bluebe oijoi, onnea matkaan punktioon!
tule sitten kertomaan, miten sujui :)
Ja toivottavasti ei sulta sit kamalasti udeltaisi, jos et ota kuohuvaa, kerran tietävät jo hoidoista. Kumma juttu tuo alkoholi, miten se on muille niin kamalan tärkeetä, juoko joku vai ei
sitten tullaan kyselemään, mikä on kun ei kuppi maistu
Mulla ei oo ollut koskaan tarvetta valehdella itelleni tai muille (edes kamalassa krapulassa), että nyt jäi juominen. Kun tiiän, että seuraava kerta tulee. Tai oon tiennyt. Tää fiilis alkoholin osalta on ollut tekeytymässä jo pitkään, kaipa se on aikuistumista
Nyt oon tehnyt päätöksen, että otan vaan maksimissa "menkkojen kunniaksi", tai sitten en sillonkaan :)
Triana yllättävän nopeeseen aika kuitenkin menee :) Ja sulla vielä on useesti niin lyhyet kierrot, että siinäkin "säästyy" monta päivää odottelua.
Eilen tavoitin lääkärin ja sovittiin, että laitan la viestiä. Luultavasti joko la tai su sitten ultrataan, kun on kp8-9. Aloitan kuitenkin bemfola-pistokset 50iu kp7. Vähän jännittää, kun mulla kuitenkin on luomustikin tullut ovis (ainakin kemiallisista päätellen
), että ei vaan menis hyperin puolelle
Tuskin sentään
Oon tässä nyt ottanut sitä donafertyä (inofolicia vastaava) vissiin viikon verran ja voi hitto, että se on tehty makeeksi
Varsinkin, kun oon herkuttelut vähentänyt ja muutenkin sokerin käytön mahdollisimman minimiin. Pitäisköhän sinne valmistajalle laittaa viestiä, että älkää nyt hemmetissä sitä makeutusainetta noin paljon jauheeseen työntäkö
Olis ennemmin vaikka kirpeä sitruunainen maku