Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heh, liikutaan edelleen samoilla kiertopäivillä, kun siis myös mulla on kierrot venyny jonkin verran. 
Oliko niin, että sulla ei oo Lugeja tai muuta tukena? Nyt saisi luvan jäädä kunnolla kyytiin!! Tsemppiä jatkopiinaan!
oho, melkoisen treenin olet vetänyt
ainakin sen tiedän, että kilppariarvojen kohentuminen parantaa oloa. Voi toki olla noilla muillakin syillä vaikutusta asiaan. :) 

jännittävää! Peukkuja huurunenälle, että selviää hyvin sulatuksesta :)
voi kun tarttuisi nyt tiukasti kiinni!
oma gyne ehdotti aukkaria syksylle mutta halusin otattaa kilpparit nyt ainakin sitä ennen. Eli soitanko työterveyden kautta aikaa verikokeisiin vai terveyskeskukseen jossa vois ehkä saada myös muita hormonikokeita jne. Mutta riittääkö terveyskeskukseen että pyytää hoitajalta lähetteen labraan vai pitääkö mennä erikseen ensin lääkärille. Vai odottelenko syksyyn ja varaan ajan väestöliittoon aukkariin niinkun yksityinen gyne sanoi
entiedä, oon niin sekaisin tässä jo ja ärsyyntynyt kun mikään ei tunnu menevän niinku toivoisi :arghh: ps. Anteeks tää valitusvirsi
Eilen käväisi lämmöt hieman korkeammalla kuin koskaan ennen (36,95), mistä tietty sain taas turhia toiveita eläteltäväksi. Tänään palasi normitasolle (36,82). Johtui varmaan siis vaan jostain heräilystä tai muusta. Tänään dpo 10, viideltä lämmönoton jälkeen en saanut enää unta vaan oli pakko nousta syömään ja pissalle. Kauheeta, kun oon alkanut syömään vähän paremmin tällä viikolla, niin sitten onkin kokoajan nälkä
Ihan kiva sunnuntai-aamuna vapaapäivänä nousta kuudelta paistamaan lättyjä 
ja surettaa raha-asiat, työasiat, parisuhdeasiat ja vähän kaikki asiat! Mut kyl tää tästä iloksi muuttuu kun kierto vaihtuu, perus pms oire
me ollaan kohta 2 vuotta yritetty vauvaa, välillä oli muutama kuukausi taukoa kun sekä mulla että miehellä oli leikkauksia. Ollaan käyty naistenklinikalla lapsettomuustutkimuksissa, mitää suurempaa vikaa ei löytynyt, nyt sit koitetaan laihduttaa ja syksyllä aikasintaan eka inssi.
Oho, no sit ei auta muuta kun tehdä aikainen aamupala jos nälkä iskee siihen aikaan
Kohta varmaan alkaa taas se loppukierron tavallinen "alkuraskauden oireet"-googletus