Triana, jaksuja sinne helmikuun odotteluun, toivottavasti OI onnistuis kuitenkin vielä, eihän siitä haittaakaan voi olla :)
LaraS, toivottavasti tosiaan tulis paljon plussia heti nyt alkuvuodesta :) onneksi täällä tänään jo mieliala kohosi, vaikka kyllä tossa parin viikon päähän varatulla työpsykologin käynnillä meinaan käydä juttelemassa. Mieltä kuitenkin kaivelee aina välillä ja stressi kun painaa sekä näistä hoidoista, että hää järjestelyistä. Mäkin haluisin tota metformiinia kokeilla sillain pidempi aikasesti, täytyy kysellä maanantaina lääkäriltä. Ja onhan toi aikainen dpo vielä että jatka vaan sitä testailua :D
Bluebe, joo mäkin oon kyllä siis niin onnellinen että esim ystävät raskautuu, ja niinkun mun mieskin ihmetteli että mistä mulla nousi kiukku niin ei en todellakaan ole vihanen ystävälle siitä raskaudesta vaan olen tavallaan vihanen omalle kropalleni ja itselle muutenkin, että miks ihmeessä ei toimi oma keho niinkun pitäisi. Kyllä itsellä ihan jo perus hoitajalle puhuminen auttoi. Koita jaksaa noiden kipujen kanssa! Miten meni pistot? Ensi perjantaita siis odotellessa! :)
Frozen, mä oon kyllä kertonu kaikille niin avoimesti, oon vähän tällänen rääväsuu etten osaa mitään pitää sisälläni :D ihan siis kaikki tietää, osalle on vaan ehkä vaikeempi ymmärtää kuinka pahalta musta välillä tuntuu näiden hoitojen läpi käyminen.
Elisenda, hyvää foorumitaukoilua! Toivottavasti vatsaoireiden syy selviää ja lähtee sekin parempaan suuntaan!
Ronya, tollaset möläyttelyt on kyllä niitä pahimpia paloja nielasta
nyt on kaikki varpaat ja sormet pystyssä teidän siirron puolesta! Tsemppiä maanantaille!
ON: täällä tosiaan jo se eilinen hoitajan kanssa puhuminen auttoi huomattavasti. Varattiin kuitenkin aika työpsykologille tän mun stressin takia. Mulla siis marraskuusta asti on työpäivän jälkeen joka päivä melkein lämpö noussut, ja viikonloppusin monesti kuumetta. Mä en töissä stressaa ollenkaan, päin vastoin unohdan kaikki huolet. Mutta sitten kun pitäis kotiin lähtä ni hitto kun alkaa naamassa tuntumaan se lämmön nousu. Hoitaja oli siis sitä mieltä että stressi nostaa mulle sen lämmön, joten koitetaan nyt hoitaa sitä ensin.
Tänään kuitenkin ultrassa aivan mahtavia uutisia! :) oikealla ollut 11mm folli oli kasvanut ja oli nyt n. 17.5mm, limis 7.6mm ja E2 arvokin noussut hurjasti. Tänään pistin vielä yhden 175IU gonalin, Huomenna ovitrelle irrotukseen ja maanantaina Vihdoin ja Viimein inssiiiin!! Meinasin tosissaan laulaa halleluujaa kun lääkäri sano että maanantaiksi varataan inssi aika :D oletettavasti maanantaina folli olisi jo noin 22-23mm ja lekuri käskikin ihan varmuuden vuoks vielä pe ja la harrastaa patja jumppaa :D jos nyt sattuis niin huonosti että irtois se folli itsestään ennen inssiä. Näillä hyvillä mielillä nyt nukkumaan :) hyvää viikonloppua kohtalon toverit!