Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Elisenda sulla on jännät
Paikat <3 voi kunpa olisi sielä pieni matkalainen <3

Frozen mukavaa matkaa !

Olen käynyt lueskelemassa aina teidän kuulumisia mut ollut itse aika hiljaa. Meillä
Periaatteessa nyt seisoo kaikki asiat sinne 30.8 asti jolloin päästään ensikäynnille klinikalle. Clomeja en ole nyt 2 kiertoon ottanut ja tässä kierrossa epäilen ettei ovista ollut enää kun sitä tikkuun missään vaiheessa saanut. Ei tainnut vaikutus tosiaan näin pitkälle enää Vaikuttaa. Jäi nuo tallettelutkin niin vähälle että en senkään puolesta usko tärppiin. Joten odotellaan odotellaan :) ehkä sitten klinikka käynnin jälkeen alkaa tapahtua :)
 
Herukka minäkin päivitän aina selaimen, mutta tosiaan Elisenda olikin huomioinut, että ainakin aikaleima tässä sivustolla mättää. Ja itsekin sen sitten hokasin, että vika voi olla tossa aikaleimassa.
 
Nyt alkoi sitten se kunnon etominen ja yökkäily :depressed: viimeksi, kun oli kemiallinen kesäkuun alussa, tuli plussa dpo8, ja sitä ennen oli ollut närästystä ja röyhtäilyä parina päivänä. Nää erilaiset oireet on kestäneet nyt jo viikon. Ja ei ainakaan oo helpottamaan päin. Jos on r-oireita niin pitäisi kyllä jo alkaa näkyy testeissä :bag:
 
Elisenda, kyllä mä ehkä vähän viivan paikkaa tossa näin kun zoomasin :)

Kissankulta, juu meille nyt ainakin pitäis inssi tehdä tähän kiertoon, vaikka miehellä uimarit erinomaista luokkaa. Ei hajuakaan miks ne haluaa sitä ensin kokeilla, mut eipä siitä haittaakaan varmaan oo :) niin on monia erilaisia hoitosuunnitelmia kun on erilaisia ihmisiäkin.

Alina16, kuulostaa kyllä tosi hyvältä nyt :) toivottavasti polilla ultraavat! Ai sitä lugesteronia määrätään vielä noinkin pitkälle? Mahtava juttu niin pysyy kaveri matkassa sitten :)

LaraS, onpas inhaa kun se viiva tollain vaihtelee :(

Herukka, siellä jo täti myöhässä kivasti :D

Lume, uskoisin että alkais ekan käynnin jälkeen rullaamaan paremmin :) tsemppiä klinikkakäynnin odotteluun!

ON: Huomenna taaaaas uutta Gonal kynää ostamaan, menee niin nopsaa nyt annoskoon takia. Eipä nyt oo oikeen luottoa tänkään annoksen vasteeseen :/ ihan huvin vuoksi o-testin tein ja hailuraahan se näytti, mutta niimpä se näytti yhtä hailuraista sillon yli viikko sitten eikä mitään ollut tapahtunut. Huomenna onneks se hemputin ultra vihdoin.
 
En kyllä nyt kauheesti nää eroa näissä, että eipä siellä varmaan oo vieläkään johtofollia :(
 

Liitteet

  • 1501074829009.jpg
    1501074829009.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 111
Herukka, jännät paikat sullakin :nailbiting: toivottavasti täti ei tule!

Lume, toivotaan että saisitte apuja jo ekalla käynnillä klinikalla :) toivottavasti tää kuukausi hurahtaa sulla nopeaa :happy:

LaraS, kyllä noilla sun oireilla jo pitäis plussa pikkuhiljaa tulla! :happy:

tttii, jospa siellä ultrassa jo näkyis jotakin, ovistestistä huolimatta! Ootan kovasti miltä siellä näyttää.:)

ON: Ostin tänää Apteq 10mIu testejä pari, tein "kevyiden" 3h päikkäreiden jälkeen yhden, siihen ei tullu viivanpaikkaakaan. Ärsyttää ku kaikki apteekit myy ihan eri testejä, niin sais metsästämällä metsästää että löytää sen mitä haluaa :grin tänää on ollut jo menkkajomotuksia ja pms-raivoa, joten eiköhän se täti sieltä tule ajallaan perjantaina :rolleyes: huomisaamuna kuitenkin testaan sillä toisella Apteqilla :)

Ja ai niin, se meidän laina-asia selvisi tänään! Maksu jatkuu niinkuin ennenkin :happy:
 
Elisenda mahtavaa, että laina-asiat saitte sovittua! :happy: ja ehtiihän se sullakin vielä plussaksi tulla, toivotaan parasta! :smiley-angelic001

tttii jospa siltikin olis, vaikkei tikussa näy :smiley-angelic001 tsemppaan sinne kasvupyrähdystä :happy093.
 
Onpas täällä jänniä hetkiä käsillä, kiva lukea :woot:
Toivotaan että plussaa näyttäisi kaikilla!!
Itse olen yrittänyt palata töiden ja arjen pariin, keskittyä olemiseen ja yrittänyt saada itseni kasattua. Varhaisen keskenmeno edelleen muistikuvissa :( nyt tässä kierrossa enole saanut tikutettua ovista, eikä oikeastaan ole ollut edes tuntemuksia? Onko normaalia kk jälkeen tiedättekö? :oops:
Normaalisti selkeet ovismerkit, ainut että toisissa kierroissa ovistesti näyttää plussaa monta päivää ja toisinaan taas ei meinaa löytyä lainkaan :wideyed:
Ajattelin odotella tulevat menkat, jonka jälkeen yhteys gyneen jonka kanssa sovittiin keväällä aukkarista, et miten edetään vai edetäänkö mitenkään:facepalm: vähän mietityttää et mikähän mättää...
Niin ja otin tässä kierrossa alkupäiville gelee royalen käyttöön, entiä oliko virhe:wideyed::finger:
 
Tinkerbell88: Kiva kuulla sinustakin :) En osaa vastata sun kysymyksiin, kun mulla ei ole ikinä ollut ovulaatiotuntemuksia, muutakun tässä aukkarikierrossa. Ja gelee on ihan tuntematon :) Paljon tsemppiä :)

Elisenda: Ihan huippu juttu että raha-asiat tulivat kuntoon :) Joo täällä piinaillaan nyt vielä extraa. Huoh..

LaraS: Mikä boogie?

ttiii: jep. Tapahtuisi nyt jotain suuntaan tai toiseen :D

On: kp 32/30. Vasemmalta juilii vähän väliä. Semmosta ihmeellistä jomotusta. Kahtena muuna päivänä juilinut molempia puolia kovastikin menkkamaisesti. Ääääh!!! Pidän pääni ja testaan perjantaina, jos sitä ennen kuukautisia ei ole tullut. Mitään muita oireita ei edelleenkään ole näkynyt. Muuta kun kova nälkä koko ajan? Se ei oo musta oire vaan tapa :D
 
Tinkerbell, minäkään en osaa vastata kysymyksiisi, mutta mulla ainakin vaihtelee vähän kuukausittain miten tunnen oviksen. Tsemppiä kovasti :Heartred

Herukka, ootan niin kovasti kuvaa sun testistä huomenna :wink

ON: Äsken tehty Apteq sekä pc, molemmat negaa. pc:ssä korkeintaan viivanpaikka.. Mulla on pari pc:tä vielä jälellä, testaan sit huomenna aamulla taas, vaikka todennäköisesti huomispäivän aikana tulee täti.. Mikähän himotestaaja musta oikein kuoriutui, heti kun sain jotain viivanpaikkaa testiin :grin Alavatsan&munasarjojen viiltely jatkuu. Ja ai niin, viimein se kunnon tissikipu tuli eilen! Ja nytpä muistin senkin, että munhan piti tän viikon maanantaille varata progetestiin aika :woot: vissiin vähän unohtui, ja eipä kyllä olis siihen ollut nyt rahaakaan. Vähän mietin kyllä, että käynkö nyt uuden kierron alkaessa siellä fsh-testissä.. vähän riippuu toki mille päivälle sattuu, että pääsenkö edes. Siitähän on myös niitä pissatestejä olemassa, mutta niitä vissiin on mahdotonta tulkita..

Elisenda kp 25/25-27 dpo 12
 
Tinkerbell Kiva kuulla sustakin :happy:
minäkään en osaa kyllä vastata, pahoittelen :confused: mutta kyllä kai ne hormonimäärät vaihtelee yksilöittäin ja vielä kierroittainkin, sekä ovuloimattomia kiertoja tulee "normaaleillakin naisilla". Ja kyllä keskenmenon jälkeen varmaan voi olla hormonit jonkin aikaa hakusessa. Mutta kyllä se siitä taas tasoo :shy:
Mulle geleet ei tehneet oikeestaan mitään. Kuulemma gynet ei kamalasti sille arvoa anna ja yleensä opastavat jättämään ottamatta; oletettavasti voi siis vaikuttaa hormoneihin, mutta onko hyötyä vai haittaa niin jokaisen kroppa kai sen vasteellaan kertoo. Joillakin on kk-kivut voimistunut, tullut runsaammat vuodot - toisilla liukkaus lisääntynyt ja tulleet raskaaksikin. Liekö tuurissaan, että sattuuko ns. normivaihteluihin nuo tapaukset.

Herukka täällä on hyvin epämääräinen boogie :sorry: närästää, etoo ja yököttää :hungover: alkaa toivo plussaan hiipua ja alkaa epäilyttää, että joku salmonella tms. on mun vaivojen taustalla :arghh:

Elisenda voihan negat! :oops: Onhan toivoa niin kauan ku menkat pysyy poissa - ja toivottavasti eivät tulekaan :happy: Oi, olisipa mahtavaa, kun kaikkien viime aikojen vaikeuksien jälkeen saisitkin sen ihanimman tuloksen :smiley-angelic001

Munkaan testeissä ei näy mitään :confused: luulen, että pitäisi jo näkyä, jos nää mun olot on siitä johtuvaa. Ärsyttää, että annoin näiden oireiden huijata itteni luulemaan, että ehkä sittenkin... :oops: oireina siis vatsavaivat (vatsa löysällä ja ripuliakin oli), närästys, etominen ja eilisestä lähtien yökkäily / oksentaminen (mitään ei oo noussut vielä ylös), lievä päänsärky, vilunväristykset ja lämpö koholla, huimauksen tunne ajoittain, alavatsatuntemukset. Olikohan muuta... :hilarious: ainiin, finnejä kasvoissa!
Toivon tietysti, että jos nää on vaan pms-oiretta, niin kertois tää oireiden paljous siitä, että Thyroxinin avulla mun kroppa toimii! Sikäli siis menkat tervetulleet kuukauden vaihteessa - tietysti sen plussan ottaisin mieluiten :joyful:
 
Elisenda, ihan mahtavaa että saitte sen laina asian selviämään ja vielä tollain teille hyvällä tavalla :) voi vitsi noita haluroita ja negoja, toivottavasti se täti nyt kuitenki jättäis saapumatta! Jos ens kierto on tullakseen niin varaatko sitten sen progen vai? En oo kuullukkaan että fsh testejäkin on kotitesteinä :O pitäskö itekkin huvikseen käydä ostaa?

Tinkerbell, voi hitsi minäkään en kyllä osaa vastata kysymyksiin :/ itellä viime kierrossa ensimmäinen ovis/ovistuntemus varmaan ikinä. tsemppiä ens kierron odotteluun!

Herukka, mua niin jännittää että mitä sun testi huomenna näyttää :D nyt sormet ristiin että siellä kyytiläinen on !

LaraS, voi vitsi jos nyt kipeeksi oot sittenki tullut :/ mutta jos uus kierto alkaa niin on kyllä positiivista tuo että se thyroxiini vaikuttais noin hyvin :)

Tuun napailee päivällä ultran jälkeen, jos on ees mitään kerrottavaa taaskaan :(
 
Nopeita kommentteja hotellilta, kun mies vielä nukkuu:

Lume, ai niin teillä oli toi tilanne, sori mä unohdin ihan! No pian toi 30.8. tulee. :)

LaraS, aina sitä joo alkaa kuvitella kaikenlaista. Mutta jotkuthan saa plussan vasta tyyliin dpo20 joten toivoa vielä on! :)

Elisenda, voihan viivan paikka! Uskon, että se herättää toiveita, kun ei oo ennen koskaan näkyny mitään! Huippua, että laina-asia on kunnossa nyt. :)

Tttii, sun ultrakuulumisia odotellessa. :) Toivottavasti nyt ois vihdoin kunnon folli! :)

ON: Dpo15, menkkajuilintaa on tuntunu edelleen ajoittain, samoin tissiarkuutta. Joskus taas katoaa molemmat tyystin. Jos menkat on alkaakseen, toivottavasti ei ala täällä reissussa (tullaan myöhään illalla takas)! :)
 
Frozen, nyt on kyllä niin piinapäivä sulla :) sormet ristissä ettei täti siellä kotona odota.

ON: Estradioli arvo oli noussut 0.14 -> 0.23. Ei siis vieläkään riitä, mutta noussut oli edes ihan pikkasen. Follit ei olleet kasvaneet vieläkään sitten mihinkään. Lääkäri arpoi että kyllä nyt tällä 100IU annoksella mennään vielä maanantaihin, jos sillon ultrassa ei näy kasvua niin nostetaan sitten annosta. Päätös miksi siis nostaa annos vasta maanantaina johtuu siitä, että se IVF puoli aukee sillon 7.8. ja jos kasvaa ne monta follia nostolla niin ehtis just sinne sitten. Tylsää on taas ootella, mutta jeee ainakin mulla alkaa ihan just loma :) :)
 
Alina, ootko saanu ohjeeksi syödä tuota primaspania, vai aloititko sen itse? Kumpa nyt pääsisit "vaarallisten" viikkojen yli ilman keskenmenoa, ja kaikki menisi hyvin!:Heartred

LaraS, ompa tyhmää jos tuollaiset oireet olis normi pms oireita :sour: mut toivottavasti edes johtuisi siitä, että thyroxin on tepsinyt! Mutta niinhän se on, että toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy :)

tttii, olis tarkoitus käydä progetestissä ens kierrossa. Tuota fsh:ta vielä mietin, mutta jos täti tulee huomenna niin kp3 olis sunnuntai, ja kp4 on joidenkin lähteiden mukaan liika myöhäistä käydä.. Se fsh kotitesti on itseasiassa vaihdevuositesti, kopsasin tän jostai tuoteselosteesta: "vaihdevuositestillä voit testata, onko FSH-tasosi yli 25 IU/l." Eli sais olla tosi korkee toi arvo että tuossa testissä näkyy. En tajua miten sulla on nyt niin tiukassa vasteen saaminen :eek: monennettako päivää nyt pistelet? Hyvä sentään että estradioli oli vähän noussut. Tsemppiä kovasti!

Frozen, jotenkin antaa toivoa yritykseen, kun sai testiin edes jotain, vaikkakin melkein olematonta! Että ehkä siellä jotain kenties yritti tapahtua! :happy: ja että ehkä se kunnon plussa tulee vielä joskus! Mä edelleen toivon, että täti jäis sinne tulematta :smiley-angelic001

ON: Hitsit, tänään vasta tajusin, että olis pitäny jatkaa ovistestailua sen ekan plussan jälkeen. Koska dpo3 mulla oli jäätävä himopäivä ja limat uudelleen, että jos se eka ovisplussa ei irrottanutkaan follia.. Jos niin kävi, niin täti tulis vasta ens tiistaina. Noh, samapa tuo, huomiselle kuitenkin sitä oottelen. Tänää ei oo ollu menkkajomoja juurikaan, joitain nippailuita vain. Yritin töissä salaa puristella tissejäni ( :grin ) tutkiakseni onko tissiarkuus vähentyny, niinkuin ennen tätiä yleensä tekee! Mutta ei vissiin ole. Oltiin miehen kanssa autolla liikenteessä, koitin kysyä että käytäiskö hakee apteekista lisää testejä :rolleyes: en saanu lupaa! :grin Ja yks mikä kummastuttaa, ettei mun naamassa oo yhtää menkkafinniä :wideyed:
On kyl kaiken lainahässäkän ja auton hajoomisen jälkeen tosi hyvä fiilis, että kaikki on nyt taas ok! Ja enää huominen päivä töitä, sit loma :happy:
 
No niin, nyt lentokentällä odottamassa paluulentoa pari tuntia etuajassa... :D

Tttii, voi hitsi ettei ollut folli kasvanu vieläkään! :( Mutta luulis ton estradiolin kohoomisen olevan hyvä juttu..? En siis oo varma, mutta maallikkona vois kuvitella sen olevan niin! Hyvä, että viimeistään maanantaina alkaa tapahtua, kun annosta nostetaan! Toki toivotaan, että maanantaina näkyisi jo hyvä folli! :) Ja ihanaa lomaa!

Elisenda, täällä toinen tissipuristelija! :D Tänään ollu arkuutta koko päivän. Muistaakseni mulla on aina kanssa just noin, että oviskierroissa tissiarkuus loppuu jo ennen menkkoja (taitaa olla luonnollista, koska progetaso laskee muistaakseni jo ennen kp1:tä). Oliko teillä petihommia tuolloin oletetun dpo3:n aikaan? Tosin jos on ollu esim. dpo0, niin sekin riittää. :) Meinaatko testata huomenna, vai kielsikö mies kokonaan? Niin ja FSH:sta, että tosi korkea taso saa tosiaan olla, että kotitesti näyttää mitään, jos raja on kerran 25! Tuskin sulla niin korkea on, kun oot nuori vielä. :) Hyvää lomaa sullekin! :)

ON: Dpo15 siis edelleen ja tissit on tosiaan ollu tänään arat koko päivän. Viime kierrossa pistin Ovitrellen myös tiistai-iltana, ja vähän vuotoa tuli 2 viikon kuluttua torstai-iltapäivänä (alkoi kunnolla sit to-pe-yönä). Nythän on jo torstai-ilta eikä vuotoa näy... Tiedän, ettei nää oo vertailukelpoisia, mutta menkkajuilintaa on ollu nyt ainakin 4 päivän ajan ajoittain, mikä ei oo normaalia mulle ennen menkkoja. Ja sit toi tissiarkuus... Aargh mä tuun hulluksi ja putoon korkealta jos huomisaamuna testaan. :D
 
Frozen, Kiitos lomatoivotuksista :happy: onko sulla tissiarkuutta ollut ovuloimattomissa kierroissa? Joo kyllähän se proge laskee ennen menkkoja, koska se lasku saa menkat alkamaan. Meillä oli viimeks petihommia dpo1, joten jos se ovis olis ollutkin sillon mun laskujen mukaan dpo3, niin olis saattanut sinne asti riittää :) mies kielsi vaan lisätestien ostamisen, pari pc:tä vielä on käyttämättä :grin eli testaan huomenna! Se FSH vissiin oli niin, että jos arvo on korkea, niin kypsyy munasolut huonosti. Ellen ihan väärin muista. Mutta hälyyttävää olis jos se olis yli 25! Voi vitsit, oispa sulla plussa :nailbiting: ehkä ärsyttävintä ikinä, jos tulee jotain oireita mitä ei oo ennen tullut, eikä ne johdukkaan kyytiläisestä!
 
Vitsit miten jännää, voisitteko jo testata et päästäisiin kaikki jännittää yhdessä :D
Kävin työterveyden kautta mittaamassa tsh arvon. Oli 2.5. onko teillä muilla ollut millaisia arvoja?
Sain maanantaille lääkärille soittoajan tuloksista, mut mietin saankohan puhelimitse kerrottua kaikki oireeni :woot::facepalm:
Kiva viikonloppu tiedossa, kaverin häät jne :) ja on muutenkin jollain tapaa rento olla kun ei tiedä kiertopäiviä sen tarkemmin:facepalm:
 
Takaisin
Top