Tinkerbell Kiva kuulla sustakin
minäkään en osaa kyllä vastata, pahoittelen
mutta kyllä kai ne hormonimäärät vaihtelee yksilöittäin ja vielä kierroittainkin, sekä ovuloimattomia kiertoja tulee "normaaleillakin naisilla". Ja kyllä keskenmenon jälkeen varmaan voi olla hormonit jonkin aikaa hakusessa. Mutta kyllä se siitä taas tasoo
Mulle geleet ei tehneet oikeestaan mitään. Kuulemma gynet ei kamalasti sille arvoa anna ja yleensä opastavat jättämään ottamatta; oletettavasti voi siis vaikuttaa hormoneihin, mutta onko hyötyä vai haittaa niin jokaisen kroppa kai sen vasteellaan kertoo. Joillakin on kk-kivut voimistunut, tullut runsaammat vuodot - toisilla liukkaus lisääntynyt ja tulleet raskaaksikin. Liekö tuurissaan, että sattuuko ns. normivaihteluihin nuo tapaukset.
Herukka täällä on hyvin epämääräinen boogie
närästää, etoo ja yököttää
alkaa toivo plussaan hiipua ja alkaa epäilyttää, että joku salmonella tms. on mun vaivojen taustalla :arghh:
Elisenda voihan negat!
Onhan toivoa niin kauan ku menkat pysyy poissa - ja toivottavasti eivät tulekaan
Oi, olisipa mahtavaa, kun kaikkien viime aikojen vaikeuksien jälkeen saisitkin sen ihanimman tuloksen
Munkaan testeissä ei näy mitään
luulen, että pitäisi jo näkyä, jos nää mun olot on
siitä johtuvaa. Ärsyttää, että annoin näiden oireiden huijata itteni luulemaan, että ehkä sittenkin...
oireina siis vatsavaivat (vatsa löysällä ja ripuliakin oli), närästys, etominen ja eilisestä lähtien yökkäily / oksentaminen (mitään ei oo noussut vielä ylös), lievä päänsärky, vilunväristykset ja lämpö koholla, huimauksen tunne ajoittain, alavatsatuntemukset. Olikohan muuta...
ainiin, finnejä kasvoissa!
Toivon tietysti, että jos nää on vaan pms-oiretta, niin kertois tää oireiden paljous siitä, että Thyroxinin avulla mun kroppa toimii! Sikäli siis menkat tervetulleet kuukauden vaihteessa - tietysti sen plussan ottaisin mieluiten