Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Ronya Kyllä niitä kaikenlaisia kommentteja vaan kuulee. Tottakai lapseen menee rahaa, sehän on selvä. Mutta just se, että todellisuudentajua ei oo ehkä niillä, joilla on tärpännyt nopeesti luomuna ja monesti tuntuu, ettei he muista sitä lapsen arvoa aina. Jää kaikenlaisen muun alle se, mikä on tärkeetä. Ja todella ajattelematon kommentti sun kaverilta :dead: ei oo paljon vara arvostella, kun ei ole ite joutunut lapsettomuuden suossa tarpomaan.
Kunpa folli ottais kunnon kasvuspurtin viikonloppuna, niin pääsette etenemään :smiley-angelic001 Tsemppiä! :Heartpink

tttii Sulla onkin monia isoja asioita, niin ei ihme jotta stressaa! Kannattaa tuota työpsykologin käyntiä odotellessa vaikka ihan terveyskeskuksen psykiatriselle hoitajalle varata aika, niin saa siihen akuuttiin tilanteeseen nopeammin apua. Tai sit ihan sen työterveyshoitajan luona käydä juttusilla, jos mahdollista. Kiva, että olo jo helpottui eka kontaktissa :Heartpink
Mahtavaa, että hyviä uutisia tuli ultrasta! :) Nyt vaan jumppaa viikonlopulla ja maanantaille tsempit inssiin!

bluebe kiva, että pistely sujuu vanhasta muistista :) Toivottavasti annos on riittävä ja follit kasvaa kohisten :happy:
 
Bluebe, mulla on aikaisemmin tullut ovis aina ongelmitta. Nyt syyskuisen punktion jälkeen kierrot heitellyt miten sattuu :sad001 Eka kierto punktion jälkeen venyi ennätys pitkäksi, toisessa en saanut ovis plussaa ollenkaan, kolmannessa sain käyttöön letrot ja kp9 oli ovis+. Nyt tässä neljännessä käytin myös letroja, mutta kp9 oli vain 13mm munis. Ja nyt tosiaan jännitellään milloin folli on tarpeeksi iso. Tottakai sitä voi rauhassa odotella, että munis kasvaa :) Mutta stressaan vaan niin paljon, että eihän tule vääränä päivänä ovis+.
Hienoa, että pistokset sujuneet hyvin! Toivottavasti olisi paljon munasoluja ultrassa sitten:)

LaraS, oletko vielä testannut uudestaan? Mikä dpo sulla on menossa? :)

Frozen, kiitos tsempeistä :) Niin toivon, että siirto onnistuu tähän kiertoon!

ON: Oon nyt viikonlopun testannut ovista ja vielä ei ainakaan ole ovis+ tullut. Huomenna ultrataan uudestaan. Toivottavasti olisi se ainakin 17mm munis huomenna. Jos huomenna maanantaina ei ole ovulaatio plussa/tarpeeksi iso folli niin luulen,että kierto jää taas välistä. Klinikka kun ei tee siirtoja viikonloppuina, niin ovis ei saisi tulla tiistaina/keskiviikkona :sad001 Inhottavaa kun täytyy näin paljon stressata.
 
Ronya Sun ultrakuulumisia jännäilen :nailbiting: Toivottavasti on muheva folli siellä köllöttelemässä :happy:
Oon tässä tehnyt varmaan joka pv 1-2 testiä :smiley-ashamed005 negojahan ne on, niin ei oo tullut laiteltua kuviakaan :smiley-bounce022 Tänään oli suht tumma pissakin, että ei siitä virtsan laimeudesta ainakaan jäänyt tällä kertaa kiinni.. Viikko on ollut nyt mässytöntä / vähähiilarista, niin nesteitä on poistunut kyllä ihan kiitettävästi. Kilo ainakin lähtenyt viikossa, toivottavasti suunta jatkuu samana :)

Laitan vielä tähänkin ketjuun, kun tonne plussa vai ei ja piinailuketjuun laitoin... Taitaa olla testien kuluttajia täälläkin, sattuneesta syystä.
"...vinkkinä ebaysta sellaiset kasettitestit (pipetti mukana), on yhtä herkkä ja hyvä kuin pc. Kemialliset on näyttänyt kuten pc ja negat on negoja. Jäi alle 20cnt / kpl, kun ostin 50kpl :rolleyes: tai oikeestaan 100, kun tilasin vahingossa kahdesti :laughing021
Kuvassa siis tän aamuinen nega, dpo12.
"

Pari päivää oli vähemmällä närästyksellä, nyt taas aamusta alkaen jo ennen mitään syötäviä alkoi närästys. Alavatsalla tuntui kyljellä maatessa lievää kipua yöllä, sillä puolella kummalla nukkui. Eilenköhän se oli, niin tuntui sellasta menkkamaista kipua, liekö yrittää vuotoa tulla noista teroluteista huolimatta.. Tietty toiveissa kiinnittymisoireet :wacky:
Loppuviikosta lähdetään kaveripariskunnan kanssa (miehen kaveri esittelee tyttöystävänsä) kylpylälomalle, taidan jatkaa vielä sen 15. päivän teroja, ettei vuoto ala reissulla. Päivä sinne tai tänne...

Mitä muille kuuluu?

LaraS kp23/dpo12
 
Mä oon vietellyt nyt kyllä aika hiljais eloa. Käynyt kuitenkin lukemassa päivittäin kuulumiset teiltä muilta. Täällä selkä särky senkun jatkuu. En jaksa mennä lääkäriin, koska tiedän ettei ne pysty tekemään mitään, kun ei ortopedikaan voinut. Toki sairaslomaa, mutta en nyt jaksais sitäkään. Lomalla oon ja to on lähtö lämpöiseen <3 Jospa se siellä helpottaisi. Kierron suunnilta ei ole mitään ilmoitettavaa. Sama meno kun aina ennenkin. Kovasti odotan helmikuuta ja ivf-hoitoa, mutta enpä ole niihinkään kovin luottavainen. Katsotaan mitä tuleman pitää..

#positiivisestivuoteen2018

Heräsin jostain syystä tänään klo 6.30 mikä on mulle todella harvinaista :D mieskin kysyi että oonko unohtanut ottaa lääkkeet. Hah! No eikun pyykkivuoren kimppuun ja kahvia nassuun nam :)
 
Herukka, voi että sen selän kanssa! Toivottavasti se lämpö vähän hoitais pahimpia kipuja pois. Ja nopeesti menis aika sinne helmikuulle. Onkos muuten tietoa vielä että missä vaiheessa kuuta pääsette hoitoon? Alku vai loppu kuusta? Pidän peukkuja että nappaa viimeistään ivf : stä!

LaraS, hyvää kylpylälomailua, pieni irtiotto arjesta tekee ihan hyvää varmasti :) vielähän ehdit muutaman päivän päästä testailemaan ja varmistelemaan josko näkyis hailuraa ;) mulle se hoitsu tosiaan sanokin että voin millon vaan soittaa hälle, jos tuntuu että se psykologin aika on liian kaukana, ihan vaan sekin helpottaa kun tietää että on joku tavoitettavissa. Tietty nyt mulla on just niin hyvä olla :) johtuiskohan tästä inssin ilosta. Ja kai se mieliala pakostakin vaihtelee kun käyttää jäätäviä määriä hormooneja :D stressi tietty on ja pysyy mutta ei oo nyt tänään ainakaan pahimmasta päästä.

Ronya, miltäs näyttää, testailitko ovista, mites ultrassa? Toivotaan irtoamista siis tälle päivälle tai torstaille!

Bluebe, mites siellä menee? Ja noista käynneistä, mullakaan ei siis kasva se folli toivottuun tapaan jos ollenkaan, tähän kiertoon on pudonnu luukusta vissiinkin 5 poli käyntiä jo + lääkkeet ja taitaa tulla pari lisää mitä ei vielä oo ehitty laskuttaa.. puhuttiinkin tossa lääkärin kanssa, että vähän harmittaa kun mies ei koskaan pääse mukaan käynneille, näihin poli laskuihin ja lääkkeisiin menee sen verran ylimäärästä, (vaikka julkisella ollaankin) niin ei viitsi sitä pienintäkään tulon lähdettä vetää pois töistä :D
 
ttiii: 12 päivä on se ensimmäinen käynti. Voisinpa veikata että maaliskuu on ensimmäinen mahdollinen kuu kun voidaan ne hoidot aloittaa. Mulla just silloin ovulaatio käsillä kun mennään sinne.
 
LaraS, mä oon myös joulusta lähtien tarkkaillut mitä syön. Ja aloitin käymään kuntosalilla. Ei tee mielikään syödä epäterveellisesti, kun liikkuu. Tähän mennessä on lähtenyt 2kg :) Tsemppiä painon pudotukseen! Ja toivottavasti testit näyttäisi plussaa, kun seuraavan kerran testaat. Kylpyläloma kuulostaa ihanalle :)

Herukka, tsemppiä tuon selän kanssa. Toivottavasti paranisi viimeistään matkalla!

tttii, oliko sulla tänään se inssi? Ultrattiinko onko folli vielä paikoillaan vai irronnut? Oliko miehen näyte hyvä? :) Toivottavasti kaikki menee hienosti!

ON: Ultrassa käyty ja p*rseelleen tämäkin kierto sitten meni. Viime viikolla ultrassa näkynyt folli ei ollut kasvanut mihinkään. Rinnalle oli tullut kolme uutta follia. Nyt siis yhteensä neljä 10-13mm follia. Lääkärin mukaan ei tästä mitään tule, kun kunnon ovista ei näytä tulevan :dead: En ymmärrä omaa kehoani yhtään, viime kierrossa oli käytössä sama lääke samalla annoksella ja sillon ovis tuli jo kp9. On tämä vaan niin epäreilua ja laskeskelin, että näiden kolmen ohi menneen kierron ultriinkin uponnut tonni ja ihan turhaan :sad001 Lauantaina aloitan terolutit viikon kuurina, jotta saadaan vuoto alkamaan. Seuraava kierto sitten täysin lääkkeellisesti. Kp2 aloitan zumenonin ja sitten ultrataan koska limakalvo tarpeeksi hyvä siirtoa varten. Mutta se on sitten joskus kuukauden päästä :banghead:
 
Herukka Toivottavasti selkä loman aikana toipuu, kun saa lämpöhoitoa ja mukavaa rentoilua :) Oikein ihanaa lomaa :Heartpink

tttii Inssi siis tehtiin tänään? Jes! :happy: Mitä ultrassa näkyi?
Kyllä nuo hormonit tuntuu omassakin päässä tekevän temppuja :laughing002 ja tää ruokavalion muutos, kun hiilareiden saanto vähentynyt rutkasti, niin tekee varmaan alkuun kaikenlaista vaihtelua. Hyvä kuitenkin, että joku on tavoitettavissa, jos mieliala madaltuu :)
Eiköhän noita testejä tuu tehtyä vuodon alkuun asti joka päivä edelleen :rolleyes: Kauppareissulla iski kamala pissahädän tunne, pakko oli päästä vessaan ja tuli vaan tippa. Silti tuntui, että housuun lorahtaa :eek: Ja kamala menkkaolo / turvotus alkoi alavatsalla. Laitoin jo siteen varalle. Ketuttaa vaan, jos terolutista huolimatta täti kurvaa just viikonlopun kylpyläilottelun aikaan :bored:

Ronya Oi että, kurjuuksien kurjuus :arghh: Eikö olis niistä kolmesta uudesta follista ollut kasvamaan johtofolliksi? Ja ymmärtääkseni "ylimääräiset" follit pystyy neulalla imaisemaan tyhjäksi monikkoraskauden estämiseks (olin lukevinani jostain, en kylläkään mitään lääketieteelllistä), onko lääkäri sellasesta vaihtoehdosta maininnut? Kunpa sieltä nyt lauantaihin mennessä yksi spurttaisi ja terolut meniskin sitten luteaalitukena :Heartpink
Ssulla onkin oikein rivakka alku ruokailun ja salin suhteen! Jes, tsemppiä! Mulla on kyllä liikkumisen suhteen vielä parannettavaa :oops: Jahka miehen flunssa paranee, niin toivottavasti saan hänestä sitten lenkkeilyseuraa. Alkaa olla (kahdesti leikattu) jalka nyt hällä lopultakin kävelykunnossa. Pitkät 5 kk ollut senkin osalta täällä :bag:
 
LaraS, kysyin lääkäriltä samaa, että eikö ovis kuitenkin olisi vielä mahdollinen loppuviikolle. Mutta lääkärin mielestä tilanne näyttää siltä ettei kunnon ovulaatiota tässä kierrossa tule. :sorry: Ja onhan se totta ettei alkioita kannata tuhlata huonoon kiertoon. Ensi kierrossa ei sitten onneksi tarvitse testata koko ovista, kun tehdään lääkkeelliseen kiertoon siirto.
Tuommoiset jalka leikkaukset on tosi kurjia :sad001 Mun miehellä murtui nilkka/kantapää kaksi vuotta sitten ja kahdesti piti leikata. 9kk meni ennen kuin pystyi kunnolla kävelee. Toivottavasti sun miehen flunssa paranee nopeasti!
 
Ronya oon pahoillani, ettei siirtoa voidakaan tehdä :sad001 On tää naisen kierto ja raskautuminen kyllä aikamoista rakettitiedettä... Mutta onneksi ensi kierto on lääkkeellinen niin sitten luulisi siirron onnistuvan!

LaraS toivottavasti ois kiinnittymisoireita! Ja ainakin toivottavasti terot pitäisivät vuodon poissa niin saisit nauttia kylpylästä kunnolla. :) Mullahan vuoto tuli teroista huolimatta... Mutta kai ne kuitenkin yleensä ihmisillä toimii kun niitä kerran määrätään.

Herukka ihanaa lomaa teille. Rentoudu ja nauti :Heartred

tttii noista polikäynneistä kertyy kyllä yllättävän nopeasti iso summa! Laskettiin, että meillä tuli yksi inssikin maksamaan yli 300€ kun laskee nuo monet polikäynnit ja lääkkeet. Heii ja miten sun inssi??

ON: Näemmä isompi gonalin annostus = isommat sivuoireet. 50IU gonalista ei tullut mitään, mutta vaikka oon nyt pistänyt vasta kolme päivää 150IU, on maha ihan pallero ja järkyttävät ilmavaivat. Kiva. :grin On myös maha vähän kipeänä. Toivon, että oireet eivät kasvaisi tästä paljoa, vaikka toki on aika monta pistospäivää jäljellä. :nailbiting: Tänään alkoi myös työt parin viikon loman jälkeen ja vaikka kuinka eilen illalla tein iltahommat ajoissa valmiiksi ja yritin rentoutua ja olla miettimättä töitä, jotta saisin unta, ei se uni vaan tullut. Nukuin vaan neljä tuntia. Lisäksi vielä pukkasi flunssan päälle päivän aikana.:mad: En todellakaan voi olla pois töistä nyt tällä viikolla, koska ensi viikolla toivottavasti on se punktio, joten saa flunssa nyt luvan mennä nopeasti ohi. Anteeksi nämä valittelut. Jospa sitä ensi yönä saisi unta niin näyttäisi elämä heti vähän valoisammalta. :)
 
Herukka, kun voisikin nopeuttaa aikaa, mutta onneks on ainakin se matka niin on varmaan vähän jotain muuta ajateltavaa tässä välissä.

Ronya, juu tänään oli inssi ja kakki meni tosi hyvin :) napailen tonne perään. Voi hittolainen että ei oo kasvanut johtofollia :O miksiköhän niitä ei olis sitten voinut "buustata" ja kerätä varuiksi talteen. Meille annettiin valita että jos kasvaa monta isompaa niin voitas kerätä talteen tulevaisuutta varten. Ei sillain tavallaan menis se kierto silloin hukkaan. Toi rahan meno on kyllä niin ikävää kun ei saa vastettakaan sille :( toivotaan että kuukausi menee sutjakkaan, vaikka just nyt tuntuu pitkältä ajalta. Mikäs toi zumenon on kun en oo perehtynyt tai kuullut aijemmin?

LaraS, niin sulla vielä vähän elämäntapa muutostakin tässä samaan aikaan menossa, hienoa, kyllä se siitä tasaantuu. Mullakin välillä noita ihme vale pissahätiä :D mistäköhän olis? Hitsi toivottavasti ei se täti nyt yllättäis sinne kylpylään samaan aikaan. Peukkuja että muuttuu plussaksi vaan ja kuvittelet koko tädin tulon!

Bluebe, joo niin kertyy kyllä summaa.. mulla tais mennä tähän kiertoon jotakuinkin 360€, tosin mulla on se lääkekatto viime vuonna ollut täynnä joten ei tarvinnu maksaa kun ovitrelle ja luget. Mä niin ymmärrän noita sun oireita, mietippä kun meikäläinen tossakin pistänyt n. 25 päivää putkeen sitä 100-175IU annosta, ja ihan jatkuvaa ilmaa vatsassa, tossa lopussa monta päivää järkyttävää oksetusta, huimausta, tärinää jopa.. ei kivaa ei ollenkaan! Yritäppä siinä nyt sitten pitää jotain petipuuhaa yllä kun on löydettävä just se oikee hetki kun ei esim ilmavaivat tai pallomaha häiritse. Ja sulla siis flunssakin vielä :( koitahan jaksaa!

ON: tosiaan ilouutiset, inssissä käytiin tänään :) jeee!!
Vielä ei ollut irronnut johtofolli, ultran aikaan, ja se oli n.22mm, limis jotain 7.6mm, miehen simpat oli ykkös luokkaa joten siitä ei jää taaskaan kyllä kiinni tämä hoito :D luulen että ehkä irtosi folli tossa iltapäivällä, tai sitten irtoaa varmaan viimeistään aamuun mennessä. Se katetrin (vai mikä onkaan) pisto tuntu aika ikävältä menkkamaiselta kivulta, mut ei haittaa enää yhtään :D tossa vielä talleteltiin hetki sitten ihan muuten vaan ja huomenna vielä varmistukset päälle sitten :)

Joo ja kävin tosiaan mehiläisessä sitten inssin jälkeen valittelemassa kun pahaa oloa, kaasua, pistosta mahalaukussa, vatsa sekaisin, lämpöä, huimausta, viime viikon alusta asti, joka päivä vaan paheni se olo. No lääkärihän se valasi mua että kun olin nostanut sitä gonal annosta koko ajan niin kroppa meni pikkuhiljaa enemmän sekasin siitä hormooni määrästä. Eikä mikään ihme tietenkään, en vaan ite osannut yhdistää eka kun aiemmissa kierroissa / pienemmillä annoksilla, ei oo tullut tälläsiä oloja. No lääkäri sitten sanoi ettei nyt ruveta tätä inssiä sotkemaan millän pahoinvointi lääkkeillä vaan nyt kolme päivää vaan lepoa lepoa lepoa ja annetaan kropan toipua hormooni myrskystä. Saikkua kirjotti keskiviikkoon asti että saa levättyä tän pahan olon pois.
 
tttiii: joo, ei mulla nää lapsijutut ole enää pyöriny päässä niin vahvasti kun ennen. Nyt on jo ihan helppo hengittää. Täydellä ilolla reissuun rentoutumaan <3 tuli tosta gonal-f mieleen, että mulla tuli myös todella paha olo niistä pistoksista. Yrjötti, kakatti ja väänsi mahaa. Loppui onneksi muutaman päivän päästä pistosten jälkeen :) tsemppiä ja sormet ristiin nyt!

Kiitos kaikille muille matka tsempeistä! Nautitaan kyllä ja köllötellään auringossa<3 kovasti tsemppiä kiertoihin ja plussa tuulia ihan jokaiselle <3
 
Ronya Onhan se tosiaan ehkä loogista, että huonommalle vasteelle ei kannata siirtoa tehdä. Jos joku olosuhde on siinä kierrossa hämminkinä. En tosiaan tuota siirtohommaa muistanut, sori :shy: Ilottelun kauttahan sitä yritystä voi silti tehdä, jos joku niistä folleista ottaa kasvuspurtin :rolleyes: Ettei ihan hukkakierroksi mene ja ei tunnu niin ikävälle ootella seuraavaa kiertoa. Tsemppiä! :Heartpink

bluebe niin muistelin, että kokemusta terojen läpi tulemisesta jollain täällä oli.
Toivottavasti flunssa helpottaa ja oot saanut nukuttua. Huspoikkeen kaikki pöpöset! jottei ainakaan punktiosuunnitelmat mene sen takia myttyyn.

tttii Mikä siellä vointi, onko olo yhtään helpottanut? Käy vaan lisää saikkua, jos siltä tuntuu.
Tuota pissahädän tunnetta oon miettinyt, et kylmä taitaa tehdä sitä ainakin mulla. Täällä oli muutama aste pakkasta ja kamalan kylmä tuuli, kun sitä oiretta oli. On sitä joskus muullonkin ollut, mutta pitää vaan nyt talviaikaan koittaa panostaa riittävään vaatetukseen tuolla etelänapakropan alueella :laughing002

Herukka Ota muutama auringonsäde kiinni munkin puolesta :) Toivottavasti ei teidän lomalla iske lumisateet, niinkun oli ollut saharalla ja fuengirolassa :eek:
 
Taitaa olla tänään tai huomenna kp1, tiputtelu alkoi (vv seassa jäi paperiin). Stnan mukava kylpyläreissu siis luvassa :BangHead :BangHead :arghh:
 
Herukka, kaipa ne on vaan ihan yleisiä oireita sitten gonalista. Mutta niinkun sanoin lääkärillekkin, että mitäpä sitä ei sen lapsihaaveen eteen tekisi :)

LaraS, olo on jo aika normaali, lepo on tehnyt tosi hyvää, ja huomenna paluu töihin ihan hyvillä mielin :) voi hitsiläinen nyt vuodon kans :( toivottavasti ei mee ihan pilalle se kylpylä loma.
 
tttii oli kyllä hurjan pitkä toi sun pistelyaika! Mullakin on alkanut tulla jo pahoinvointia ja sitä ilmaa on mahassa edelleen. Tosin en ihan varma voi olla et voihan toi pahoinvointi olla flunssankin oire. Tsemppiä piinapäiviin! Pidän peukkuja plussalle :smiley-angelic001

LaraS kääks en mä edes ajatellut, että flunssasta vois olla haittaa punktioon! Voiko siitä olla? Googlettelin vähän niin oli monille tehty punktio normaalisti, vaikka on flunssa. Särkylääkkeiden käyttäminen tekisi nyt huonoa, mutta onneksi mulla on sen verran pieni flunssa että oon pärjännyt ilman. Voi harmi tuo kp1 :sorry: Toivotaan, ettei reissu nyt menis ihan pilalle! Ehkä kannattaa jatkaa niitä teroja kuitenkin, koska ainakin kun mä jatkoin niin ne pitivät suurimmat vuodot vielä poissa. Tuli vain tiputtelua.
 
Ultrakuulumisia:

Limis 11mm, molemmin puolin n. kuusi 12-15mm follia. Vielä jatkan kolme iltaa Gonal + Cetrotide ja sitten maanantaina Ovitrelle irroitukseen. Keskiviikkona se on sitten menoa eli punktio! Apua! Siirto on joko perjantaina tai vasta vkl jälkeen maanantaina. :joyful:

Oli kyllä tänään supermukava lääkäri. Se kysyi ensimmäisenä, että mikä mun vointi on ollut. En ensin ymmärtänyt kysymystä, koska ei oo aikaisemmilla käynneillä mitään vointia ja kuulumisia kysytty. :grin Hoitaja oli myös mukava ja lupaili, että saan lääkettä niin paljon, että punktio ei satu. Hyvillä mielin siis olen.

Ja mun ilmapallovatsa on taas litistynyt normaaliksi. Gonalin ekat päivät oli siis pahimmat... Nyt on tullut turvotuksen tilalle etovaa oloa, mutta tän kyllä kestää.

Onko jollain ollut ovitrelle käytössä? Kuinkahan kauan näkyy testissä? Inssissä oli Pregnyl niin ei ole tästä kokemusta.



Mitä teille muille kuuluu?
 
Bluebe toi on kyllä niin ihana juttu kun sattuu kohdalle mukava lääkäri. Tsemppiä tulevaan ja toivotaan parasta mahdollista lopputulosta! :)

Täällä eletään kp2. Varmistus myös tuli ettei vikaa löytynyt, eikä mitään apuja tähän nyt ole.. Epätoivo iskenyt pahasti siitä saadaanko koskaan lasta syliin asti.. viimeisillä kerroilla raskaudet tärpänneet 10kk ja 6kk päästä, sitä ennen ensimmäisillä yrityskerroilla. Ei auta kun taas niellä alkukierron pettymys ja suunnata yk3. Vastahan tässä on 3 vuotta menny kaikkiin keskenmenoihin, lääkkeellisiin tyhjennyksiin, kaavintoihin ja yhden kohdunulkoisen hoitoon. Ku hoitoon meni yli puoli vuotta, ensin seurataan hcg arvoja ja ultrataan monta viikkoa, sitten arvot lähtikin nousuun ja sain metotreksaatti piikin, sitten 2x viikossa seurataan arvon laskua, siinäkin meni 1-2kk että oli nega, Siitä vielä 3kk raskautumiskielto. Jostain se pieni toivo kuitenkin taas löytyy ja usko siihen että huono tuuri loppuu ja olis meidänkin vuoro. Tutkimuksethan kertoivat että sitä huonoa tuuria se on.. tälläiset kuulumiset tänne, olen kyllä lukenut päivittäin teidän muiden kuulumisia. :happy:
 
hattivatti_ Oon pahoillani teidän tilanteesta. On varmasti hirveän rankkaa. Mutta toivoa on edelleen! Paljon tsemppiä teille :Heartred
 
Hattivatti, paljon voimia!! :Heartred

Bluebe, upeaa, että pian ootte tositoimissa! :) Ja ihanaa, että sattui kiva lääkäri, se on kyllä tärkeää. Mä käytin Ovitrellea montakin kertaa eikä näkynyt kauaakaan testeissä. Varmaan yksilöllistä, mutta ei tainnut näkyä edes 5 päivän kuluttua pistoksesta. Muistaakseni virallinen varoaika on 10 vrk. Tsemppiä punktioon! :)

Bambi, miten sulla menee? :) Eikö teillä ollutkin siirto suunnitteilla johonkin ajankohtaan?
 
Takaisin
Top