Herukka
Sanaisen arkkunsa ammentaja
[url=http://aijaa.com/CtOX4x]
[/URL] täällä tälläistä..
[/URL] täällä tälläistä..Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[/URL] täällä tälläistä..
viimeksi, kun oli kemiallinen kesäkuun alussa, tuli plussa dpo8, ja sitä ennen oli ollut närästystä ja röyhtäilyä parina päivänä. Nää erilaiset oireet on kestäneet nyt jo viikon. Ja ei ainakaan oo helpottamaan päin. Jos on r-oireita niin pitäisi kyllä jo alkaa näkyy testeissä :bag:
toivottavasti täti ei tule!

vähän mietityttää et mikähän mättää... 

vissiin vähän unohtui, ja eipä kyllä olis siihen ollut nyt rahaakaan. Vähän mietin kyllä, että käynkö nyt uuden kierron alkaessa siellä fsh-testissä.. vähän riippuu toki mille päivälle sattuu, että pääsenkö edes. Siitähän on myös niitä pissatestejä olemassa, mutta niitä vissiin on mahdotonta tulkita..
närästää, etoo ja yököttää
alkaa toivo plussaan hiipua ja alkaa epäilyttää, että joku salmonella tms. on mun vaivojen taustalla :arghh:
Oi, olisipa mahtavaa, kun kaikkien viime aikojen vaikeuksien jälkeen saisitkin sen ihanimman tuloksen
ainiin, finnejä kasvoissa!

mut toivottavasti edes johtuisi siitä, että thyroxin on tepsinyt! Mutta niinhän se on, että toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy :)
ja että ehkä se kunnon plussa tulee vielä joskus! Mä edelleen toivon, että täti jäis sinne tulematta 

onko sulla tissiarkuutta ollut ovuloimattomissa kierroissa? Joo kyllähän se proge laskee ennen menkkoja, koska se lasku saa menkat alkamaan. Meillä oli viimeks petihommia dpo1, joten jos se ovis olis ollutkin sillon mun laskujen mukaan dpo3, niin olis saattanut sinne asti riittää :) mies kielsi vaan lisätestien ostamisen, pari pc:tä vielä on käyttämättä
ehkä ärsyttävintä ikinä, jos tulee jotain oireita mitä ei oo ennen tullut, eikä ne johdukkaan kyytiläisestä!