Täällä taka-alalla olen seuraillut aktiivisesti, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Loma tekee loppuaan ja remontti täällä kotona vienyt kaiken ajan. Ehkä tää joskus tästä tasottuu :)
tttii: Ihan super paljon onnea!
Turhaan ressasit silloin sen pistos hoidon kanssa, vaikka ymmärrän, ettei ole kiva kun follikkelit ei kasva. Nyt kuitenkin juuri se tulos mitä haettiin, jee :)
LaraS: Harmi, että menkat saapuivat, mutta positiivista on, että kierto oli normaali. Joku meitä jaksaa odotuttaa, mutta uskotaan, että mekin saadaan joku päivä ne kunnon leffaviivat
Bambi: Kiva kuulla sinustakin. Harmi ettei hoidot ole tuottanut tulosta
Onko sulla ollut paljon ressiä viime aikoina? Jospa elimistö käy sen takia ylikierroksilla?
Ilpuri: Me ei olla vissiin juteltu kertaakaan, joten mukavaa kun oot taas mukana :) Niin kuin Laralle kirjoitin, kyllä mekin joskus vielä ne leffaviivat saadaan :) Tiedän ton tunteen joo, kun kaikki nuoret, vanhukset ja koiratkin raskautuvat nopeammin kun itse vaikka kaikki on kunnossa ja vauva saisi tulla :D Itsellä kaikki kaverit saaneet vauvan tässä ajassa. Toiset jo toisella kiekalla. Ja me vaan jurnutetaan samassa pisteessä. Välillä kyllä V*tuttaa aika rankasti, mutta aina sitä pään nostaa pystyyn :)
Frozen: Minne aika oikein menee? Kohta oot jo vko 12
Alina: Sulle ihanaa odotusaikaa. Voi kun itsekin pääsisi sinne asti joskus
Triana: Noista kivuista. Mulla tuli mieleen itseni. Kärsin aijemmin kovista kivuista sekä inhottavasta vuodosta joka selvisi sitten tutkimuksissa kohdunkaulan syövän esiasteeksi. Onko sulle tehty kolposkopiaa? Mulla alkoi nuo kivut 2011 ja kolpparissa löydettiin cin2 solumuutos. (keskivaiheen dysplasia) Piti operoida polttamalla solukko pois loop- hoidolla. Toivotaan, ettei se ole sitä, en halua pelotella, mutta tuli mieleen
Elisenda: Miten siellä menee? Alkoivatko menkat vielä uudestaan? testi neg?
Kyfira: Hyvää reissua :) Rentoudu!
On: Täällä mennään kp 25/? dpo 11. Rintoja polttelee, muuten olo on ihan normaali. Ensi kierossa sitten taas inssiin, kun tää kuu pidettiin lomaa hoidosta :) On ollut kyllä rento fiilis koko kuun. Ootan hirveästi että pääsen 5kk jälkeen taas töihin ja aloittamaan normaalin elämän. Sairaslomalla on joo kivaa, kun ei tarvitse lähtä mihinkään, mutta nyt riittää :D