Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
siinä oli pistämistä! No mutta hyvä lopputulos kuitenkin:) mä täällä jo hajoilen kun kp 32 eikä mitään menkkatuntemuksia, nyt uusimpana villityksenä oon keksinyt että mulla varmaan alkoi vaihdevuodet (oon 33v..
). Ehkä gyne tarkistaa huomenna ultralla miltä limis näyttää, se osaa siitä aika hyvin ennustaa milloin vuoto alkaa..
Jännittää ihan hirmu paljon, vaikka tiedän, että tätä on jo kovasti odotettu
Mulla olis ollu se eka ultra jo huomenna (11+0), mut se oli niin superhuonoon aikaan keskellä työpäivää, että siirsin sen myöhemmälle. Nyt se on vasta ens viikon pe eli sillon on jo 12+3 varhaisultran mukaan
Neuvolan terkka sanoi, että aikaisintaan sykkeen voi kuulla 10. raskausviikon loppupuolella eli noin 9+3 eteenpäin. Oon kyl lukenut, että aiemminkin on joku kuullut, mutta ite löysin ekan kerran vasta 9+6. Toki monella ne saattaa kuulua vielä paljon myöhemminkin eli vasta joskus 12+ aikoihin. Siitä ei siis kannata ottaa paniikkia, jos ei kuulukkaan ihan heti :) Tuu vaan rohkeesti juttelemaan myös tuonne odottajien puolelle. Siellä voi avautua kaikista raskauteen liittyvistä tuntemuksista ja vertaistukea löytyy. Ymmärrän kyllä myös jos aluksi vähän arveluttaa liittyä raskauskeskusteluihin mukaan, kun koko raskaus tuntuu vielä niin utopialta 
Toivottavasti saatte vielä jatkaa hoitoja. Jotenkin haluan vielä uskoa, että kolmas kerta toden sanoo :angelic: Tsemppiä!
pahoittelen ettei ivf tuottanut tulosta
Hyvä, että pidit taukoa, kun siltä tuntui. Mukava saada sut kuitenkin takaisin
Tuskin siellä polilla tyrmäystä tulee, toivottavasti saatte hyvän suunnitelman ja uskoa onnistumiseen. Voimia!
menkkoja ootan / toivon huomiselle, kerran nega oli tänäänkin r-testi

ootko miettinyt että kävisit n. viikko olettamastasi oviksesta proge-kokeessa niin tietäisit sen perusteella varmemmin et ovis tapahtuu? Vai oliko sulta ensiselvitysten aikana toi jo katsottu? Yksityisellähän aika hyvin voi käydä vaan jonkun yksittäisen labran vaikka ei muuten kävis hoidossa jos haluaa, jos en väärin ole ymmärtänyt. Ja täältä foorumilta varmaan sais tulokseen hyvin tulkinta-apua
ehkäpä se rentous tuo teille sen toivotun tuloksen
nyt on isäntä kipsi jalassa (eri tapaturma
) niin saa nähdä, miten onnistuu tää kierto
tosin miehellekin sanoin, et laput pitää kiinni, niin menee varmasti kirpparilla, jos ei tervetta niille tuukaan
kai sil on jäänyt kreikan +36C päälle