Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Frozen, varmaan riippuu just siitä, että mihin kohtaan pistät :) ootko hyvin jo tottunu siihen pistämiseen?

Villisilmä, toi on ikävää että kun herää vaikka käymään pissalla tosi aikasin, ni ei sit saa nukuttua uudestaan :D oi, lettuja :woot:

Elisenda, toivotaan että pääsette syksyllä inssiin! :)

ON: En tiiä jääkö tää kierto väliin täällä, toivottavasti ei. Mutta mulla on finni ikävässä paikassa tuolla (tai sellanen karvatupentulehdus) :banghead: :hilarious: Kumpa lähtis yhtä nopeesti kun finnit mulla normaalistikin, vielä ei tuu ees eggwhitea niin tiedän ettei oo ihan vielä oviksen aika. Ei voinu finni parempaa paikkaa löytää :hilarious: Johtuu luultavasti siitä, kun oli pidemmät menkat ja sit pidin pikkuhousunsuojia enemmän :shifty:
 
Tinkerbell, nämä labrat on ihan julkisen kautta (kilpparilabrat terveyskeskuksessa ja muihin lähete nyt ekalta polikäynniltä), mutta aiemmin oon kyllä ottanu jotain verikokeita yksityiselläkin. Esimerkiksi Oulussa siellä sote-puolen ammattikorkealla toimii Valifinn, josta saa ilman lähetettä mitä vaan, eikä hintakaan ole mikään hirveä. Ja on kai noita vastaavia varmaan jokaisella isommalla paikkakunnalla :) Toki siellä Valifinnillä oli bioanalytiikan opiskelijat niitä jotka otti ne näytteet ja siksikin varmaan vähän halvempaa. Hyvää palvelua sieltä jokatapauksessa sai, kaikilla kerroilla paitsi yhdellä, kun näytteenottaja taisi olla suurinpiirtein ensikertalainen :sour:

Deb noi "intiimifinnit" on kyllä ärsyttäviä! :woot: Mulla oli tullut nyt yksi keskelle selkää lapaluun alueelle, en ymmärrä miten se sinne oli eksynyt :confused:
 
Ja Villisilmä unohdin sanoa, että jännitän täällä sunkin r-testiä :nailbiting: lupaavia oireita :happy:

Lume sielläkin jännät hetket, onko testiä tullut vielä tehtyä :rolleyes:

Saataispa nyt kunnon plussabuumi täällä :smiley-angelic001
 
Ei vielä :) ajattelin kohta käydä kokeilemassa jos sain tumman pissan pidättelemällä :)

Mä en oikein tiedä onko oireita vai ei, koska oon ollu aamuvuorossa la lähtien niin olen totaalisen väsynyt. Oviksen jälkeen oli pahaa oloa ja sama oli eilen ilalla ja tänään aamulla. Sitäkään en tiedä johtuuko se väsymyksestä, musta tuntuu etten tunne edes omaa kroppaa kun tässä
Kierrossa en syönyt niitä clomeja ja tuntemukset ihan eri ku clomi kierrossa..... jotenki vaan pelottaa että jää kemialliseksi taas. Vähän kuin tietäisin sen sisälläni.
 
Ehkä mäkin pyydän ekaks kilppariarvot työterveyden kautta ja sit aukkaritutkimuksen yhteydessä pyytäisin ottaa ne toiset labrat. Tää on oikeesti vähän hankalaa ku ei tiedä mistä aloittaa kun tuntuu et noita klinikoita jne on vaikka kuinka!
 
Tota noin, uskon vasta jos tää ilmestyy uudestaan

ImageUploadedByVau Foorumi1499003232.523686.jpg
 
Lume, tosi hienoo! Varovasti onnittelen <3 mikä kp menossa? Toivotaan että tää pikkunen on nyt tarrannu kunnolla kii!!
 
Lume, tosi hienoo! Varovasti onnittelen <3 mikä kp menossa? Toivotaan että tää pikkunen on nyt tarrannu kunnolla kii!!

Kiitos <3 mutta nyt tais käydä niin et toi pc oli vaan susi, koska tän aamun testi nega tai korkeintaan viivanpaikka :/ joten ei vieläkään plussa onnea.... plääh olihan se arvattavissa. Taas niin hyvät lähtökohdat ja sit ei se ei vaan kiinnity.

ImageUploadedByVau Foorumi1499048360.030384.jpg
 
Lume, höh, mä olin jo onnittelemassa. Tosin sulla on vieläkin aika aikanen dpo, eikö..? Eli vielä ei mikään ole varmaa. Kyllä se hedelmöitys kuitenkin ilmeisesti kaikesta päätellen tapahtuu, joten ihmettelen ettet saa apuja kiinnittymiseen/raskauden jatkumiseen! Kunpa tuo nyt vielä muuttuisi kunnon plussaksi! ♡

Elisenda, kyllä se pistely sitten alkaa sujua, kun vain ensin tottuu. :) Onko siellä menkat nyt kunnolla käynnissä?

Deb, voi hitsin finni! Tää on kai nyt joku ihme finniaika, mulla ei oo normaalisti finnejä ollenkaan, mutta nyt on huulessa! Näytti aika karsealta, kunnes farmaseutin ohjeen mukaan puhkaisin sen. Kyllä toi pistely alkaa sujua jo jokseenkin rutiinilla.

Tinkerbell, missäpäin Suomea asutkaan? Ainakin Etelä-Suomessa näitä mahdollisia paikkoja tosiaan on runsaasti. Suosittelen yksityistä siinä mielessä, että on nopeaa, jos siis vaan on taloudellisesti mahdollista. :)

LaraS, jes, hienoa että kierto vaihtui viimein! :) Nyt ei oo menkat päällä siis festareilla eikä häissäkään. Meinaatko tikuttaa ovista tässä kierrossa?

ON: Kp11, pistely näemmä onnistuu vaikka mökillä muilta piilossa. Ei siinä muuta, mutta pelkään aina, että jos joku tuleekin yllättämään, sohasen piikin vahingossa jonnekin minne se ei kuulu/tiputan sen tms. Tänään eka folliultra, saa nähdä tuleeko loppuviikolle vielä toinen ja jatkuuko pistelyt; luulen että jatkuu. Klinikka on siis auki enää tän viikon ennen taukoa, mutta luulisi vaste löytyvän viimeistään loppuviikosta. Ja nyt vaadin sen estradiolin! :)
 
Tttii, mikä tilanne siellä? :)

Bambi, oliko sulla mun tavoin klinikkakäynti tänään, muistanko oikein? :)

Mun klinikkakuulumiset on sellaset, että pistelyt jatkuu ja seuraava ultra on torstaina. Nyt oli suurin folli 8 mm, mutta limis jo 8 mm. Ihmettelen tota, koska pari viime kiertoa limis on ollu 7 mm sillon ku johtofolli on ollu 15 mm. No siis hyvä tietysti, että nyt vaikuttaa noin paksulta. Multa otettiin sekä estradioli että AMH (AMH:tä kun ei oo koskaan otettu niin nyt pyysin varmuuden vuoks). Kysyin inssistä, mutta tämä lääkäri oli sitä mieltä, että se ei tuo hyötyä siemennesteen ollessa normaali. Sanoin, että seuraava askel on siis IVF, ja lääkäri totesi: "Niin on." Kuulemma pari pistoskiertoa on kannattavaa kokeilla, hänen mukaansa julkisen 6 on aika paljon. Aloin itkeä, koska mua hirvittää IVF:n hinta ja sumpliminen töissä. No, ei voi muuta kuin toivoa, että nää pistokset tuottaa tuloksen nyt tai viimeistään ens kierrossa ja sitten sen jälkeen lähteä miettimään, mistä rahat IVF:ään.
 
Deb, voihan finni, toivottavasti lähtee nopsaan niin ei jää ovis hyödyntämättä!

Lume, eikä, että taas viiva katosi :sorry: toivottavasti ilmestyy huomenna uudestaan vahvempana! Onko menkat vielä myöhässä?

Frozen, joo, täällä jäi lyhyeksi kierto, 25 päivään. Välillä mulla on näitä lyhyempiäkin, vaikka useinmiten 27päivää. Mitäs näkyi ultrassa? Vieläkö sulla on kesäyliopistoa?

LaraS, kiva että kierto vaihtui viimein! Söitkö teroja, vai alkoiko itsestään?

ON: Menkat alkoi yöllä, pari särkylääkettä oon ottanut tänään vähän varmuuden varalta, vaikkei isommin oo kipuja ollutkaan. Ikävää vaan olla töissä, jos kivut kovin yltyy! Saas nähdä saanko ens viikon lopulla miestäni innostumaan petihommista.. :rolleyes:

Elisenda kp1/n.27
 
Frozen, hyvä että pääsit verikokeisiin! Jännää että limis on ehtinyt jo noin paksuksi. Arvioiko se mitään, milloin mahdollisesti olis tuo 8 millinen kypsä? Milloin saat verikokeiden tulokset? Kyllähän se IVF varmasti mietityttää, mutta jospa sinne asti ei tarvisi mennä :Heartred

Herukka, mites sinun aukkarikäynti meni? :)
 
Frozen en tiiä vielä o-tikkuilusta; sattuu vähän huonoon aikaan ne tikutettavat päivät. Eli just sinne festareiden seeutuville. Ja eipä pääse ukon kanssa peuhaamaankaan, kun hän jää koiran kanssa kotiin ja ollaan ihan eri puolilla Suomea :oops: no, ehkä totaalitaukokin olis paikallaan. Tai sitten hirmuiset pupuilut ennen reissuun lähtöä :rolleyes:

Elisenda en ottanut teroja, tuli nyt ihan itsekseen. Ehkä tosin se pari viikkoa meni ovistuntemuksista, niin kaipa tässä oli "uusi kierto" ilman vuotoa välissä o_O
Toivottavasti mies on nyt levänneempi ja jaksaa :) kiva tuollainen lyhempi kierto, jos on ollut puuhailujen osalta "välikierto" :) pääsee nopeemmin jännäämään uutta kiertoa :p
 
LaraS, no kiva että alkoivat itsekseen viimeinkin :) voiko olla että ovis vaan myöhästyi niin paljon? Harmillista jos ovis sattuu sulla festareille, mutta jospa se "varastoon" tallettelu tois tulosta :wink joo, meni kyllä tosi nopeeta tuo viime kierto!

Mä taas vaihteks tässä arvon, ostaisko ovistestejä vai ei.. :grin ja varmaan pähkin sitä niin kauan taas että huomaan sen olevan jo myöhästä :rolleyes: oliko se kymmenen jälkeen aamulla, kun ovistesti kantsi vasta tehdä?
 
Heiii kaikki! :)

Aukkari tehty! Ei sattunut laisinkaan ja torvet olivat auki niin kuin epäiltiin. Meillä hoitona on nyt inseminaatio, johon päästään jo tässä kierrossa. Mitään apuja lääkkeillä en saanut. Kokeillaan ensin tätä luonnollista tietä ja jos sitten ei tapahdu mitään niin lääkkeitä. Kaikki arvot priimaa minulla ja mies ok.
 
Takaisin
Top