PK-seutulaisia?

Meidän on kyllä nyt skipattava huomiset treffit [&o][&o] kävi nähkääs niin että meidän pyykinpesukone laukes, elikkä PAKKO lähtee huomenna metsästämään uutta.. olis ollu niin kiva nähdä. mut sovitaan äkkiäpianheti uutta treffi päivää!!! ja se Sellokin käy paikaks kun kerta yhdellä bussilla päästään [;)]
 
Sinttu, harmi kun et pääse, mutta seuraavalla kerralla sitten taas. Ihmetellään uusi kahvitteluajankohta suht pikaisesti, että päästään taas teitäkin näkemään!
 
Voi höh sinttu :(
Toivottavasti pesukone löytyy, se on kyllä aika ehdoton lapsiperheen varuste!
 
Me oltais tulossa treffeille. Siellä muuten on joku Cafe Buffo(?) missä näkyi olevan ensinnäkin hirmu rivi syöttötuoleja ja aika iso tila mihin vaunuja mahtuu, toka kerros, heti rulliksien yläpäässä. [:)]

Niin ja Sintulle onnea koneen metsästykseen... Meillä on ollut aina niin huoo tuuri koneiden kanssa, että kolmen vuoden sisällä on nyt kolmas astianpesukone ja pyykinpesukoneitakin on mennyt tiuhaan tahtiin, vaikka on ollut mukamas HYVIÄ merkkejä. [&:] Sitten kuitenkin korjaaminen tulee kalliimmaksi kuin uuden ostaminen, suolesta.
 
Buffo on ihan ok, jos on parit vaunut, mutta siinä on se sellanen erillinen vaunuparkki, mihin pitäis jättää kiesit, eikä niitä saisi pöydän viereen... Mutta mulle on oikeestaan ihan sama, mihkä mennään :)
 
Hellouta tännekin!

Suihkuun pitäis rynniä, mutta jos vielä pikaseen laitan tännekin viestin.
Mä en tota Buffoa nimeltä tiedä, mutta joskus oon kyllä käynyt siinä tokan kerroksen kuppilassa pikavisiitillä. Mä liputan kuitenkin sen Wayne'sin puolesta, koska mä haluisin nähdä sen Sellon toisen(?) puolen, enkä sinne koskaan tule yksinäni eksymään (enhän mä edes tiedä, miten sinnen mennään...). Ja Wayne'sistä mä saisin sellaisen ison "kukkaruukullisen" hyvää teetä. Mutta jos joku ehdottomasti haluaa sinne toiseen kuppilaan, niin tuun kyllä messiin... ;)

Näkymisiin muutaman tunnin päästä!
 
Mä olen valmis ihan minne vaan, no hätä! Osui vaan silmään kerran sen kahvilan tila, kun ohi kävelin. [:)]
 
Halipossu, Buffo on se, missä kerran käytiin ihan sun alkuraskaudessa ja napattiin vaan nopeesti jotain ja nautittiin ne siinä "pystypöydässä" ihan kassalinjaston eessä...
 
Meki ollaan siis joo vielä tulossa [:)]
Kunnon tulevina espoolaisina tullaanki omalla autolla, mutta eiköhän me sinne aulaan löydetä [:D]
Ja kaikki paikat käy, kunhan sieltä saa kahvia ja pullaa
..ja ehkä jotain suolastaki
..ja
..ja
[:D]
 
Yölliset moikkaukset tänne...

Joko alkaa kahvihammasta kolottaa? Sintulla ainakin, kun kahvimasiina on rikki. ;)
Mitenkäs teille passais tärskyt viikolla 38 (eli ei ens viikko vaan sitä seuraava)? Ens viikolla mulla on kyllä vapaata ti, to ja pe päivinä, mutta koska olen reissuleskenä ja niille illoille on jo menoa, ajattelin pysytellä likellä kotia, ettei poikaselle tule liikaa menoa. Mutta siis tuota sitä seuraavaa viikkoa voisin teille muille ehdotella ilman esteitä (meinasin kirjoittaa estoja :D ). Onnistuisko?
 
Hei Siskokullat!

Mihin TE olette kadonneet??? Mä ahdistelen teitä kohta privaatisti, jos tänne ei kukaan lähiaikoina "jalkaudu"... Oottakee vaan! ;)
 
Koittaaks se Halipossu siellä jotenki vihjailla, et me oltais jotenki kauniisti harmaantuneita? ;)

Jebajep, mulle käy lähes koska vaan, millon vaan, miten vaan... Paitsi ei tuo tiistai 21.pvä, ku sillon pitäis olla koulussa vetämässä yks presentaatio :S
 
Privaattiahdistelua odotellessa [;)]

Ei vaan, meille käy mikä päivä vaan. Keskiviikko ehkä ei..
 
No miltäs kuulostais torstai 23.pvä? Mä mieluusti pitäisin ton maanantain avoinna siltä varalta, etten ehdi ajoissa tehdä portfoliotani valmiiks :DDD
 
Joo kyllähän se käy. Mulla on kampaaja sillon klo 12, mut hipsin sieltä sit ku pääsen. Jos siis keskustassa treffataan.
 
Juu, treffataan vaan keskustassa. Eiköhän se Sanomatalo oo aika hyvä, ku sieltä saa sentäs hyvää kahvia, on tilaa ja vaippapyllynhoitomahdollisuudetkin näppärämmin :)
 
Torstai on hyvä! Jee...sainpas teidät liikkeelle! ;) Ja Bunni, voit olla varma, että ootellaan sua. Täytyyhän sun uus tukka nähdä!
 
Jep, jep... Eikös huomiset tärskyt ole klo 13 ja paikka vaihdettiin Kampin Johto-kahvilaan? Ai niin, Bunni tulee sieltä kampaajalta uusi tukka hulmuten heti, kun kerkiää. :) Sanna pisti mulle hetki sitten tekstiviestiä, että on pipinä. :( Mullakin kaktus tuntuu kurkussa, mutta elättelen toiveita huomisen suhteen. Mentiin just aamulenkillä kastumaan ihan kunnolla, kun aurinko vaihtuikin kesken lenkin sumusateeksi, joten toivotaan, etten mä ole sitten seuraava petipotilas.

Kurkkikaa vielä huomenissa tätä kautta "tilannekatsaus"...meinaan, että ollaanko kaikki huomenna peiton alla potemassa...
 
Aamulla oli joo tosiaan ihan hirvee olo, mutta sieltä pohjalta ollaan ainakin äänen suhteen tultu jo ylemmäs. Eli vielä on jonkunlaisia saumoja päästä huomenna paikalle, jos tästä vielä paranee :) En tietenkään tuu teitä tartuttaa, eli katellaan huomenissa!
 
Takaisin
Top