Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Toivottavasti niitä tulee tänä vuonna paaaaaljon ja ketju jää kumisemaan tyhjyyttä
Ehdottomasti kannatan tuota juttusilla käyntiä, hyvä että itse oot omaa oloa kuunnellut ja apua haet. Mahtava juttu! Oma kokemus on, että helpottaa puhua vieraalle ihmiselle, joka ei loukkaannu tai muuten ota itseensä mitä vaan sanot. Ei tarvi pelätä toisen reaktiota ja saa ihan vapaasti purkaa oloa, itkeä tirauttaa ja saada sympatiaa. Toivottavasti mieliala kohenee ja olo helpottaa
Toivottavasti OI mahdollistuu, niin ei tunnu aika tuonne helmikuulle niin pitkältä :) Ehkä ne ovistikut ois ihan hyvä olla varalle
-Frozen (pistosmuksu itsekin) ja pistosmuksu 26+4

Noin isojen vuorokausiannoksien takia kannattais kyl kysyä panacodia, pronaxenia tai muuta tehokkaampaa. Parasetamolissa 4g vuorokaudessa on jo maksalle vaarallinen ja ibuprofeenissa muistaakseni 3200mg on maksimiannos vuorokaudelle (rasittaa munuaisia). Toivottavasti kivut nyt helpottaa ja seuraavia menkkoja ei ihan heti tulekaan

Toivottavasti pääset juttelemaan ja siitä on apua. Itse sain kuulla joskus vuosi sitten, että yksi kaveri on raskaana ja eivät edes yrittäneet. Hän tiesi meidän tilanteesta ja siinä kun juteltiin, niin möläytti että minä olen liian kärsimätön kun en malta odottaa että raskautuisin. En sanonut asiasta hänelle mitään, mutta loukkaannuin syvästi. Miten hän joka ei oikeastaan edes halunnut raskaaksi voi sanoa, että minä olen kärsimätön. 
Mäkin pistelin lopulta mielestäni nopeasti esim. työpaikan vessassa, kesälomareissulla tien varrella ym.