tttii, jopas on kun heti alkavat epäilemään raskautta, kun ei illanviettoihin osallistu
jännittävää varmasti odottaa ekaa neuvolaa ja varhaisultraa
toivottavasti väsymys välillä helpottaisi! Ja hyvä että pahoinvoinnin olet saanut pidettyä jokseenkin aisoissa.
Triana, oi kun oli hyvä lääkäri sulla! :) Onneks nyt ottivat sen endon mahdollisuudenkin huomioon, ja samalla jos endometriooma päädytään poistamaan niin näkee onko muuallakin, ja varmaankin sen toisen muniksenkin tilanteen siinä samalla. Onneks ei sen isompi ylimääräinen pallura siellä ollut! Toivottavasti se ei haittaa munasolujen kypsymistä ja irtoamista. Kiva että kaveri auttaa pregnylin kanssa, kyllä muakin jännittäis jos ilman mitään opetusta pitäis pistää
Herukka, mikäs tilanne siellä nyt on? Olispa ollut kiinnittymis-tuhruttelua vain
Ilpuri, mä kävin yhteen aikaan paljon kosmetologeilla, ripsiä ja kulmia laitattaan ja kasvohoidoissa. En vaan löytänyt sitä "omaa" tyyppiä, yks oli tosi kovakourainen, yhden tilat oli ihan jäätävän kylmät, ja yhdellä oli niin tungettelevat jutut, että en viitsinyt enää käydä, vaikka oli ihanaa että siltä sai jotain pikku lahjoja aina kun kävi :) ja tietysti nykyisin on tuo rahapuoli sen verran tiukka, että on kyllä jäänyt kaikki hemmottelut pois.. Oih, minäkin innostuin nyt tuosta vauvanpeitto-ajatuksesta, kunhan tää työprojekti loppuu niin vois alkaa suunnittelemaan
Bambi, mä oon ainoastaan lukenut jotain tutkimustietoa tuosta DHEA:sta, mutta ilmeisesti oli niin ettei sitä saa ilman reseptiä.. Toivottavasti tehoaa sulla
ON: Joo kyllä se täti näkyy nyt lähteneen kokonaan. Muniksiakin alkanut jo nipistellä, joten eikun kohti uutta ovista :) en aatellut stressata talletteluista yhtään, kun yritän nyt painoo puottaa tosissaan. Jos kaikki menkkaturvotus on lähtenyt, niin loman jäljiltä on +1kg
mut onneks ei sen enempää! Ja tää työprojekti on tosi fyysistä työtä, jospa sekin auttais läskin sulatuksessa