PK-seutulaisia?

jep. täällä olis nyt sit silmätulehdusta molemmissa silmissä [X(][:(][>:], eli me ei huomenna tulla sitä tartuttamaan. tarttuu nimittäin ihan älyttömän helposti. hittolainen... olis ollu niiiiin kiva päästä vähän ihmisten ilmoille. hmph... tylsää!!! [:(] toivotaan ettei oo itellä aamulla silmät ummessa.
 
Ou nou. Silmätulehdus on paha, paha, paha. No joo...on flunssakin. :( Pitäiskö suosiolla perua huomiset tärskyt? Mulla on ainakin kaktus edelleen kurkussa...
 
No kylläpäs nyt vastustaa kaikilla. Meilläki koko illan Sampo hieronu nenää ja jotain kirkasta sieltä näyttää valuvan, että ehkä parempi pysytellä kaukana pöpöistä.
Pitäskö siis siirtää ens viikkoon. Oisko tiistai hyvä päivä? (tai tottakai se on hyvä päivä, ku sillon on mun synttärit :D)
 
Vai on Sampollakin oireita. Voi, voi. :/ Meillä Aleksi vaikuttaa onneksi vielä ihan hyvinvoivalta, mutta saas nähdä.

Ens viikko on mulla aika haasteellinen: tiistaina meillä on "tuplaneuvola", keskiviikkona treffaan yhden kamun iltapäivästä, torstaina meillä on hammashoitolareissu ja perjantaina vauvauinti. Sopikaa te muut tärskyt ja mä tulen, jos pääsen.

Vai on sillä Bunnilla tiistaina synttärit...mulla onkin tänään! :)
 
Ens viikolle kalenteri näyttää vihreetä kaikille muille päiville paitsi keskiviikolle (ku meikkis on taas töissä! IHANAA!)
 
Mullakin on kalenterissa ens viikolle vielä paljon tilaa! :)
Perjantai ei sovi, kun meillä on se vauvauinti, mutta muuten näyttää mikä päivä vaan passaavan. Mieluiten alkuviikko, jos saa valita. Eli jos Sanna ei pääse ke, niin miten ma tai ti?
 
HEI SORI, SORI, SORI!
Vedän äskeisen heti takaisin. Veljen vaimo oli ehtinyt laittaa just viestiä, että tulevat ens viikolla ti-aamupäivällä kylään muutamaksi tunniksi. On niin hyvä tarjous, etten voi mitenkään kieltäytyä. :) Eli meille ei käykään tiistai!

Onnistuisko maanantai tai torstai?
 
Hello hello!
Maanantai ja torstai molemmat käy.
Maanantai ehkä parempi, ku eihän tässä torstaihin asti jaksa oottaa [:D]
 
Joo, maanantai passaa mulleki kivasti!! :)

Kirjataanko kalenteriin maanantai 11. pvä? :)) Ja klo 13 ja Waynes?
 
Maanantai on tosiaan parempi, niin ei tarvii niin kauhean kauaa odotella treffejä. Mites Sinttu? Pääsetkö maanantaina??? *raapustaa maanantain kohdalle kalenterimerkinnän klo 13 Wayne's* :)
 
Höh. Tää ei pääse tänään. Koitan toipua jälleen migreenistä. Eilen oli yksi elämäni hirveimpiä särkykohtauksia ja nyt jään kotiin lepäämään ja odottelemaan, menikö se päivässä ohi vai alkaako kohta uudelleen. Pitäkää hubaa.
 
Hei Sanna, Possunen ja Bunni. Mulla olis vapaata 7,8,9 ja 10 joulukuuta. Oliskos kaffeseuraa jollekin päivälle? [:)]
 
Mulle käy miten vaan, jos pian sovitaan tärskyt. Kalenterissa on pelkkää tyhjää. :) Paikalle tullaan, jos vielä kyetään liikkumaan.

---
Kas, Riikkakin on jotain täällä näköjään kysellyt aiemmin. Mä en kyllä Sellokahvitteluun lämpene, kun siinä kuppilassa oli niin törkeen hintaiset kuppikuumat ja herkut. Samaan hintaan syö lounassalaatin jälkkäreineen esim. Kampin yläkerran Johto-kahvilassa. Ja mä luulen, että tässä tilassa mun on ainakin helpompi ajella junalla suoraan keskustaan, kun siellä on sitten aikaa koittaa pungeta itsensä kärryineen ulos ilman kiirettä. Mä ainakin liputan keskustan kuppiloita...

Jos vaikka takaisin nukkumaan...Zzzz...zzz...zz..
 
Miks mulle käy aina näin? Ennenkin oon sanonut, et kaikki ajankohdat käy ja sitten muutaman tunnin kuluttua tilanne on toinen. Siis nyt näyttää siltä, että treffaan yhden ystäväni pitkän (monen kuukauden) tauon jälkeen just tuolloin 8. päivä. Asia selvinnee parin tunnin sisään. Mä ehdotan nyt sitten vaikka tota torstaita (9. päivä). Oisko se passeli? Klo 13 Wayne's on ok.
 
Takaisin
Top