Elisenda, tsemppiä siis uuteen kiertoon!
LaraS, mikäs tilanne siellä on?
Deb, peukkuja pystyyn tälle kiertoa! Toivottavasti oli mukava ilta :)
Frozen, kiva että säkin siinä jotain näit :)
Triana, voi sanonko mikä noiden kipujen kanssa
voimia sinne! Toivottavasti menis nopeesti ohi!
Omaa napaa: Ja niinhän se sisko meni ja osti mulle sen CB early detector testin. Kerto vielä koti matkalla kun kaupasta tultiin sen enne unen että saan kuulemma plussan ennen hänen pienokaisen ristiäisiä (jotka siis nyt sunnuntaina). No niinpä mä sitten tänä aamuna sen testin tein ja hittolainen PLUSSA ! Ja vielä just tismalleen samaan aikana kun otin puhelimen käteen ja olin laittamassa viestiä siskolle niin sieltä tuli viestinä jo kysymysmerkki :D on se kyllä yhdenlainen ennustaja kanssa :D plussa se siellä siis möllöttää, mies ei vielä tajunnut koko hommaa kun ihan unen pöpperössä oli kun kerroin. Enkä kyllä rehellisesti itsekkään vielä usko sitä.
Nyt kuulkaas lähettäkää tänne oikeen korillisia vauvaliimaa ja tarrasukkia niin pysyis pikkunen kyydissä! Ma soitan siis naikkarille, katsotaan mitä ne siellä sitten sanoo. Varmaan varhaisultraa, ja aijon kysyä kans että saanko niitä lugeja vielä käyttää ihan varuiksi.
Muoks. Niin ja tein muuten one stepin testin vertailun vuoksi ja ei muuten oo vahva viiva siinä vieläkään. Tosin tummenemaan päin sekin :)