Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Apua apua! Frozen! Ihan hirmuisen paljon onnea !! :Heartred Mähän sanoin et lomassa on sitä jotain :wink:hilarious: Vitsi miten hienoa!

Elisenda, joo ihan oma-aloitteisesti alotin Primaspanin, kun luin siitä paljon juttua liittyen keskenmenoihin ja joissakin hoidoissa myös sillä parannetaan kohdun verenkiertoa. Ens viikolla ajattelin mainita siitä siellä hormonipoliklinikalla, niin katsotaan saanko huutia :grin

Tinkerbell88, mulla oli muistaakseni tuo TSH 1.5 kun noin vuosi sitten testattiin. Ei oo sen jälkeen tullut testattua.
 
Kiitos kaikille. ♡♡ Mikäänhän ei vielä oo varmaa, mutta oon niin tyytyväinen, jos ei tarvii töissä sumplia IVF-poissaolojen takia! :) Luin eilen joltain terveyssivustolta, että ajoittaiset menkkajuilinnat alkuraskaudesta on yleisiä; kohdunkiinnikkeet antaa periksi. Kivut tulee joskus ja sitten taas loppuu kuin seinään. Just tollasta mulla on ollu nyt vajaan viikon.

Elisenda, uskomaton fiilis on! Kannatti pistellä ties missä huoltoasemien vessoissa, tilata lääkkeitä toiselle puolelle Suomea ja säilytellä niitä hotellin respan jääkaapissa. :) Mä niin toivon, että se sun ovis oiskin ollu vasta sillon dpo3 ja sen takia ei vielä näy testissä. Jos uus kierto alkaakin, kannattaa muistaa, ettei teillä ole ollut vielä mitään hoitoja; ilman hoitoja ei meilläkään ois ollu mitään mahdollisuuksia. :)
 
Frozen, mulla oli kans noita menkkajomotuksia jo jokunen päivä ennen plussaa. Ostin jo paketillisen siteitäkin valmiiksi :grin Siellä se paketti on edelleen avaamattomana vessassa :hilarious:
 
Alina16, mäkin luulin koko ajan, että nyt alkaa vuoto, kun oli niitä kipuja. Toivottavasti ne sun siteet odottaa siellä ja pitkään! :)

Plussatuulia!! ♡ Luen tätä ketjua varmasti myös jatkossa ja kommentoin, jos ei haittaa. :)
 
Täällä testin tulos on negatiivien. Kyllähän tää tilanne maahan vetää, mutta ei auta vaan kun odotella. Menkat ovat vielä poissa, mutta kyllä uskon, että jos hedelmöitys olisi tapahtunut näkyisi testissä jotain jo nyt. Saatanan lugesteron :(

kp 34/30
 
Muokattu viimeksi:
Frozen: selvä viivahan siellä näkyy, mahtavaa :)

Herukka: pahoittelut negasta, mutta ehkä vielä toivoa on...

Elisenda: ikävä kuulla :(

ON: Aloitin oviksen tikuttelun eilen. Mulla on clearbluen kahden hormonin testi. Vielä näyttää pyöreää nollaa. Viime kierrossa vilkkuva hymynaama tuli kp12 ja jatkuva naama kp16. Nyt on menossa kp13.
Mulla on yleensä ollut menkkojen aikaan ihan järkyttävän kipeät tissit. Sitten kun aloitin Nuvaringin niin kivut käytännössä hävisivät. Sitten Nuvaringin jälkeen luonnollisilla kierroilla ihmettelin, kun välillä oli ihan saakelin kipeät tissit ja välillä ei. Jotenkin sitten aloin aavistaa että liittyy varmaan ovulaatioon ja arvelin, ettei mulla joka kierrossa sitä varmaan ole.
Viime kierrossa mulla oli mielestäni kaikki raskausoireet. Alamahanippailut alkoi melkein heti ovulaation jälkeen, mutta ovat jatkuneet tähän päivään saakka. Epäilen näinköhän mulla on jotain saman tyyppistä kuin LaraS:llä :depressed:
 
Herukka pahoittelut negasta :sorry: monesko dpo sulla nyt onkaan?

Kyfira Tosiaan mulla on pco vaihtelevasti näkynyt esim. ultrassa (ja verikokeillakin aikoinaan todettiin, että sitä on) eikä viimeksi ultrassa taas monirakkulaisuutta ollut, joten ei yks ultraus mun mielestä sitä "pco-tyyppisyyttä" sulje pois. Toki on olemassa monia muitakin hormoniperäisiä häiriöitä. Toivottavasti selviää tutkimuksissa! Silloin voi hoitaakin, kun syy on selvillä :) tsemppiä ovismetsästykseen!

mauste mitä sulle kuuluu? :)

Joo, täällä siis tuo sylkitesti tuli tossa aiemmin tällä viikolla ja nyt otin ekoja testikuvia. Yllättävän vaikeeta :hungover: :hilarious: Ja siis huonolaatuista otoksia, mutta näkeehän tuosta, miten saniaiskuviot loistaa poissaolollaan ja raskaudessa niitä kai pitäisi olla reilusti. Niin kaipa ne negatiiviset pissitestitkin on oikeassa. Jään siis oottelemaan tädin kurvaamista paikalle (mielellään lähipäivinä), niin pääsen testaamaan uudella lelulla kiertoa :happy: toki, jos ihmeitä tapahtuu, niin otan senkin vastaan... :angelic: :p

LaraS kp26/? dpo12?
 

Liitteet

  • IMG_dpo12.jpg
    IMG_dpo12.jpg
    274 KB · Katsottu: 140
  • IMG_sylkitesti.jpg
    IMG_sylkitesti.jpg
    221.3 KB · Katsottu: 125
  • IMG_20170728_125024.jpg
    IMG_20170728_125024.jpg
    419.3 KB · Katsottu: 123
Frozen, aivan selvä plussa! <3 toivotaan että tuosta vahvistuu vielä, ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan pienelle!! Jotenkin oon koko täällä foormulilla olon ajan odottanu, että koska sä plussaat, siinähän se! :Heartred varovasti onnea :love017
 
Cecilja testiajan jälkeen ei oo mikään enää luotettavaa. Mutta... Silloin, kun testiajalla oon nähnyt omassa jotain todella-todella haaleeta, niin se on näkynyt myös testiajan jälkeen kuivuneessa testissä. Esimerkkinä kuvat; noissa nyt aika selkeästi molemmissa näkyy, mutta on ollut vielä hämärämpiäikin tapauksia, joissa kuivana näkyy selkeämmin viivaa. En yleensä säästele testejä testiajan jälkeen. Sillon kun omiin silmiin ei oo voinut luottaa, niin kuivuneesta testistä sen näkee, oliko siinä jotain vai joku värikertymä vaan (viivanpaikka erottuu valkeana).
Joten toivotaan, että sulla enteilee kunnon viivoja :happy:
 

Liitteet

  • IMG_kemiallinen.jpg
    IMG_kemiallinen.jpg
    406.3 KB · Katsottu: 120
  • IMG_kemiallinen_kuivana.jpg
    IMG_kemiallinen_kuivana.jpg
    187.9 KB · Katsottu: 113
Mä vähän omanapailen vielä:

Ei tullut ekasta km jälkeisestä kierrosta tärppiä, nyt menossa kp5 ja menkat lopuillaan. Nyt ei oikeestaan haittaa, oli kuitenkin hienoinen järkytys ultrassa, kun sanottiin ettei siellä mitään ookaan, niin halutaan miehen kans nyt antaa tilanteen vähän rauhottua. Ei me mitään ehkäsyä oteta takasin, mutta ei me kuitenkaan just nyt yritetäkään. Tällanen välivaihe missä keskitytään tekemään muita asioita mistä tykätään :)

Kyllä mulla on edelleen vauvakuume, kovakin, ja haluan sen oman pienen piltin, mutta katotaan nyt ensin mitä tolle kystalle tehdään, jos ylipäätään mitään. Voin kuitenkin näköjään ilman hoitoja raskaaks tulla, joten ne pudotetaan nyt kokonaan laskuista. Mennään vaan vähän pidemmän kaavan mukaan :) Kystakontrollille ei oo tullu aikaa, mutta siellä se välillä kihelmöi, eli ei oo tullu itekseen pois. Ois kiva jos se leikattais sieltä, koko lapsettomuus voi ihan hyvin johtua siitä, kun sieltä puolelta yleensä ovuloin mutta ilmeisen epäkelpoja hedelmöittymään kyseiset munasolut.

Seurailen täällä teidän kuulumisia edelleen päivittäin, kommentointi jääny vähemmälle sitä myötä kun en tutki kehoni jokaista muutosta ajatellen, että se on merkki tulevasta ovulaatiosta tai mahdollisesta raskaudesta :hilarious: ootte kaikki aivan huippuja, ja puhaltelen teille plussatuulia :smiley-angelic001
 
Deb, mukava kuulla kuulumisiasi :) Keskenmenon jälkeen on ihan hyvä pitää muutama kierto ns. taukoa, että kroppakin pääsee kunnolla palautumaan. Positiivista kuitenkin on se, että pystyt luomuna tulemaan raskaaksi ja yleensä keskenmenon jälkeen uusi raskaus alkaa nopeammin :) Nimim. kokemusta on :p Eihän sekään välttämättä ihan kiveen kirjoitettua ole, että vain toisen puolen munasolut hedelmöittyisi. Välillä niitä ihmeitäkin tapahtuu :) Tsemppiä ja mukavaa loppukesää! Toivottavasti uusi ylläriplussa ilmestyy pikemmin kuin osaat odottaakkaan :wink

Frozen, Kyllä täällä halutaan kuulla kuulumisia plussaneiltakin :p mä luulen, että se tuo paljon toivoa vielä sitä plussaa odottavillekkin :)
 
Kiitos vielä uusillekin onnittelijoille. :) ♡

Deb, joo, taitaa se olla totta, että PCO(S)-potilaat saadaan raskaiksi lopulta lähes aina (olettaen simppojen olevan OK), mutta kyse on lähinnä siitä, mikä menetelmä tuo tuloksen. :) Mullahan on myös toisella puolella iso kysta, ollut jo kauan, ja yks yksityinen gyne suositteli sen poistoa, kun hänen mukaansa saattaa vaikeuttaa raskautumista. Klinikan lääkärit taas oli sitä mieltä, että se ei haittaa, koska se on kiinni munatorvessa eikä -sarjassa. Joka tapauksessa tässä onnistuneessa kierrossa folli oli vasemmalla eli kystattomalla puolella. Voihan toi toki olla sattumaakin. Aivan varmasti tekin sen oman vauvan vielä saatte, jos ei muuten niin hoidoilla. Toki teillä voi todistetusti onnistua luomunakin, eli sitä toivotaan. :)

Kyfira, tsemppiä oviksen metsästykseen! :)

LaraS, mielenkiintoinen toi sylkitesti tosiaan, mutta hieman pitää tulkita... :)

Alina, mustakin on ollut kiva lukea plussanneiden juttuja täällä. Jos joku on eri mieltä, toivottavasti uskaltaa kertoa. :)
 
Frozen, mulla se kysta on nimenomaan munasarjassa, ja en tiiä mitä se tarkotti ku se sano että se vuotaa sisältä verta. Sen takia se kontrolli tulossa
 
Frozen ja Alina ehdottomasti raskauskuulumisiakin mielellään luetaan :) antaahan se myös toivoa omaan onnistumiseen sekä muutenkin, kun on täällä tutuiksi tultu niin kuulumiset kiinnostaa :happy: vaikkei niitä aina erikseen muista kysellä :shy:

Herukka kyllähän tuossa jotain näkyy (katsohan tuo mun muokkaama kuva liitteenä :excited001).
Onko tuo jotain näitä "herkkiä" onestepejä? Useimmat niistä antaa plussaa vasta, kun esim. marketin pc näyttää jo selkeätä viivaa. Kokeile jollain toisella testillä? :rolleyes: Toivon niin, että vielä kunnon plussaksi siellä muuttuu :shy:

Elisenda tuliko kp1? Vielä sulla(kin) varhainen dpo, joten ei oo toivo kokonaan menetetty :happy:
 

Liitteet

  • IMG_20170728_151827-687x1510.jpg
    IMG_20170728_151827-687x1510.jpg
    137.6 KB · Katsottu: 141
Deb, siinä tapauksessa ehdottomasti syytä selvitellä sitä kystaa tarkemmin ja varmaan poistaa. :)

LaraS, kiva tietää. :)

Herukka, ihan kuin mäkin siinä jotain näkisin, ja mulla on mielestäni huonot viivalasit! :)
 
Takaisin
Top