Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Tttii millä dpolla ja kplla plussasit? Oliko sulla pistoshoito ja inssi vai miten se olikaan? Kaikkea hyvää matkaan:Heartpink
 
Bambi, ööö tota kp tais olla kp55 :D pikkasen venyi joo ne pistospäivät sillon :D ja siis virallinen plussa tuli CB early detectorilla dpo16. Dpo13,14,15 onestep tikkuun tuli jotain maailman haaleinta mitä itse en uskonut plussaksi ollenkaan. Onneks sisko pakotti sen clearbluen tekemään :D ja siis pistoksia oli ihan älytön määrä, ehkä jotain 40. pistopäivää ja nousi 75IU : sta lopulta 150IU : hun siihen päälle oli inssi ja ovis 10.8.

Muoks* sillä onestep tikulla siis tein myös vertailun vuoks samaan aikaan sen CB : n kanssa ja ei siinä oikeen näy kun joku ihan kevyt haamulainen. Luotan siihen digiin ennemmin :) jos oikein muistan niin frozenilla oli jonkun merkin tikkujen kanssa kans tos hailakka viiva vaan vaikka raskaana onkin :)
 
Tttii kp 55:woot: siinä oli pistämistä! No mutta hyvä lopputulos kuitenkin:) mä täällä jo hajoilen kun kp 32 eikä mitään menkkatuntemuksia, nyt uusimpana villityksenä oon keksinyt että mulla varmaan alkoi vaihdevuodet (oon 33v..:eek::wacky:). Ehkä gyne tarkistaa huomenna ultralla miltä limis näyttää, se osaa siitä aika hyvin ennustaa milloin vuoto alkaa..
 
Tttii, kiitos paljon :) En voi viel oikeen uskoo itekkään, et ollaan jo näin pitkällä, kun aina on mennyt kesken viimeistään rv 9. Ei olla viel kerrottu kenellekkään (tosi harvinaista), mut tällä viikolla ehkä kerrotaan ekoille kavereille ja mahdollisesti myös miehen perheelle, kun ollaan menossa rapujuhlia viettämään :nailbiting: Jännittää ihan hirmu paljon, vaikka tiedän, että tätä on jo kovasti odotettu :shy: Mulla olis ollu se eka ultra jo huomenna (11+0), mut se oli niin superhuonoon aikaan keskellä työpäivää, että siirsin sen myöhemmälle. Nyt se on vasta ens viikon pe eli sillon on jo 12+3 varhaisultran mukaan :p Ite oon ainakin saanut tosi paljon lohtua tosta dopplerista, koska mulla on niin paljon tuota keskenmenotaustaa. On ihanaa saada nuo äänet kuulumaan ja tietää, että siellä vielä on joku :Heartred Neuvolan terkka sanoi, että aikaisintaan sykkeen voi kuulla 10. raskausviikon loppupuolella eli noin 9+3 eteenpäin. Oon kyl lukenut, että aiemminkin on joku kuullut, mutta ite löysin ekan kerran vasta 9+6. Toki monella ne saattaa kuulua vielä paljon myöhemminkin eli vasta joskus 12+ aikoihin. Siitä ei siis kannata ottaa paniikkia, jos ei kuulukkaan ihan heti :) Tuu vaan rohkeesti juttelemaan myös tuonne odottajien puolelle. Siellä voi avautua kaikista raskauteen liittyvistä tuntemuksista ja vertaistukea löytyy. Ymmärrän kyllä myös jos aluksi vähän arveluttaa liittyä raskauskeskusteluihin mukaan, kun koko raskaus tuntuu vielä niin utopialta :woot:

Voi Bambi, hirmuisesti voimia sinne :Heartred Toivottavasti saatte vielä jatkaa hoitoja. Jotenkin haluan vielä uskoa, että kolmas kerta toden sanoo :angelic: Tsemppiä!
 
Bambi, tosi suuret pahoittelut kun ei alkion siirto kesällä tuottanut tulosta. Paljon voimia ja tsemppiä sulle. Meilläkin tuo rumba olis varmaan pian edessä mut huomaan vetkuttavani sitä hyvin monesta syystä, mut tuo epäonnistumisen pelko on kyllä ykkösenä.
Toivottavasti teillä Gyne kuitenkin sanoo mukavia uutisia huomenna jatkosta :)

Tttii, hyviä oireita sulla on :) luotat vain tulokseen!
Niin ärsyttävää kun se onkin niin mä kyllä ymmärrän nuo rajat ja syyt niihin. Kylläpä kun järjellä ajattelee niin raskaus voi olla helpompi hoikemmille ja riskit on pienemmät. Ja hoidot todennäköisesti onnistuu paremmin. Mutta kyllähän hoikillekin tulee ongelmia ja näin joten vähän tuo on tommosta kissitystä...
Mut itse pelkään just soittaa klinikalle sen takia et tää ei vieläkään riitä mitä oon saanu pois ja tosiaan vielä se epäonnistumisen pelko ja moni muu asia mikä mietityttää.
 
Frozen pettymys oli täälläkin, kun tiedossa oli mun pco (josta ei tosin näkynyt ensikäynnillä ultrassa viitteitä ja labratkin oli OK. Ilmeisesti siis oli "normikierto" just takana). Kuvittelin, että ne clomit sais edes buustaamaan oviksia, mut ei.
Aukkarista saattoi olla puhetta, että se tulis nyt, jos painoa on lähtenyt. Mut aika sumuksi meni se käynti, kun oli niin suuri pettymys :confused: musta on outoa, ettei se kuulu ns. alkuselvityksiin labrojen ja simppojen kanssa, koska siellä voi todellakin olla syy raskautumisongelmaan.

Ilpuri kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! :) Tuollaista kade-mieltä on mullakin ollut, kun mua selkeästi lihavammat vaan sikiää - ja mulle ei muutaman sadan gramman ylityksen takia annettu ees niitä clomeja. Käsitin myös, että painon pitää tippua reilusti jatkossakin (hoitoja varten, esim. ivf). Mutta julkisella ei saa mitään apuja, ennen kuin on alle 35bmi.
Ymmärrän sen, että ylipaino lisää toimenpide- ja raskausriskejä. Mutta miten ihmeessä luomusti raskaus kuitenkin onnistuu niin monella sairaalloisestikin lihavalla? Liioitellaanko julkisella näitä riskejä, ylipainon, elintapojen ja alkoholin vaikutusta - puhumattakaan tupakasta (siis miehen osalta)? Vai onko yksityiset vaan niin rahanahneita, että viittaa kintaalla näille riskeille? Tässä on niin hämmentynyt olo :confused2

Bambi kiva kuulla myös susta. Toivoin ihania uutisia :smiley-angelic001 pahoittelen ettei ivf tuottanut tulosta :sorry: Hyvä, että pidit taukoa, kun siltä tuntui. Mukava saada sut kuitenkin takaisin :shy: Tuskin siellä polilla tyrmäystä tulee, toivottavasti saatte hyvän suunnitelman ja uskoa onnistumiseen. Voimia! :Heartpink

tttii no, mun hormoni- / pco-taustalla ei ihme, jos saniaisetkin vaihtelee; eipä sitäkään o+ lh-liuskoilla oo tullut :bored: menkkoja ootan / toivon huomiselle, kerran nega oli tänäänkin r-testi :shy:

Tänään kp30, dpo13 ja negaa.
 

Liitteet

  • IMG_280817_kp30_dpo13.jpg
    IMG_280817_kp30_dpo13.jpg
    406.9 KB · Katsottu: 92
  • IMG_280817_kp30_dpo13_hcg.jpg
    IMG_280817_kp30_dpo13_hcg.jpg
    332.2 KB · Katsottu: 119
Ilpuri kiitos tsempistä:) mä en ivf hoidon alussa osannut jotenkin ehkä edes ajatella ettei sekään kaikille tuo lasta ja nyt jotenkin oikeesti vasta ymmärtän ettei sekään välttämättä meitä auta.. kaksi hoitoa on tehty ja molemmat laihoin tuloksin (vain yksi alkio per hoito eikä edes kiinnittymisyritystä). Pelkään että hajoon jos mennään komanteen eikä siitäkään mitään:sad001 tsemppiä omien pelkojen setvimiseen sinulle! Eikä se normaalipaino mitään takaa, mulla bmi 22, ja vaikka kuinka monet isommat naiset onnistuneet eli rohkeasti vaan:) niin oot hienosti ollut uudella ruokavaliollakin:gen014

Alina on jo hurjan pitkällä, kyllä tämä nyt pysyy mukana loppuun asti, tiedän sen:Heartbigred

LaraS kiva kun toivotetaan taas tervetulleeksi:shy: ootko miettinyt että kävisit n. viikko olettamastasi oviksesta proge-kokeessa niin tietäisit sen perusteella varmemmin et ovis tapahtuu? Vai oliko sulta ensiselvitysten aikana toi jo katsottu? Yksityisellähän aika hyvin voi käydä vaan jonkun yksittäisen labran vaikka ei muuten kävis hoidossa jos haluaa, jos en väärin ole ymmärtänyt. Ja täältä foorumilta varmaan sais tulokseen hyvin tulkinta-apua:bookworm:
 
Muokattu viimeksi:
Bambi en oo käynyt kuin alkuselvittelyjen aikaan niissä labroissa, koska olin toiveissa, että kilppariarvojen korjaannuttua alkaa raskaus ilman kummempia toimenpiteitä :rolleyes: Elän varmaan harhaluulossa, että lääkäri määrää kokeet, joita tarvitsee ottaa :grin pitää kattoa sitten syksymmällä, jos ei nää kierrot ala tasoa. Mullahan on nyt vasta toka kierto ilman teroluteja, thyroxinin kanssa.
 
Täällä taka-alalla olen seuraillut aktiivisesti, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Loma tekee loppuaan ja remontti täällä kotona vienyt kaiken ajan. Ehkä tää joskus tästä tasottuu :)

tttii: Ihan super paljon onnea! <3 Turhaan ressasit silloin sen pistos hoidon kanssa, vaikka ymmärrän, ettei ole kiva kun follikkelit ei kasva. Nyt kuitenkin juuri se tulos mitä haettiin, jee :)

LaraS: Harmi, että menkat saapuivat, mutta positiivista on, että kierto oli normaali. Joku meitä jaksaa odotuttaa, mutta uskotaan, että mekin saadaan joku päivä ne kunnon leffaviivat ;)

Bambi: Kiva kuulla sinustakin. Harmi ettei hoidot ole tuottanut tulosta :( Onko sulla ollut paljon ressiä viime aikoina? Jospa elimistö käy sen takia ylikierroksilla?

Ilpuri: Me ei olla vissiin juteltu kertaakaan, joten mukavaa kun oot taas mukana :) Niin kuin Laralle kirjoitin, kyllä mekin joskus vielä ne leffaviivat saadaan :) Tiedän ton tunteen joo, kun kaikki nuoret, vanhukset ja koiratkin raskautuvat nopeammin kun itse vaikka kaikki on kunnossa ja vauva saisi tulla :D Itsellä kaikki kaverit saaneet vauvan tässä ajassa. Toiset jo toisella kiekalla. Ja me vaan jurnutetaan samassa pisteessä. Välillä kyllä V*tuttaa aika rankasti, mutta aina sitä pään nostaa pystyyn :)

Frozen: Minne aika oikein menee? Kohta oot jo vko 12 <3

Alina: Sulle ihanaa odotusaikaa. Voi kun itsekin pääsisi sinne asti joskus <3

Triana: Noista kivuista. Mulla tuli mieleen itseni. Kärsin aijemmin kovista kivuista sekä inhottavasta vuodosta joka selvisi sitten tutkimuksissa kohdunkaulan syövän esiasteeksi. Onko sulle tehty kolposkopiaa? Mulla alkoi nuo kivut 2011 ja kolpparissa löydettiin cin2 solumuutos. (keskivaiheen dysplasia) Piti operoida polttamalla solukko pois loop- hoidolla. Toivotaan, ettei se ole sitä, en halua pelotella, mutta tuli mieleen :(

Elisenda: Miten siellä menee? Alkoivatko menkat vielä uudestaan? testi neg? :eek:

Kyfira: Hyvää reissua :) Rentoudu!

On: Täällä mennään kp 25/? dpo 11. Rintoja polttelee, muuten olo on ihan normaali. Ensi kierossa sitten taas inssiin, kun tää kuu pidettiin lomaa hoidosta :) On ollut kyllä rento fiilis koko kuun. Ootan hirveästi että pääsen 5kk jälkeen taas töihin ja aloittamaan normaalin elämän. Sairaslomalla on joo kivaa, kun ei tarvitse lähtä mihinkään, mutta nyt riittää :D
 
Muokattu viimeksi:
Herukka kiva kuulla sieltäkin kuulumisia :) kiirettä taitaa pitää, mut etpä jouda onneksi näitäkään asioita niin kovasti märehtimään :wink ja kyllä varmasti meillä kaikilla se oma vuoro koittaa :happy: ehkäpä se rentous tuo teille sen toivotun tuloksen :rolleyes:
Mulla oli alkukierrosta tosi korkealla toiveet, kun saatiin monet kerrat uimareita mestoille ennen ovista ja vielä sen jälkeenkin. Mies oli pienen tapaturman takia sairausvapaalla töistä, niin jaksettiin peuhata :hilarious: nyt on isäntä kipsi jalassa (eri tapaturma :shifty:) niin saa nähdä, miten onnistuu tää kierto :facepalm: :grin kekseliäisyyttä kehiin :hilarious:

*Muoks.* Tilasin muuten mamma-vaatteita h&m'ltä, kun oli niin hyvät alet. Ilmeisesti luotto aika kova, että joskus niille tulee käyttöä... :shy: tosin miehellekin sanoin, et laput pitää kiinni, niin menee varmasti kirpparilla, jos ei tervetta niille tuukaan :sad001
 
LaraS: Oot ihan loistava <3 Kyllä niille käyttöä tulee pian, usko pois :) Itse myös ostin lidlistä jokin aika sitten pieniä söpöjä pipoja ja tumppuja ajatellen just noin, että kyllä näitä vielä joku joskus pitää :)

Toihan on ihan loistava juttu, että mies on käytettävissä koko aika ;) Kyllä hätä keinot keksii aina, eikö ;)

Meillä mies on jotenkin nyt ihan kuumana koko ajan, joten ei ole pelkoa, ettei yritystä ainakaan olisi. Voisi välillä viskata kylmän vesiämpärin niskaan ja todeta hold on :D
 
Haha :grin onneksi on ilmat viilenneet niin rauhoittuu vähän pahimmasta vimmasta :hilarious:
Mulla on tilattuna miehelle I :Heartred DADDY -töppöset. Ne on jemmassa mieheltä piilossa, annan sitten sopivalla hetkellä :shy: kun se hetki koittaa :joyful:
 
LaraS: Oi vitsit <3 ihana yllätys.

Miä oon just tässä miettinyt jos joskus poikavauva tulee niin sen nimeksi tulee iisakki, koska häntä on tehty kun Iisakin kirkkoa :D

Joo. Tää +14C ei oo yhtään liikaa sille kuumikselle :hilarious: kai sil on jäänyt kreikan +36C päälle :hilarious:
 
Bambi, ♡♡! Olen monesti miettiny, mitä sulle kuuluu. Pelkäsinkin tuota, että syy taukoon täältä on toisessa epäonnistuneessa IVF-hoidossa. :( Mun mielestä ihan viimeistään IVF:n pitäisi tuoda haluttu lopputulos kaikille, koska se hoito itsessään on jo niin rankka ihan kaikin puolin!! Ootteko miettineet alkiodiagnostiikkaa? Tai (anteeksi, jos menen liian pitkälle) lahjamunasoluja? Kiitos onnitteluista! ♡ Tuntuu kyllä niin väärältä, että kaikilla ei käy hoidoissa yhtä hyvä säkä... Paljon voimia sinne!!

Tttii, joo mulla näky dpo16 RFSU:n testissä aika hailakka viiva, mutta CB:n Early Detector dpo17 oli ihan selvä (tuota dpo16 aiemmin en ollu testannu millään). Mulla on nyt varhaisultran mukaan menossa 8+1, vaikka periaatteessa kun miettii Ovitrelle-ajankohtaa sekä munasolun elinikää niin pitäisi olla vähintään 8+4. Mietin koko ajan uuden ultran varaamista; neuvolassakin tuli hienoinen suositus sille... Joko sä soitit ultra-aikaa? Etkö saakin sen Naistenklinikalta kun olitte siellä hoidoissa? :) Meilläkään ei vielä tiedä kukaan muu kuin äiti ja sisko, jotka on tienny jo yli 4 vko. Me ei kumpikaan olla miehen kanssa mitään vauvahömppäihmisiä ja halutaan minimoida kaikki lässytyksen kuuleminen ym. Ja toki onhan tää vielä niin alussakin. :)

LaraS, hyvänpituinen kierto! :) Joo toi korpeaa ihan hemmetisti, että jotkut todella lihavat sikiää tosta noin!

Ilpuri, kiva kuulla sustakin. :) Tosiaan ilmeisesti aika paljon eroa sekä paikkakuntien että yksityisen/julkisen välillä noissa BMI-hommissa...

Herukka, kiirettä on teillä piisannu! Hui toi sun kohdunkaulasyövän esiaste, mutta hyvä että saatiin ajoissa hoidettua! :) Tsemppiä inssin odotteluun, pian se taas koittaa! :)
 
LaraS, hyvä kun kierto oli sopivan pituinen. Ja ihanan yllärin oot varannut miehelle [emoji178]

tttii, paljon onnea! Ihana kun mun reissun aikana oli tullut plussa uutinen [emoji178]

Herukka, tsemppiä inssin odotteluun!

Bambi, pahoittelut IVF:n epäonnistumisesta. Paljon voimia ja tsemppiä [emoji178]

Elisenda, sulla siellä outo tilanne. Ihme miten voi olla nega ja kuitenkin niin niukka vuoto. Toivottavasti tilanne selviää!

Kyfira, hyvää reissua :)

Triana, ompa kyllä todella kurja tilanne kun on noita kipuja. Toivottavasti tulee selvyys ja saat niihin apua. Kovasti tsemppiä [emoji178]

ON: Kotiuduttiin reissusta ja vielä tämä viikko lomaa. :) Ovisplussa tuli tänään aamusta, niin huomenna päästään vielä neljänteen inseminaatioon. Kahden viikon päästä on sitten joko plussa tai aloitetaan IVF. Oikeestaan tosi hyvä fiilis kun tuntuu, että kohta asiat etenee ihan kunnolla!
 
Takaisin
Top