otin sen asiakseni ja menin katsomaan oudosti kitisevää poikaa, niin sillä ihan nenän alla valui "vesinoro". Eli saattaa olla, ettei me olla huomenna tulossa. Katselen nyt millainen tuo lapsukainen on tämän päivän (+ ensi yön ja aamun), mutta jos se on vähänkin kipeä, niin sitten passataan. Ilmoittelen, jos ei olla tulossa.

Toivotaan, paranemista myös sinne Riikan suuntaan!
 
Voi pieniä potilaita! Toivottavasti molemmat jaksaisivat jo huomenna paremmin, ja pääsette liikkeelle :)
Riikka, ei mua ainakaan pieni nuhanenä haittaa, jos nyt ei selkeästi kuumeinen tms. oo :)
 
Meillä näyttää toistaiseksi ihan hyvältä: ei kuumetta, eikä nuhanenää! Ehkä pientä tukkoisuutta ja väsymystä (ihmekös tuo, kun yö oli, mitä oli), joten toivoa vielä huomisen suhteen on. :)
 
Takaisin
Top