PK-seutulaisia?

Mäkin yritän ehtiä tiistaina mukaan kahvitteluun:) Minkälaiset lastenhoitomahdollisuudet Sanomatalossa on? Pääseekö rauhassa imettämään?
 
Tarkoitus olis myös meillä saapua paikalle :) Nähdään sitten eka kertaa myös Iona ja Viggo :)

Jei, kahvilan invavessassa on hoitotaso (joka tosin oli viimeksi rikki, mutta olivat luvanneet korjata...) Muuten paikka on aika hälyinen, eikä siellä oikein imetykselle rauhallista paikkaa erikseen ole.. Tosin kukaan ei varmasti suurempaa huomiota asiaan kiinnitä, monet äidit siellä vauvojaan imettävät. Itsellä on joku julkisten paikkojen imetyskammo ja olen tähän asti antanut pulloa kahveilla, mutta ehkäpä minäkin vielä rohkaistun... ;)
 
Mä oon mökillä..me ei päästä..byäääähh..noh, ens kerralla sitten..naurakaahan sitten taas munkin puolesta :D
 
Heh, niin oon siis antanut vauvalle maitoa pullosta enkä kahvia.. Itseni ilmaisu on joskus vähän hakusessa... [:D]
Terhituuli, joo me nauretaan sulle nyt ku et oo paikalla... [;)] No ei vaiskaan... [:D]
 
Jei, ei siellä tosiaan imetysrauhaa oikeen saa, vessaa kun ei viitsi niin "lapsikyllästetyssä" paikassa kovin pitkäksi aikaa varata, kun muutenkin välillä on jonontynkää sinne lastenhoitopisteelle.
Mutta jos karsastat ihan täysin pullon antamista, niin esim. Sokoksellahan on aivan ihana se lastenhoitohuone, ja siellä saa rauhassa imettää! Eli riippuen tietty vauvan ruokailutarpeista, niin voisithan sä harkita käyväs siellä eka, tulevas kahveille ja sit ku vauva alkaa osottaa seuraavan nälän merkkejä, niin sitten lähteä ja kipaista Sokoksen kautta?

Tiistaina nähdään! :)
 
Me nyt sitten tuskin Veeran kanssa tullaan.. Olis kyllä ollut niin mukavaa vihdoinkin tavata kaikki ihan livenä [:)]
Mutta ei ehkä uskalla ihan vielä lähteä ton taudin takia. mutta toivottavasti sitten seuraavalla kerralla päästäis mukaan!
 
Heippa!

En ole täällä ehtinyt hetkeen käydä, kun on ollut kaikenlaista ohjelmaa. Ihmettelinkin, miten hiljaista täällä on ollut... FB:n puolelleko olette siirtyneet? Mites mä löydän teidät sieltä? [8|]
 
Jep, FBssä aika paljon sovitaan myös miittejä, mutta kyllä ne tännekin ois aina tarkoitus laittaa :)

Laitan sulle yksärinä mun oikeen nimen, niin voit vaikka lisää mut kaveriks ja mä sit laitan kaveriehdotukset muille?

Mut huomenna tiistaina nyt siis seuraavat treffit, klo 14 Sanomatalossa :) Kivaa, jos tekin pääsette pitkästä aikaa mukaan!
 
Huomenta!

Me joudutaankin nyt jättämään tämän päivän kaffet väliin....mammalla on jotakin taudinpoikasta.
Päätä särkee ja vatsaa vääntää, olo on tukkoinen ja flunssainen [:(]....
Jospa sitten ensi viikolla oltaisiin kunnossa! Itkujen itku....
Nauttikaahan te muut kuitenkin meidänkin puolesta [;)]
 
Ninoskalle paranemisia!

Meitä on lauma muita kuitenkin saapumassa, joten mukaan vaan vaikka uudetkin kasvot! :)
 
Täällä ei oo näemmä muistettu kertoa tapaamisaikatauluja :(

Tänään tavataan klo 14 Sanomatalossa!
Ens viikolla treffit on tiistaina klo 14 Sanomatalossa!

Tulkaahan uudet kasvotkin mukaan! :))
 
Moikka!

Mä kävinkin jo muutaman kerran kyttäämässä uutta tapaamisaikaa, ku en oo vieläkään päässy treffeille, mut hiljasta oli. Ootteko siirtyny täysin FB:hen sopimaan treffeistä? :)
 
Mile, joo, useimmiten siellä sovitaan, kun paikalla käyneet mammat on siellä samassa viestiketjussa. Pyritään tietty silti aina tännekin laittaa... Mut voit laittaa vaik mulle yksärinä sun nimen, niin lisään sut fb-kaveriks ja tohon viestiketjuun, niin pysyt kärryillä! :) Ja ens tiistaina tosiaan sit seuraavan kerran!
 
Hei mä kans... mieskin jo patisti että lähtekää nyt sinne mammakaffeille.. josko sitä ens viikolla pääsis mukaan?
 
sinttu, joo, tulkaa tulkaa! Ja jos tuut, niin tuotko sen sadesuojan? Mutta siis ilman sitäkin sanoisin, että tulkaa :)))
 
Hello!

Eli ens viikolla tavataan keskiviikkona klo 14, Sanomatalon Waynesissa. Mukaan mahtuu uusiakin nassuja ja naperoita! :)
 
Hello! Huomenna keskiviikkona sitten treffit!! :)

(tai no, kello väittää sen olevan jo tätä päivää...)
 
Takaisin
Top