PK-seutulaisia?

Heissan.

Oon ollu melkein vuoden (apua!) poissa tapaamisista, tai siis viime kesänä olin kerran mukana kun tavattiin Sanomatalossa. Nyt tilanne alkaa näyttää onneksi siltä, että voisin päästä tyttöni kanssa tapaamisiin mukaan. Olisi tosi kiva nähdä teitä äitejä ja vauvoja. Oliko tänään tapaaminen?
 
RK, tänään klo 13/14 eteenpäin on tapaaminen! :) (eli suomeks, osa tulee jo yhdeltä, osa vasta kahden aikaan, mutta varmasti tonne neljään-kuuteen siellä väkeä istuu, eli tervetuloa! :))
 
Tän vkon tapaamisia ei muistetu huudella, mutta ens vkolla ois treffit taas tiistaina Sanomatalossa klo 13->
(jos hyvä sää sattuu, niin ehkä toteutetaan piknikki! Tänään oli osa porukasta ollut Tölikän rannassa ja viihtyneet <3)
 
Moi! Kylläpäs se kesti, että hoksas et tätäki kautta vois muita äitejä tavata [:D]
Seuraanne voisi siis joku kerta liittyä 30v Töölöläis-äiti sekä 9.12. syntynyt Sampo-poika.
 
Mä laitoin sulle Bunni yksäriä asiasta :)

Ja siis todettiin tänään, että kun me nyt jutellaan tapailevien kanssa enempi facebookissa, niin ei täällä enää jatketa ilmottelua, et koska ollaan treffaamassa. Jos myöhäisheränneitä tulee, niin voi laittaa vaikka mulle yksäriä, niin voin paljastaa tapaamispaikkoja ;)
 
byää, tuli yllättävä muutos aikatauluihin, kun sellaset treffit siirty joita ei voi millään perua. Tosin ehdin niiden jälkeen vielä Sanomatalolle mutta myöhässä, joten katotaan ootteko enää paikalla. Voi persus sentään.
 
Hello, Bunni, sinttu, Firefly, muut....

sovitaanko uutta treffipäivää? Ens vkolla? Sitä seuraavalla vkolla? Oliks paikka ihan ok, vai vaihetaanko Sanomatalo johonki muuhun?
 
Mulle ei ainakaan maanantai käy, koska meillä on neuvola rokotuksineen klo 15. Tiistaina on muuta menoa. Muut päivät passaa näillä näkymin, mutta jokuhan puhui lähtevänsä viikoksi reissuun. Oisko ollut Bunni? Mitä jos nähtäis vasta sitä seuraavalla viikolla?
 
Joo, me lähtään lauantaina pohojammaalle ja viikko ollaan, et mulle käy sit seuraavalla viikolla mikä päivä vaan.
 
Me lähdetään näillä näkymin vasta 22pvä mökille. et mullekin taitaa käydä mikä päivä vaan :) Olisko sit vaikka tiistai 15.6 hyvä? klo 13 sama paikka?
 
Mä joudun jättämään väliin. :( Valvottu yö takana. Helvetti sentään. Mä olen ihan riekaleina. Pitäkää te muut hubaa.
 
Takaisin
Top