Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
tttii mun silmillä noissa jotain näkyy :rolleyes: mistähän nää viivalasit oon oikein saanut :shy: :grin

Täällä varmastikaan ei juhlita plussalla tässä kierrossa. Pc nega ja saniaiset on sulaneet pois.
Taas epäilyttää, et tuliko sitä ovista yleensäkään :sorry: ja mitenkä pitkä kierto tästä taas on tulossa :facepalm:
 

Liitteet

  • IMG_250817_kp27_dpo10.jpg
    IMG_250817_kp27_dpo10.jpg
    340.8 KB · Katsottu: 86
  • IMG_250817_kp27_dpo10_hcg.jpg
    IMG_250817_kp27_dpo10_hcg.jpg
    175.9 KB · Katsottu: 108
LaraS: mä kun luulin, että niistä saniaisista vois raskauttakin jotenkin ennustaa. Mutta enemmän siis toimii oviksen mittaamiseen. Ja joo pääsen piinailemaan. Onneksi oon koko ens viikon työmatkalla ulkomailla ja viikko täynnä ohjelmaa, niin ei ehdi paljon stressailemaan ja miettimään olemattomia oireita :meh:

tttii: sori, kun en oo ihan perillä mutta sun siis pitäis saada tietylle kierron päivälle ultra ensi viikolla vai? Eiks sitä vois varata jo tänään oletuksella, että se täti alkaa tänään tai huomenna. Ja jos ei niin sit soitella maanantaina sinne uudestaan.
 
LaraS, en tiedä miten nuo saniaiset toimii raskauden alkaessa, mutta vaikuttais ihan perus dpo 6-8 estrogeenipiikiltä, mikä tulee joka kierrossa. Jos muutaman päivän päästä tulee toinen estrogeeninousu, niin se vois mahdollisesti kertoakkin raskaudesta. Tai sit ei. En tiedä tarkkaan miten estrogeeni käyttäytyy kierron vaihteessa tai kiinnittymisen jälkeen :)
 
LaraS, joo siskokin sieltä haamua bongaili :D mutta eihän dpo10 (kö?) Nega niin ehkä vielä kerro mitään ?

Kyfira, joo siis mun pitäis saada kp5 varatuksi ultra, kun lääkäri ei muistaakseni sitä pistos hormoonia määrää lisää ennen kun on tsekannu miltä munarakkulat näyttää.. ja kun julkisella naisten klinikalla oon hoidoissa niin sinne on aika ahdasta saada niitä ultra aikoja. Ajanvaraus toimii siellä vaan tunnin vai kaksi päivässä, ja jos menkat alkaa tänään vaikka illalla ja on kp1 eli maanantaina olis jo kp4 kun pääsee varaaman aikaa :sad001 ei löydy välttämättä tiistaille aikaa ollenkaan.. saattais mennä jopa hukkaan koko kierto :/ ellei sitten lääkäri tee poikkeusta ja määrää lääkettä puhelimen kautta..

Tällänen vielä tähän.. ekaa kertaa tänä aamuna itse näin ihan maailma haaleimman viivan, mutta n. 5min päästä kuvan ottamisesta se viiva katos ihan kokonaan. Tänään siis dpo15.
 

Liitteet

  • 1503641853805.jpg
    1503641853805.jpg
    30.7 KB · Katsottu: 108
LaraS, joo mullakin meni sillon joskus siihen helicovastaukseen vaikka kuin kauan :bored: harmi että negaa, toivottavasti muuttuis vielä plussaksi :smiley-angelic001

tttii, minäkin näen! :nailbiting: mun mielestä on vahvempi kuin eilinen! Ja jostain oon lukenut, että joillain ihan ekat haamut on kadonneet testistä testiajan jälkeen :)

ON: Kyllähän ne menkat eilen alkoi iltapäivän/illan aikana! :) Hitaasti mutta varmasti :p
 
Kyfira varmaan pystyykin, mut vaatinee pidemmän seurannan et näkee oman kropan toiminnan. Ja näkeehän jotkut raskauden lh-testilläkin; joillain vaan tulee ennen r-plussaa ja toisilla r-plussan jälkeen se o+ tikkuun :)

Alina tosiaan, voihan se olla noin kuin sanoit :) kaipa tämäkin tässä ajan kanssa selviää, puoleen tai toiseen. Ja mulla on se bbt-mittarikin tilattu, niin voi kokeilla seurata sitäkin suhteessa noihin muihin :) jaa, täähän alkaa käydä kohta ihan työstä :bookworm: :hilarious:

tttii no, eipä se vanha testi, vaan mitä on testiajalla :rolleyes: toivottavasti on plussaksi vahvistumassa! Musta ainakin tuo on sun siskon (ja minun) näkemään vahvistunut :nailbiting:
 
Elisenda hyvä, että täti tuli ajallaan :) sitäkin on ärsyttävä ootella, jos ei älyä ajoissa kurvata :banghead: toivottavasti teillä tässä kierrossa tärppää :happy:
 
Täällä kp1, eli nyt oli se pisin 32pvän kierto. Ainakin on säännölliset, kun se on joko 29 tai 32 pvää :hilarious: enkä tehny yhtäkään raskaustestiä :)

Toivottavasti ei rupee kipuilee kauheesti, pitäis mennä tänään istuu iltaa :dead:
 
ttiii vahvistumisia viivalle! :Heartred

Täällä kp6, turhautunu olo. Kipuja, kipuja ja vielä vähän lisää kipuja. Oikeella vatsalla/lantiolla/kyljessä, alaselässä, hartiapistosta ja jopa nivuset vihottelee. Letroista päänsärkyä ja en tiiä mistä tuo ripuli aina tässä vaiheessa kiertoa johtuu; letroista vai ihan jostain muusta. En kohta enää jaksa.
 
Elisenda, tsemppiä siis uuteen kiertoon!

LaraS, mikäs tilanne siellä on?

Deb, peukkuja pystyyn tälle kiertoa! Toivottavasti oli mukava ilta :)

Frozen, kiva että säkin siinä jotain näit :)

Triana, voi sanonko mikä noiden kipujen kanssa :sad001 voimia sinne! Toivottavasti menis nopeesti ohi!

Omaa napaa: Ja niinhän se sisko meni ja osti mulle sen CB early detector testin. Kerto vielä koti matkalla kun kaupasta tultiin sen enne unen että saan kuulemma plussan ennen hänen pienokaisen ristiäisiä (jotka siis nyt sunnuntaina). No niinpä mä sitten tänä aamuna sen testin tein ja hittolainen PLUSSA ! Ja vielä just tismalleen samaan aikana kun otin puhelimen käteen ja olin laittamassa viestiä siskolle niin sieltä tuli viestinä jo kysymysmerkki :D on se kyllä yhdenlainen ennustaja kanssa :D plussa se siellä siis möllöttää, mies ei vielä tajunnut koko hommaa kun ihan unen pöpperössä oli kun kerroin. Enkä kyllä rehellisesti itsekkään vielä usko sitä.
Nyt kuulkaas lähettäkää tänne oikeen korillisia vauvaliimaa ja tarrasukkia niin pysyis pikkunen kyydissä! Ma soitan siis naikkarille, katsotaan mitä ne siellä sitten sanoo. Varmaan varhaisultraa, ja aijon kysyä kans että saanko niitä lugeja vielä käyttää ihan varuiksi.

Muoks. Niin ja tein muuten one stepin testin vertailun vuoksi ja ei muuten oo vahva viiva siinä vieläkään. Tosin tummenemaan päin sekin :)
 
Muokattu viimeksi:
tttii just tulinkin kattomaan, miltä sun viivat näyttää tänään :) huisin jännää, varovavsti onnea! Ja kyytiläiselle napakat vyöt :happy: saako kuvan tiirattavaksi :shy: :joyful:

Täällä tilanne edelleen avoin. Eli ei tätiä, ei plussaa :bag: tein yönyli pissasta, mut ajattelin vielä tehdä aamun tokasta :rolleyes: jaa, minäkö testivimmainen :hilarious: joku hailun sukulainen oli näkyvinään testipuikon reunasta, mutta varmaan toiveajattelua :sorry:
 
LaraS, kiitos :) laittaisin kuvan iha mielellään, mutta koska viikonloppu :sad001 laitan kuvan vasta maanantaina niistä one step tikuista.. se CB Earlyhän on digitaalinen niin siitä plussasta ei varmaan tarttekkaan laittaa :D
Ompas kumma juttu? Olikos sulla nyt dpo11 vai? Ite suosittelen kyllö tästä lähin digiä jos on minkäänlainen hailukka missäkään tikussa :D
 
tttii plussa vai ei -ketjuun oli tänään lisätty kuvia :eek: :rolleyes:

Mun olevinaan-hailukka oli niin kuviteltu, että ei raski digiin rahaa tärvätä :smiley-bounce022 PC-liuskalla teen varmaan tänään ja luultavasti jollain joka pv vuodon alkuun :hilarious: ebaysta tilasin one step puikkoja, niin niitä raaskii käyttää :laughing002 Tullos tilipäivä, niin pitää taas täydentää tikkuvarastot :happy119
Joo, nyt on (kai) dpo11. Eilen oli alakerrassa emättimen suulla pitkin päivää ihme tuikkimista o_O onhan toki menkkojen aikaan alakerta arkana, mut ei näy vuotoja :oops:

*muoks* ja pidetään näköjään piina hupsulle loppuun asti; nyt on saniaiset taas kasvussa :excited001
*Ja lämpö nyt noussut, 37° kainalosta :eek:*
 

Liitteet

  • IMG_260817_kp28_dpo11.jpg
    IMG_260817_kp28_dpo11.jpg
    338.8 KB · Katsottu: 64
Muokattu viimeksi:
LaraS, en ymmärrä miten saatte kuvia lisättyä?? :O mä en saa vaikka kuinka yrittää.. ainakaan puhelimella, pitäisköhän yrittää läppärillä? Whooooow siellä taas saniaiset näyttäytyy :) laitahan sitten kuvaa liuskasta!
 
tttii on ne sun viivat ihan näkyviä kyllä :)

Mun pc jäi jälleen negaksi, mut niin kyllä tiesinkin käyvän. Joillain on tullut aamun tokasta paremmin näkyviin kuin yönyli pissasta, niin pakko oli kokeilla :shy: ai, minäkö epätoivoinen :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20170826_110928.jpg
    IMG_20170826_110928.jpg
    873.2 KB · Katsottu: 77
Takaisin
Top